آ
-
آموزش
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
آموزش مستمر
بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
ا
-
اثربخشی
رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
-
اثربخشی سازمانی
معرفی ابزار اندازهگیری اثربخشی فدراسیونهای ورزشی بر مبنای رویکرد ارزشهای رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
-
اثر شوک
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
-
ایجاد
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
-
ادارات ورزش و جوانان
ارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
-
اداره کل ورزش و جوانان
ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
-
اداره کل ورزش و جوانان استان یزد
ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
-
اداره ورزش و جوانان
ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
-
ایران
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
-
ایران
طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
-
ارائه راهکار
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
-
ارزش ادراکشده
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
-
استان آذربایجان غربی
ارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
-
استان مرکزی
موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
-
استراتژی مدیریت بحران
ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
-
اشعار ملک الشعرای بهار
جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
-
اصفهان
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
اضطراب
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
-
اعتباریابی ابزار
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
-
اعضای هیأت علمی
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
اماکن ورزشی
راهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
-
انتخاب
تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
-
اینترنت
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
انگلستان
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
-
اولویت بندی معیارها
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
ب
-
بازاریابی
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
بازاریابی تحت وب
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
-
بازاریابی ورزشی
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
-
بازاریابی ورزشی
تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
-
بازیهای آسیایی
پیشبینی نتایج کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک بر مبنای عملکرد آنها در بازیهای آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
-
بازیهای المپیک
پیشبینی نتایج کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک بر مبنای عملکرد آنها در بازیهای آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
-
باشگاه
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
باشگاه
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
-
باشگاه های بدن سازی
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
-
باشگاه ورزشی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
-
بیانضباطی
بررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
-
بانوان
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
-
بخش خصوصی
موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
-
بی رغبتی
بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
-
برنامه ریزی راهبردی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
-
بسکتبال
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
پ
-
پیادهسازی استراتژی
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
-
پایگاههای قدرت مربیان
تحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایتمندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
-
پژوهش
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
پژوهشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
-
پیست اسکی
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
-
پوشاک و برند ورزشی
تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
ت
-
تاکسونومی عددی
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
تبلیغات از طریق ورزش
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
-
تحلیل سلسله مراتب
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
-
تحلیل سوات
طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
معرفی ابزار اندازهگیری اثربخشی فدراسیونهای ورزشی بر مبنای رویکرد ارزشهای رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
-
ترافیکی
راهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
-
تربیت بدنی
تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
-
تربیت بدنی
ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
-
تربیت بدنی
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
ترک خدمت
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
-
تسهیم دانش
رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
-
تعیین عوامل
تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
-
تعهد سازمانی
ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
-
تعهد سازمانی
ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
-
تعهد سازمانی
ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
-
تعهد سازمانی
تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
-
تعهد سازمانی
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
-
تعهد ورزشی
ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
-
تغییر مربی
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
-
تماشاگران
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
-
تماشاگران
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
-
تهدید
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
-
توانمندسازی
اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
-
توانمندسازی
رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
-
توانمندسازی روانشناختی
ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
-
توسعه و ترویج رشتههای ورزشی
بررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
-
تئوریسازی دادهبنیاد
طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
ج
-
جایگاه ورزش در شعر
جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
-
جانبازان
ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
-
جودو
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
چ
-
چالش
چالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
ح
-
حسین رضازاده
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
-
حضور
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
-
حفظ کارکنان
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
-
حمایت
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
خ
-
خلاقیت
ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
-
خلق دانش
رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
-
خودانگیختگی
رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
-
خودکارآمدی
تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
-
خودکارآمدی شغلی
تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
-
خودگویی
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
د
-
داوطلب
ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
-
داوطلبان
تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
-
درک حمایت سازمانی
ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
-
درگیری شغلی
رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
-
دستیابی به هدف
ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
-
دلبستگی شغلی
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
ذ
-
ذخیرۀ دانش
رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
ر
-
راهبرد
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
-
رضایت مشتری
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
-
رضایتمندی
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
-
رضایت مندی
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
-
رضایتمندی
تحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایتمندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
-
رضایتمندی نیازهای اساسی
ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
-
رفتار خرید
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
-
رفتار شهروندی
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
-
رفتار مصرفکننده
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
-
رفتارهای مربیگری
رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
-
رفتارهای ناهنجار
بررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
-
رویدادهای چندرشتهای
پیشبینی نتایج کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک بر مبنای عملکرد آنها در بازیهای آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
-
رویداد ورزشی
ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
-
رویکرد ارزشهای رقابتی
معرفی ابزار اندازهگیری اثربخشی فدراسیونهای ورزشی بر مبنای رویکرد ارزشهای رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
-
رویکرد استراتژیک
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
ز
-
زیست-محیطی
راهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
س
-
سازمان
چالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
-
سازمان یادگیرنده
ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
-
سازمان ورزش شهرداری تهران
تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
-
سبک رهبری
تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
-
سبکهای مقابلهای
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
-
سرمایهگذاری
موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
