آجودان قرائی، ریحانه تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
آرازشی، نگار شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
آقایی، نجف توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
آندرف، ولادمیر شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
ا
ابراهیمی، رضا تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
ابراهیمی، مریم شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
ابوالحسینی، علی شناسایی پیشرانهای کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
احسانی، محمد طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
احمدی، مجتبی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
ارشادی، روح اله تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
اسداللهی، احسان شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
اسداللهی، احسان شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
اسدالهی، آمنه مطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
اسدالهی، مریم شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
اسدی، حسن مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
اسلامی، صدیقه مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
اسمعیلی، محسن آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
افروزه، محمد صادق شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
اکبرپور، حامد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
اکبری یزدی، حسین استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
الهی، علیرضا استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
امامی، فرشاد طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
امامی، فرشاد تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
امیرحسینی، سید احسان طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
امیرنژاد، سعید طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
امیری، سید حمید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
امیریان، مسلم طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
اندام، رضا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
ایمان زاده، مسعود طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
ب
بابایی، مهدی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
باسره، محمد شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
باقریان، محسن درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
بای، ناصر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
بحرالعلوم، حسن ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
بحرالعلوم، حسن طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
بخشنده، حسین واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
براخاص، حسین طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
برهانی، حرمت السادات شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
برومند، محمد رضا توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
بنسبردی، علی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
بهرامی، شهاب تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
بهرامی، شهاب طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
بهلکه، طاهر تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
بهلکه، طاهر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
پ
پور سلصان زرندی، حسین مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
پورکیانی، محمد شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
پیمانی زاد، حسین شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
ت
تجاری، فرشاد شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
ترکفر، احمد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
تقوی رفسنجانی، احسان مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
تهامی، احسان تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ج
جعفری، سعید ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
جمشیدیان، لیلا سادات طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
حامی، محمد شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
حسنی، زهره شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
حسینی، رشاد پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
حسینی، سید مجید شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
حسینی نیا، سید رضا طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
حکاک زاده، مینا مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
حکاک زاده، مینا واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
حکاک زاده، مینا طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
حمیدی، مهرزاد تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
حیدری، محسن شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
حیدری نژاد، صدیقه طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
حیدری نژاد، صدیقه حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
خ
خداداد کاشی، شعله مطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
خدادادی، محمدرسول طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
خدامرادپور، مژگان پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
خدایاری، عباس ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
خزایی، علی اشرف شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
خسرومنش، رحیم مطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
خطیبی، امین طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
خطیبی، امین حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
د
دوستی، مرتضی شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
ر
راسخ، نازنین طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
راسخ، نازنین ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
رجبی اصلی، ماهرخ پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
رجبی نوش آبادی، حسین تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
رحمان پور، عادل شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
رحیمی، امیر طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
رحیمی سرشبادرانی، قاسم روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
رضائیان قوشجی، رضا بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
رضا زاده، پریوش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
رضایی شیرازی، رضا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
رضوی، سید محمدحسین مدل سیاستگذاری اقتصادی باشگاه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
رضوی، سیدمحمدحسین طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
رضوی، محمد حسین تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
رهبری، سمیه ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
روحانی، زهرا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
روناسی، علیرضا طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
ز
زارعی، علی تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
زارعی، علی طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
زارعیان، حسین شناسایی پیشرانهای کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
زهره وندیان، کریم شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
س
سبزواری یوسف اباد، حانیه طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
سجادی، سید نصرالله تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
سرمست، مریم شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
سلطان حسینی، محمد روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
سنایی، محمد طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
سنگ سفیدی، ایوب مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
سهرابی، زهرا تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
سهیلی، بهزاد عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
سیارنژاد، حمشید شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
سید علی، مهدی تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
سیف پناهی شعبانی، جبار مطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
ش
شجاعی، وحید شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
شرافتمندیاری، حمیده شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
شریفیان، اسماعیل مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
شعبانی مقدم، کیوان مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
شفیعی، شهرام شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
شفیعی، شهرام طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
شهریاری علی آباد، امیر شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
شهلایی، جواد تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
شیرازی، منیره شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
ص
صابری، ابوالحسن ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
