آ
  • آموزش بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
  • آموزش مستمر بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصه‌های سلامت سازمانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
ا
  • اثربخشی رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
  • اثربخشی سازمانی معرفی ابزار اندازه‌گیری اثربخشی فدراسیون‌های ورزشی بر مبنای رویکرد ارزش‌های رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
  • اثر شوک اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ‌های منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
  • ادارات ورزش و جوانان ارزیابی حوزه‌های مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
  • اداره کل ورزش و جوانان ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
  • اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
  • اداره ورزش و جوانان ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
  • ارائه راهکار راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
  • ارزش ادراک‌شده طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
  • ارزیابی عملکرد شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله‌ مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
  • ارزیابی عملکرد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
  • استان آذربایجان غربی ارزیابی حوزه‌های مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
  • استان مرکزی موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
  • استراتژی مدیریت بحران ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
  • اشعار ملک الشعرای بهار جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
  • اصفهان تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
  • اضطراب عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
  • اعتباریابی ابزار اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
  • اعضای هیأت علمی بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
  • اماکن ورزشی راهکارهای بررسی اثرات زیست‌محیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
  • انتخاب تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
  • انگلستان مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
  • اولویت بندی معیارها شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله‌ مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
  • ایجاد تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
  • ایران مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
  • ایران طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
  • اینترنت تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
ب
  • بازاریابی تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
  • بازاریابی تحت وب مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
  • بازاریابی ورزشی بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
  • بازاریابی ورزشی تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
  • بازی‌های آسیایی پیش‌بینی نتایج کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک بر مبنای عملکرد آن‌ها در بازی‌های آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
  • بازی‌های المپیک پیش‌بینی نتایج کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک بر مبنای عملکرد آن‌ها در بازی‌های آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
  • باشگاه تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
  • باشگاه ارزیابی عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
  • باشگاه های بدن سازی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
  • باشگاه ورزشی بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
  • بانوان مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
  • بخش خصوصی موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
  • برنامه ریزی راهبردی طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
  • بسکتبال ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
  • بی‌انضباطی بررسی عوامل موثر بر بروز بی‌انضباطی در کلاس‌های تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
  • بی رغبتی بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
پ
  • پایگاه‌های قدرت مربیان تحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
  • پژوهش بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
  • پژوهشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
  • پوشاک و برند ورزشی تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
  • پیاده‌سازی استراتژی چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
  • پیست اسکی رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایت‌مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
ت
  • تئوری‌سازی ‌داده‌بنیاد طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
  • تاکسونومی عددی تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
  • تبلیغات از طریق ورزش پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
  • تحلیل سلسله ‌مراتب شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله‌ مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
  • تحلیل سوات طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
  • تحلیل عاملی اکتشافی معرفی ابزار اندازه‌گیری اثربخشی فدراسیون‌های ورزشی بر مبنای رویکرد ارزش‌های رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
  • ترافیکی راهکارهای بررسی اثرات زیست‌محیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
  • تربیت بدنی تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
  • تربیت بدنی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
  • تربیت بدنی بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
  • ترک خدمت بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
  • تسهیم دانش رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
  • تعهد سازمانی ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
  • تعهد سازمانی ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
  • تعهد سازمانی ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
  • تعهد سازمانی تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
  • تعهد سازمانی ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
  • تعهد ورزشی ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیل‌کننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
  • تعیین عوامل تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
  • تغییر مربی اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ‌های منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
  • تماشاگران طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
  • تماشاگران ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
  • تهدید مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
  • توانمند‌سازی رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
  • توانمندسازی اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
  • توانمندسازی روان‌شناختی ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
  • توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی بررسی ظرفیت‌های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
ج
  • جانبازان ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
  • جایگاه ورزش در شعر جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
  • جودو عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
چ
  • چالش چالش‌های مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
ح
  • حسین رضازاده پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
  • حضور ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
  • حفظ کارکنان بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
  • حمایت بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
خ
  • خلاقیت ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
  • خلق دانش رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
  • خودانگیختگی رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
  • خودکارآمدی تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
  • خودکارآمدی شغلی تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
  • خودگویی عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
د
