آکادمی ورزشیشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
آمادگی جسمانیمقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
آموزشتدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
آموزشالکترونیکیارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
آموزش مجازیارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
آیندهپژوهیشناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
آیندهپژوهیانتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
ا
ادارات کل ورزش و جوانانطراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
ادارات ورزش و جوانانتبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
ارباب رجوعمدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
ارتباطاتساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
ارتباطات مخربنیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
ارزش ادراک شدهتحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
ارزش پیشنهادیشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
استراتژیتعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
استراوس و کوربینطراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
استعدادیابیمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
اسکوپوسبررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
اطلاعاتساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
اعتباریابیساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
اقتصادمدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
اقتصادنیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
اقتصادبررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
اقیانوس آبیتعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
الگوی تصمیمگیریتعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
الگوی توانمندسازیطراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
اماکن ورزشیواکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
امکاناتشناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
امنیت پایدارطراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
انرژی سبزواکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
انگیختگیتأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
انگیزههابررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
اهداف حمایت مالیسنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
ایرانالگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
ایرانشناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
ایرانطراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
اینفلوئنسرهای ورزشی"تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
ب
بازاریاب ورزشیساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
بازاریابی اخلاقیتدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
بازاریابی خیرخواهانهتأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
بازاریابی عصبیتأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
بازاریابی ورزشیارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
بازاریابی ورزشی"تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
بازیکن فوتبالتدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
بازیگرانکلیدیانتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
بازیهای المپیکچالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
بازیهای بومی و محلیبررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
باشگاه فوتبالعوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
باشگاههای بازی کودکمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
باشگاه ورزشیتعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
بحران کرونامدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
بدبینیطراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
برابری جنسیتیتدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
برندارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
برندسازی ورزشیتعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
برند ورزشکارنقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
بهرهوری انسانیاثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
پ
پایداریطراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
پرسشنامهساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
پرورش استراتژیستطراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
پروژههای ورزشیتحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
پیشرانشناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
پیشرانهطراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ت
تأثیرات ادراکینقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
تبلیغتأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
تبلیغات شفاهینقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
تبلیغ خلاقارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
تحلیل تماتیکشناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
تحلیل های آماریاشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
تربیتبدنیارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
ترغیب هوادارانارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
تصویر قیمتیتأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
تصویر مکاننقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
تعهد روانی. وفاداری رفتارینقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
تکریممدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
تماشاگرانتحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
تماشاگرانارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
تنیس روی میزشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
توانمندسازی زنانطراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
توزیع دانشطراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
توسعهمدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
توسعهطراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
توسعه بینالمللیشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
تیم ورزشیطراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ج
جاذبههای طبیعی ورزشیتحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
جنسیتبررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
چ
چابکیسازمانیطراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
چالششناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
ح
حضور مجددنقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
حمایت ساکناننقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
حمایت مالیسنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
حمایت مالی ورزشیفراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
خ
خدماتمدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
خشونتتدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
خلاقیتتبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
خلاقیتاثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
خلاقیت پایدارطراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
خودکارآمدیبررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
خودکارآمدی شغلیتدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
د
داده بنیادارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
دانش بنیانطراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
دانشکدههای علوم ورزشی ایرانبررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
دولت و حاکمیتشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
دیپلماسی عمومیالگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
ذ
ذخیره دانشطراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
ر
رابطۀ برند-مشتریتدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
راهبردهاطراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
رسانهنیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
رسانههای اجتماعیتأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
رسانههای اجتماعی"تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
رسانه های جمعیطراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
رشتههای ورزشی انفرادیشناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
رفتار سازمانی مثبت گراتبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
رقیبستیزیطراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
رکود اقتصادیمدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
روابط بین المللالگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
سبک تبلیغاتیارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
سخت کوشیبررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
سرمایة اجتماعیتدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
سرمایۀ اجتماعینقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
سرمایۀ روان شناختیتبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
سهم ورزش در توسعهمارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
غروراعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
غرور کاذباعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
غرور واقعیاعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
ف
فدارسیونهای ورزشیساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
فراترکیبواکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
فرصتهاشناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
فرهنگسازمانیطراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
فرهنگ سازمانیاثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
فرهنگ مطلوبشناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
فروش سختپاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
فروش نرمپاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
فعالیت بدنیمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
فعالیتهای ماجراجویانهبررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
فوتبالساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
فوتبالمدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
فوتبالشناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
ق
قدرت نرمالگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
قرنطینهشناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
قصد خریدتأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
کاراته کارانبررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
کاراکتر ورزشیتعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
کاربرد دانشطراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
کانال توزیعشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
کروناتأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
کریست رونالدونقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
کسبوکارشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
کسب و کار ورزشیمدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
کلید واژگان: توسعه پایدارمارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
کوئید-19شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
کووید 19ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
کوید 19شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
کوید-19تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
کوید19مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
کیفیت خدماتنقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
کیفیت زندگیمقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
گ
گراندد تئوریطراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
گردشگران ورزشیبررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
گردشگریتحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
گردشگریبررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
گردشگری ورزشیتحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
گردشگری ورزشی زمستانینقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
گلیزرطراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ل
لذتتأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
لیگ برترمدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
لیگ جهانی والیبال مرداننقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
م
مالکیتعوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
متغیرهای روانیبررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
محصولات ورزشیپاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
محصول سودمندپاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
محصول لذتبخشپاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
مدل پارادایمیشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
مدیراننیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
مدیران توانمندطراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
مدیران سازمانهای ورزشیطراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
مدیریت اثربخشچالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
مدیریت استعدادتبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
مدیریت استعداد جهانیتبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
مدیریت بحرانمدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
مدیریت پروژهتحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
مدیریت حرفهایطراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
مدیریت دانشطراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
مدیریت ورزشیاشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
مربیانمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
مربیان فوتبالنیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
مرزگستریساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
مزیترقابتیطراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
مسائل اجتماعی و فرهنگیواکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
مسکاتتعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
مشارکت پایداربررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
مشتری مداریمدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
مطالعه تطبیقیمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
مطالعۀ فراتحلیلفراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
مقالات علمیبررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
مقایسۀ زوجیشناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
منابع انسانیشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
موانع جذبفراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
موفقیتتحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
موفقیت ورزشیبررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
میادین ورزشیسنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
میدانِ ورزشانتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
ن
نشریه های فارسیاشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
نظریه برخاسته از داده هاطراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
نظریه دادهبنیادطراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
نظریه داده بنیادعوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
نظریه داده بنیادتدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
نظریه داده بنیادتدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
نظریه داده بنیادتبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
نظریۀ برخاسته از دادههاطراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
نظریۀ دادهبنیادتدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
نظریۀ زمینهایطراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
نماد ملیتعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
نهادهای آموزشیشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
نهادینهسازیشناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
نوآوریاثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
نوآوریتعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
و
واژه های کلیدی: کاروان ورزشیچالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
والدینمطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
ورزشمدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
ورزشالگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
ورزشتدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
ورزششناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
ورزشبررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
ورزش ایرانطراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
ورزش برای توسعه و صلحمارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
ورزش قهرمانیشناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
ورزشکاراعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
ورزشکارشناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
ورزشگاه نقش جهانتحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
ورزش های الکترونیکیمقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]