صادقی بروجردی، سعید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
صادقی بروجردی، سعید فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
صالح نیا، ریحانه واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
صالحی ساداتی، سعادت الله طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
صفاتی، سهیلا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
صفاری، مرجان طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
صفانیا، علی محمد فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
صفانیا، علی محمد درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
صفری، معصومه آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
صیدی، نسیم تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
ط
طالب پور، مهدی شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
طالب پور، مهدی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
طالبی، محبوبه طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
ع
عباسی، همایون تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
عبداللهی، محمدحسن شناسایی پیشرانهای کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
عزیزیان کهن، نسرین تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
عزیزیانی، مریم شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
عزیزین کهن، نسرین تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
علوی، سلمان شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
علوی، سیدفرشید تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
علی آبادی، سمیرا آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
علیخواه، مهدی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
علیدوست قهفرخی، ابراهیم تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
علیدوست قهفرخی، ابراهیم راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
عیدی، حسین تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
عیدی، حسین تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
غ
غفوری، فرزاد شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
غفوری، فرزاد چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
غلامی، علی نقی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
غلامیان، جواد استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
غلامی ترکسلویه، سجاد شناسایی پیشرانهای کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
غنایی چمن آباد، علی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ف
فراهانی، ابوالفضل تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
فراهانی، ابوالفضل مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
فرزان، فرزام طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
فرزان، فرزام شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
فریدونی، مسعود مدل سیاستگذاری اقتصادی باشگاه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
فلاح، زین العابدین تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
فلاح، زین العابدین طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
فهیم دوین، حسن شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
فهیم دوین، حسن شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
ق
قائم مقامی، احسان تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
قبادی یگانه، اکرم شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
قبادی یگانه، اکرم تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
قربانی، سعید تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
قربانی، سعید طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
قره خانی، حسن طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
قلی پور، نگار راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
ک
کارگر، غلامعلی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
کارگر، غلامعلی تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
کاظمینی، حجت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
کاکاویسی، پیمان تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
کامیاب، ساره روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
کرامتی مقدم، مجید ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
کریم زاده، عصمت ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
کریمی، ناهید تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
کشاورز، لقمان تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
کشتی دار، محمد ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
کشکر، سارا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
کلاته سیفری، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
گ
گودرزی، محمود تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
ل
لطفی، خدیجه طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
م
مبارکی، احسان شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
محرم زاده، مهرداد تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
محرم زاده، مهرداد طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
محمد علی پور، محمد طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
محمدی، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
محمودی، احمد شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
مختاری، رباب طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
مختاری دینانی، مریم تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
مروی اصفهانی، مهناز ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
مستحفظیان، مینا ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
معرفتی، اکبر شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
معصومی جدید، زینب درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
معماری، ژاله ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
مقدم، رضا طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
منوچهری نژاد، محسن مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
مهتاب، نوید چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
مهری، سامان شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
موسوی، سیدجعفر تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
میرزازاده، زهراسادات واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
میر یوسفی، سید جلیل طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
ن
نادریان، فاطمه حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
ناصری، علی شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
ناوخاصی، جمیل فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
نصر اصفهانی، داود ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
نصیری، محمد بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
نظری ترشیزی، احمد واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
نعلبندنژاد، رضا توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
نقشبندی، سید صلاح الدین فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
نقی زاده باقی، عباس تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
نودهی، محمدعلی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
نودهی، محمدعلی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
نودهی، مصطفی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
نوربخش، پریوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
نوربخش، پریوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
نوربخش، مهوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
نوربخش، مهوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
نوروزی سید حسینی، رسول طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
نیک آیین، زینت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
نیک بخش، رضا درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
نیکروان، محمد ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
نیکروان، محمد طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
و
ورمقانی، سارا چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
ورمقانی، مریم چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
وکیلی، حمیدرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
ولی پور، المیرا طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
ویسی، کورش آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
ه
همتی عفیف، علی شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
همتی نژاد، مهرعلی طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
هنری، حبیب تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
ی
یکتایار، مظفر پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
یکه سوار، ضحی تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
یوسفی، بهرام شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
یوسفی، بهرام شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
یوسفی، بهرام تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]