آ
  • آجودان قرائی، ریحانه تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • آرازشی، نگار شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • آقایی، نجف توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • آندرف، ولادمیر شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
ا
  • ابراهیمی، رضا تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • ابراهیمی، مریم شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • ابوالحسینی، علی شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • احسانی، محمد طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • احمدی، مجتبی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • ارشادی، روح اله تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • اسداللهی، احسان شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • اسداللهی، احسان شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
  • اسدالهی، آمنه مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • اسدالهی، مریم شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • اسدی، حسن مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
  • اسلامی، صدیقه مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • اسمعیلی، محسن آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • اشرف گنجویی، فریده تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • افروزه، محمد صادق شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • اکبرپور، حامد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • اکبری یزدی، حسین استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • الهی، علیرضا استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • امامی، فرشاد طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • امامی، فرشاد تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
  • امیرحسینی، سید احسان طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • امیرنژاد، سعید طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • امیری، سید حمید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • امیریان، مسلم طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • اندام، رضا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • ایمان زاده، مسعود طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
ب
  • بابایی، مهدی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • باسره، محمد شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • باقریان، محسن درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • بای، ناصر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • بحرالعلوم، حسن ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • بحرالعلوم، حسن طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • بخشنده، حسین واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • براخاص، حسین طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • برهانی، حرمت السادات شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • برومند، محمد رضا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • بنسبردی، علی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
  • بهرامی، شهاب تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • بهرامی، شهاب طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • بهلکه، طاهر تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • بهلکه، طاهر طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
پ
  • پور سلصان زرندی، حسین مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
  • پورکیانی، محمد شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
  • پیمانی زاد، حسین شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
ت
  • تجاری، فرشاد شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • ترکفر، احمد طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • تقوی رفسنجانی، احسان مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • تهامی، احسان تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ج
  • جعفری، سعید ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • جمشیدیان، لیلا سادات طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • جنت نیا، رحیم تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
چ
  • چهار باغی، زهرا تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
ح
  • حاجی انزهایی، سارا تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • حامی، محمد شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • حسنی، زهره شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
  • حسینی، رشاد پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • حسینی، سید مجید شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • حسینی نیا، سید رضا طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • حکاک زاده، مینا مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • حکاک زاده، مینا واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • حکاک زاده، مینا طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • حمیدی، مهرزاد تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • حیدری، محسن شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • حیدری نژاد، صدیقه طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • حیدری نژاد، صدیقه حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
خ
  • خداداد کاشی، شعله مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • خدادادی، محمدرسول طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • خدامرادپور، مژگان پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • خدایاری، عباس ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • خزایی، علی اشرف شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
  • خسرومنش، رحیم مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • خطیبی، امین طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • خطیبی، امین حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
د
  • دوستی، مرتضی شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
ر
  • راسخ، نازنین طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • راسخ، نازنین ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • رجبی اصلی، ماهرخ پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • رجبی نوش آبادی، حسین تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • رحمان پور، عادل شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • رحیمی، امیر طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • رحیمی سرشبادرانی، قاسم روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • رضائیان قوشجی، رضا بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • رضا زاده، پریوش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • رضایی شیرازی، رضا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • رضوی، سید محمدحسین مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • رضوی، سیدمحمدحسین طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • رضوی، محمد حسین تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • رهبری، سمیه ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • روحانی، زهرا ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • روناسی، علیرضا طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
ز
  • زارعی، علی تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • زارعی، علی طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • زارعیان، حسین شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • زهره وندیان، کریم شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
س
  • سبزواری یوسف اباد، حانیه طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • سجادی، سید نصرالله تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • سرمست، مریم شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
  • سلطان حسینی، محمد روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • سنایی، محمد طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • سنگ سفیدی، ایوب مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • سهرابی، زهرا تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • سهیلی، بهزاد عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • سیارنژاد، حمشید شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
  • سید علی، مهدی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
  • سیف پناهی شعبانی، جبار مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
ش
  • شجاعی، وحید شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • شرافتمندیاری، حمیده شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • شریفیان، اسماعیل مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • شعبانی مقدم، کیوان مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • شفیعی، شهرام شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • شفیعی، شهرام طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • شهریاری علی آباد، امیر شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • شهلایی، جواد تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • شیرازی، منیره شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
