آموزشبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
آموزش مستمربررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
ا
اثربخشیرابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
اثر شوکاثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
ادارات ورزش و جوانانارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
اداره کل ورزش و جوانانارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
اداره کل ورزش و جوانان استان یزدارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
اداره ورزش و جوانانارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
ارائه راهکارراهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
ارزش ادراکشدهطراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
ارزیابی عملکردشناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
ارزیابی عملکردشناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
استان آذربایجان غربیارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
استان مرکزیموانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
استراتژی مدیریت بحرانارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
اشعار ملک الشعرای بهارجایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
اصفهانتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
اضطرابعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
اعتباریابی ابزاراعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
اعضای هیأت علمیبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
اماکن ورزشیراهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
انتخابتبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
انگلستانمقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
اولویت بندی معیارهاشناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
ایجادتبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
ایرانمقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
اینترنتتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
ب
بازاریابیتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
بازاریابی تحت وبمقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
بازاریابی ورزشیتحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
بازیهای آسیاییپیشبینی نتایج کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک بر مبنای عملکرد آنها در بازیهای آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
بازیهای المپیکپیشبینی نتایج کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک بر مبنای عملکرد آنها در بازیهای آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
باشگاهتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
باشگاهارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
باشگاه های بدن سازیتأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
باشگاه ورزشیبررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
بانوانمطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
بخش خصوصیموانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
برنامه ریزی راهبردیطراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
بسکتبالساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
بیانضباطیبررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
بی رغبتیبررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
پ
پایگاههای قدرت مربیانتحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایتمندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
پژوهشبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
پژوهشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشیتحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
پوشاک و برند ورزشیتعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
پیادهسازی استراتژیچرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
پیست اسکیرابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
تاکسونومی عددیتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
تبلیغات از طریق ورزشپیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
تحلیل سلسله مراتبشناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
تحلیل سواتطراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
تحلیل عاملیتحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
تحلیل محتواتحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
ترافیکیراهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
تربیت بدنیتحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
تربیت بدنیارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
تربیت بدنیبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
ترک خدمتبررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
تسهیم دانشرابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
تعهد سازمانیارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
تعهد سازمانیارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
تعهد سازمانیارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
تعهد سازمانیتدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
تعهد سازمانیارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
تعهد ورزشیارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
تعیین عواملتعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
تغییر مربیاثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
تماشاگرانطراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
تماشاگرانساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
تهدیدمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
توانمندسازیرابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
توانمندسازیاثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
توانمندسازی روانشناختیارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
توسعه و ترویج رشتههای ورزشیبررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
ج
جانبازانارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
جایگاه ورزش در شعرجایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
جودوعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
چ
چالشچالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
ح
حسین رضازادهپیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
حضورساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
حفظ کارکنانبررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
حمایتبررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
خ
خلاقیتارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
خلق دانشرابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
خودانگیختگیرابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
خودکارآمدیتعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
خودکارآمدی شغلیتعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
خودگوییعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
د
داوطلبارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
داوطلبانتحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
درک حمایت سازمانیارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
درگیری شغلیرابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
دستیابی به هدفارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
دلبستگی شغلیارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
ذ
ذخیرۀ دانشرابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
ر
راهبردمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
رضایت مشتریطراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
رضایتمندیتحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایتمندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
رضایت مندیرابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
رضایتمندیتأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
رضایتمندی نیازهای اساسیارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
رویکرد استراتژیکمطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
ز
زیست-محیطیراهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
س
سازمانچالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
سازمان ورزش شهرداری تهرانتدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
سازمان یادگیرندهارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
سبک رهبریتدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
سبکهای مقابلهایعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
سرمایهگذاریموانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
سلامت سازمانیبررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
سلامت سازمانیارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
ش
شاخصشناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
شناسایی عملکردبررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
شهرهای منتخب ایران (تهرانتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
صنعت گردشگریبررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
ض
ضعفمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ط
طرح جامعمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
طرفدارتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
ظ
ظرفیتهای بازاریابی ورزشیبررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
ع
عدالت سازمانیارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
عملکردارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
عملکرد تیماثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
عملکرد سازمانیارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
عملکرد ورزشیعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
عوامل انگیزشتحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
عوامل توانمندسازی روانشناختیرابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
عوامل جذب گردشگران ورزشی خارجیتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
عوامل مدیریتیبررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
ف
فدراسیونهای ورزشیشناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
فرآیند تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
فرصتمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
فرهنگ سازمانیارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
فعالیت بدنیراهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
فناوری اطلاعاتبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
فوتبالتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
فوتبالمقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
فوتبالساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
فوتبال حرفهایتحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
ق
قوتمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ک
کارآفرینیتبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
کارآفرینی سازمانیرابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
کارآییارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
کاربرد دانشرابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
کارشناسانمقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
کارکنانارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
کارکنان فدراسیونهای ورزشیاثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
کارمندارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMEs)تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
کلاسهای تربیت بدنیبررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
کمالگراییعوامل روانشناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
کیشتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
کیفیت خدماتبررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
کیفیت خدماتطراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
کیفیت خدماتتأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
لیگ برترارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
لیگ برتر فوتبالارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
لیگ برتر فوتبالاثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
م
ماتریس برنامه ریزی کمیطراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
مایس توریسمبررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
متغیرهای جمعیت شناختیعوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
محدودیت هابررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
محدودیت های گردشگرانرابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
محیط شهریراهکارهای بررسی اثرات زیستمحیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
مدل معادلات ساختاریاعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
مدل مفهومیتبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
مدیرانتعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
مدیران و خبرگانمقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
مدیران ورزشچالشهای مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
مدیریت ارتباط با مشتری «سی.آر.ام»مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
مدیریت ارتباط با هواداربررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
مدیریت استراتژیکارزیابی حوزههای مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
مدیریت استراتژیکچرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
مدیریت دانشاثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
مدیریت سایبرنتیکبررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصههای سلامت سازمانی در سازمانهای ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
مدیریت هوادارانتحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
مربیان ملیتبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
مشارکت در ورزشبررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
مشتریان اماکن ورزش زمستانیرابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
مشهد و ارومیه)تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
مطالعۀ تطبیقیمطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
معلم تربیتبدنیشناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
معلولانارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
مقالات مدیریت ورزشیتحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
منابع انسانیبررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
منابع قدرتارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
موانعشناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
موانعراهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
موانع سرمایهگذاریموانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
موانع و مشکلاتچرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
میزان توسعهیافتگیتحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
ن
نشریۀ علمی پژوهشیتحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
نظام ورزش ایرانچرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
نظم فارسیجایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
نگرش کارآفرینانهعوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
نهادهای ورزشیاعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
والیبالساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
والیبال ساحلیطراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
ورزشموانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
ورزشتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
ورزشتبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
ورزشجایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
ورزش بانوانشناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیتهای ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
ورزش قهرمانیمطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
ورزشکارعوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانشآموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
ورزشکارارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
ورزش همگانیراهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
ورزش همگانیمطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
وفاداریتعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
ویژگی های فردبررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
ه
همدلیرابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
هندبالارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
هنرهای رزمیبررسی ظرفیتهای بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشتههای ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
هواداربررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
هوادارتعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
هوش هیجانیارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
هوش هیجانیتدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
هوش هیجانیارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]