  • داوطلب ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
  • داوطلبان تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
  • درک حمایت سازمانی ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
  • درگیری شغلی رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
  • دستیابی به هدف ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
  • دلبستگی شغلی ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
ذ
  • ذخیرۀ دانش رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
ر
  • راهبرد مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
  • رضایت مشتری طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
  • رضایت‌مندی تحلیل ارتباط پایگاههای قدرت مربیان و رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های انفرادی و جمعی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 127-154]
  • رضایت مندی رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایت‌مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
  • رضایتمندی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
  • رضایتمندی نیازهای اساسی ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
  • رفتار خرید پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
  • رفتار شهروندی طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
  • رفتار مصرف‌کننده طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
  • رفتارهای مربیگری رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
  • رفتار‌های ناهنجار بررسی عوامل موثر بر بروز بی‌انضباطی در کلاس‌های تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
  • رویدادهای چندرشته‌ای پیش‌بینی نتایج کشورهای آسیایی در بازی‌های المپیک بر مبنای عملکرد آن‌ها در بازی‌های آسیایی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 207-222]
  • رویداد ورزشی ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
  • رویکرد ارزش‌های رقابتی معرفی ابزار اندازه‌گیری اثربخشی فدراسیون‌های ورزشی بر مبنای رویکرد ارزش‌های رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
  • رویکرد استراتژیک مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
ز
  • زیست-محیطی راهکارهای بررسی اثرات زیست‌محیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
س
  • سازمان چالش‌های مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
  • سازمان ورزش شهرداری تهران تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
  • سازمان یادگیرنده ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
  • سبک رهبری تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
  • سبک‌های مقابله‌ای عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
  • سرمایه‌گذاری موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
  • سلامت سازمانی بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصه‌های سلامت سازمانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
  • سلامت سازمانی ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 147-164]
ش
  • شاخص شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
  • شناسایی عملکرد بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصه‌های سلامت سازمانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
  • شهرهای منتخب ایران (تهران تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
ص
  • صحه گذاری پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
  • صنعت گردشگری بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
ض
  • ضعف مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ط
  • طرح جامع مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
  • طرفدار تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
ظ
  • ظرفیت‌های بازاریابی ورزشی بررسی ظرفیت‌های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
ع
  • عدالت سازمانی ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
  • عملکرد ارزیابی عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
  • عملکرد تیم اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ‌های منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
  • عملکرد سازمانی ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
  • عملکرد ورزشی عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
  • عوامل انگیزش تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 109-122]
  • عوامل توانمندسازی روانشناختی رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
  • عوامل جذب گردشگران ورزشی خارجی تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
  • عوامل مدیریتی بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
ف
  • فدراسیون‌های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
  • فدراسیون‌های ورزشی معرفی ابزار اندازه‌گیری اثربخشی فدراسیون‌های ورزشی بر مبنای رویکرد ارزش‌های رقابتی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 63-84]
  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیت‌های ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
  • فرصت مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
  • فرهنگ سازمانی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و خلاقیت مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 75-88]
  • فعالیت بدنی راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
  • فناوری اطلاعات بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
  • فوتبال تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
  • فوتبال مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]
  • فوتبال ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
  • فوتبال حرفه‌ای تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
ق
  • قوت مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
ک
  • کارآفرینی تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
  • کار‌آفرینی سازمانی رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی در اساتید تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 165-180]
  • کارآیی ارزیابی عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
  • کاربرد دانش رابطۀ مدیریت دانش و درگیری شغلی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 159-172]
  • کارشناسان مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
  • کارکنان ارتباط تعهد سازمانی و سازمان یادگیرنده در اداره کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 123-144]
  • کارکنان فدراسیون‌های ورزشی اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
  • کارمند ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط (SMEs) تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
  • کلاس‌های تربیت بدنی بررسی عوامل موثر بر بروز بی‌انضباطی در کلاس‌های تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 59-70]
  • کمال‌گرایی عوامل روان‌شناختی مؤثر بر عملکرد ورزشی جودوکاران استان آذربایجان شرقی: مطالعه‌ بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 131-152]
  • کیش تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
  • کیفیت خدمات بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
  • کیفیت خدمات طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
  • کیفیت خدمات تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 109-126]
  • کیفیت خدمات- فن کیفیت خدمات (SERVQUAL)- لیگ برتر فوتبال ایران بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای مدل سروکوال [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 15-38]
گ
  • گردشگری بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 67-78]
  • گردشگری ورزشی بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 67-78]
ل
  • لیگ برتر رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
  • لیگ برتر ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیل‌کننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
  • لیگ برتر فوتبال ارزیابی عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 105-126]
  • لیگ برتر فوتبال اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ‌های منتخب اروپا [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 47-62]
م
  • ماتریس برنامه ریزی کمی طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
  • مایس توریسم بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 15-36]