-
سلامت سازمانی
بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
-
سلامت سازمانی
ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
ش
-
شاخص
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
-
شناسایی عملکرد
بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
-
شهرهای منتخب ایران (تهران
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
ص
-
صحه گذاری
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
-
صنعت گردشگری
بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
ض
-
ضعف
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ظ
-
ظرفیتهای بازاریابی ورزشی
بررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
ع
-
عدالت سازمانی
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
-
عملکرد
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
-
عملکرد تیم
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
-
عملکرد سازمانی
ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
-
عملکرد ورزشی
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
-
عوامل انگیزش
تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
-
عوامل توانمندسازی روانشناختی
رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
-
عوامل جذب گردشگران ورزشی خارجی
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
عوامل مدیریتی
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
-
فدراسیونهای ورزشی
معرفی ابزار اندازهگیری اثربخشی فدراسیونهای ورزشی بر مبنای رویکرد ارزشهای رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
-
فرصت
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
-
فرهنگ سازمانی
ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
-
فعالیت بدنی
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
-
فناوری اطلاعات
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
فوتبال
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
فوتبال
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
-
فوتبال
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
-
فوتبال حرفهای
تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
ق
-
قوت
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ک
-
کارآیی
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
-
کارآفرینی
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
-
کارآفرینی سازمانی
رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
-
کاربرد دانش
رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
-
کارشناسان
مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
-
کارکنان
ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
-
کارکنان فدراسیونهای ورزشی
اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
-
کارمند
ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMEs)
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
-
کیش
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
کیفیت خدمات
بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
-
کیفیت خدمات
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
-
کیفیت خدمات- فن کیفیت خدمات (SERVQUAL)- لیگ برتر فوتبال ایران
بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای مدل سروکوال [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 15-38]
-
کلاسهای تربیت بدنی
بررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
-
کمالگرایی
عوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
گ
-
گردشگری
بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 67-78]
-
گردشگری ورزشی
بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 67-78]
ل
-
لیگ برتر
رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
-
لیگ برتر
ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
-
لیگ برتر فوتبال
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
-
لیگ برتر فوتبال
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
م
-
ماتریس برنامه ریزی کمی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
-
مایس توریسم
بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
-
متغیرهای جمعیت شناختی
عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
-
محدودیت ها
بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
-
محدودیت های گردشگران
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
-
محیط شهری
راهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
-
مدیران
تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
-
مدیران و خبرگان
مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
-
مدیران ورزش
چالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
-
مدیریت ارتباط با مشتری «سی.آر.ام»
مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
-
مدیریت ارتباط با هوادار
بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
-
مدیریت استراتژیک
ارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
-
مدیریت استراتژیک
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
-
مدیریت دانش
اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
-
مدیریت سایبرنتیک
بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
-
مدیریت هواداران
تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
-
مدل
طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
-
مدل AHP
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
-
مدل اکتشافی
تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
-
مدل معادلات ساختاری
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
-
مدل معادلات ساختاری
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
-
مدل مفهومی
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
-
مربیان ملی
تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
-
مزایای رابطهای
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
-
میزان توسعهیافتگی
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
مشارکت در ورزش
بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
-
مشتریان اماکن ورزش زمستانی
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
-
مشهد و ارومیه)
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
-
مطالعه موردی
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
-
مطالعۀ تطبیقی
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
-
معلم تربیتبدنی
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
-
معلولان
ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
-
مقالات مدیریت ورزشی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
-
منابع انسانی
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
-
منابع قدرت
ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
-
موانع
شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
-
موانع
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
-
موانع سرمایهگذاری
موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
-
موانع و مشکلات
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
ن
-
نشریۀ علمی پژوهشی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
-
نظام ورزش ایران
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
-
نظم فارسی
جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
-
نگرش کارآفرینانه
عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
-
نهادهای ورزشی
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
و
-
والیبال
رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
-
والیبال
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
-
والیبال ساحلی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
-
ورزش
موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
-
ورزش
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
ورزش
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
-
ورزش
جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
-
ورزش بانوان
شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
-
ورزش قهرمانی
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
-
ورزشکار
عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
-
ورزشکار
ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
-
ورزش همگانی
راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
-
ورزش همگانی
مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
-
ورزش همگانی
طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
-
وزارت ورزش و جوانان
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
-
ویژگی های فرد
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
-
وفاداری
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
-
وفاداری
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
-
وفاداری
تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
ه
-
همدلی
رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
-
هندبال
ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
-
هنرهای رزمی
بررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
-
هوادار
بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
-
هوادار
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
-
هویت تیمی
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
-
هوش هیجانی
ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
-
هوش هیجانی
تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
-
هوش هیجانی
ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
-
هیئتهای ورزشی
تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
ی
-
یادگیری سازمانی
ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
-
یادگیری سازمانی
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
-
یونان
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]