ص
  • صابری، ابوالحسن ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • صادقی بروجردی، سعید شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • صادقی بروجردی، سعید فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • صالح نیا، ریحانه واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • صالحی ساداتی، سعادت الله طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
  • صفاتی، سهیلا طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • صفاری، مرجان طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • صفانیا، علی محمد فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • صفانیا، علی محمد درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • صفری، معصومه آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • صیدی، نسیم تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
ط
  • طالب پور، مهدی شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • طالب پور، مهدی واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
  • طالبی، محبوبه طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
ع
  • عباسی، همایون تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
  • عبداللهی، محمدحسن شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • عزیزیان کهن، نسرین تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • عزیزیانی، مریم شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • عزیزین کهن، نسرین تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • علوی، سلمان شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • علوی، سیدفرشید تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • علی آبادی، سمیرا آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • علیخواه، مهدی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
  • عیدی، حسین تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • عیدی، حسین تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
غ
  • غفوری، فرزاد شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • غفوری، فرزاد چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • غلامی، علی نقی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • غلامیان، جواد استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • غلامی ترکسلویه، سجاد شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • غنایی چمن آباد، علی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ف
  • فراهانی، ابوالفضل تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • فراهانی، ابوالفضل مقایسه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در حوزه های اشتغال صنعت گردشگری ورزشی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 17-30]
  • فرزان، فرزام طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • فرزان، فرزام شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • فریدونی، مسعود مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • فلاح، زین العابدین تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • فلاح، زین العابدین طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • فهیم دوین، حسن شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • فهیم دوین، حسن شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
ق
  • قائم مقامی، احسان تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • قبادی یگانه، اکرم شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • قبادی یگانه، اکرم تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
  • قربانی، سعید تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • قربانی، سعید طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • قره خانی، حسن طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • قلی پور، نگار راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
ک
  • کارگر، غلامعلی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • کارگر، غلامعلی تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • کاظمینی، حجت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
  • کاکاویسی، پیمان تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • کامیاب، ساره روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • کرامتی مقدم، مجید ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • کریم زاده، عصمت ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • کریمی، ناهید تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
  • کشاورز، لقمان تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • کشتی دار، محمد ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • کشکر، سارا تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • کلاته سیفری، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
گ
  • گودرزی، محمود تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
ل
  • لطفی، خدیجه طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
م
  • مبارکی، احسان شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • محرم زاده، مهرداد تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • محرم زاده، مهرداد طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • محمد علی پور، محمد طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • محمدی، معصومه تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • محمودی، احمد شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • مختاری، رباب طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • مختاری دینانی، مریم تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • مروی اصفهانی، مهناز ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • مستحفظیان، مینا ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • معرفتی، اکبر شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
  • معصومی جدید، زینب درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • معماری، ژاله ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • مقدم، رضا طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • منوچهری نژاد، محسن مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • مهتاب، نوید چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • مهری، سامان شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • موسوی، سیدجعفر تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
  • میرزازاده، زهراسادات واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
  • میر یوسفی، سید جلیل طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
ن
  • نادریان، فاطمه حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • ناصری، علی شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
  • ناوخاصی، جمیل فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • نصر اصفهانی، داود ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • نصیری، محمد بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • نظری ترشیزی، احمد واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
  • نعلبندنژاد، رضا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • نقشبندی، سید صلاح الدین فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • نقی زاده باقی، عباس تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • نودهی، محمدعلی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • نودهی، محمدعلی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • نودهی، مصطفی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • نوربخش، پریوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • نوربخش، پریوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • نوربخش، مهوش طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • نوربخش، مهوش ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • نوروزی سید حسینی، رسول طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • نیک آیین، زینت طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
  • نیک بخش، رضا درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • نیکروان، محمد ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • نیکروان، محمد طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
و
  • ورمقانی، سارا چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • ورمقانی، مریم چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • وکیلی، حمیدرضا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • ولی پور، المیرا طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • ویسی، کورش آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
ه
  • همتی عفیف، علی شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • همتی نژاد، مهرعلی طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • هنری، حبیب تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
ی
  • یکتایار، مظفر پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • یکه سوار، ضحی تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • یوسفی، بهرام شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • یوسفی، بهرام شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
  • یوسفی، بهرام تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]