  • متغیرهای جمعیت شناختی عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانش‌آموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
  • محدودیت ها بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
  • محدودیت های گردشگران رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایت‌مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
  • محیط شهری راهکارهای بررسی اثرات زیست‌محیطی و ترافیکی اماکن ورزشی شهر یزد بر محیط شهری آن [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 15-30]
  • مدل طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
  • مدل AHP شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 179-192]
  • مدل اکتشافی تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
  • مدل معادلات ساختاری طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
  • مدل معادلات ساختاری اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
  • مدل مفهومی تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
  • مدیران تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
  • مدیران و خبرگان مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
  • مدیران ورزش چالش‌های مدیران ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 39-62]
  • مدیریت ارتباط با مشتری «سی.آر.ام» مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 165-184]
  • مدیریت ارتباط با هوادار بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
  • مدیریت استراتژیک ارزیابی حوزه‌های مدیریت استراتژیک ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 223-237]
  • مدیریت استراتژیک چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
  • مدیریت دانش اثرات توانمندسازی بر مدیریت دانش در کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 185-206]
  • مدیریت سایبرنتیک بررسی کارکردهای سیستم مدیریت CM در تثبیت شاخصه‌های سلامت سازمانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 101-122]
  • مدیریت هواداران تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 85-104]
  • مربیان ملی تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 31-58]
  • مزایای رابطه‌ای بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
  • مشارکت در ورزش بررسی و تحلیل علل بی رغبتی فرهنگیان استان مازندران به فعالیت های ورزشی با تاکید بر متغیرهای ویژگی های شخصی و عوامل سوق دهنده [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 127-146]
  • مشتریان اماکن ورزش زمستانی رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایت‌مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 147-162]
  • مشهد و ارومیه) تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
  • مطالعه موردی پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 59-74]
  • مطالعۀ تطبیقی مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
  • معلم تربیت‌بدنی شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیت بدنی به روش تحلیل سلسله‌ مراتبی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 65-78]
  • معلولان ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
  • مقالات مدیریت ورزشی تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
  • منابع انسانی بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 71-92]
  • منابع قدرت ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیل‌کننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
  • موانع شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیت‌های ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
  • موانع راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
  • موانع سرمایه‌گذاری موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
  • موانع و مشکلات چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
  • میزان توسعه‌یافتگی تحلیل میزان توسعه‌یافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 123-146]
ن
  • نشریۀ علمی پژوهشی تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی نشریۀ پژوهش در علوم ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 155-172]
  • نظام ورزش ایران چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 35-52]
  • نظم فارسی جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
  • نگرش کارآفرینانه عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانش‌آموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
  • نهادهای ورزشی اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
و
  • والیبال رفتارهای مربیگری ترجیحی بازیکنان والیبال ایران [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 39-52]
  • والیبال ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 173-188]
  • والیبال ساحلی طراحی و تدوین برنامه راهبردی والیبال ساحلی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 63-86]
  • ورزش موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان مرکزی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 207-222]
  • ورزش تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
  • ورزش تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 189-208]
  • ورزش جایگاه ورزش در اشعار ملک الشعرای بهار [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 209-228]
  • ورزش بانوان شناسایی و اولویت بندی موانع پیش روی بانوان در انجام فعالیت‌های ورزشی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 111-130]
  • ورزش قهرمانی مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 79-100]
  • ورزشکار عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانۀ ورزشکاران دانش‌آموز (مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 145-158]
  • ورزشکار ارتباط رضایتمندی نیازهای اساسی با دستیابی به هدف در جانبازان و معلولان ورزشکار استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 189-206]
  • ورزش همگانی راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 22، 1393، صفحه 15-38]
  • ورزش همگانی مطالعه سیاست ها و راهبردهای ورزش همگانی نظام جامع توسعه ورزش کشور [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 15-30]
  • ورزش همگانی طراحی مدل ورزش همگانی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 87-108]
  • وزارت ورزش و جوانان ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 115-130]
  • وفاداری طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراک‌شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی ورزشی آبی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 37-58]
  • وفاداری بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 15-34]
  • وفاداری تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 31-46]
  • ویژگی های فرد بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 103-114]
ه
  • همدلی رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 53-66]
  • هندبال ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیل‌کننده سن و سابقه ورزشی [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 201-216]
  • هنرهای رزمی بررسی ظرفیت‌های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی در ایران با تاکید بر هنرهای رزمی [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 53-64]
  • هوادار بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 24، 1393، صفحه 89-110]
  • هوادار تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 79-102]
  • هوش هیجانی ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان [دوره 6، شماره 25، 1393، صفحه 173-184]
  • هوش هیجانی تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 181-198]
  • هوش هیجانی ارتباط بین هوش هیجانی و استراتژی مدیریت بحران (مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 185-198]
  • هویت تیمی طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران [دوره 6، شماره 26، 1393، صفحه 93-108]
  • هیئت‌های ورزشی تعیین عوامل پیش بینی کننده خودکارآمدی شغلی مدیران هیئت های ورزشی استان تهران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 199-218]
ی
  • یادگیری سازمانی ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 163-178]
  • یادگیری سازمانی اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران [دوره 6، شماره 27، 1393، صفحه 147-164]
  • یونان مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان [دوره 6، شماره 23، 1393، صفحه 131-146]