آ
  • آکادمی ورزشی شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • آمادگی جسمانی مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارت‌های آمادگی جسمانی کاربران بازی‌های ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
  • آموزش تدوین الگوی برنامه‌های آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
  • آموزش‌الکترونیکی ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
  • آموزش مجازی ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
  • آینده‌پژوهی شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
  • آینده‌پژوهی انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینه‌های پست وزارت ورزش و جوانان با روش مک‌تور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
ا
  • ادارات کل ورزش و جوانان طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور: نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
  • ادارات ورزش و جوانان تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبت‌گرا در ارتباط بین شوخ‌طبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
  • ارباب رجوع مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
  • ارتباطات ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
  • ارتباطات مخرب نیمکت داغ: آسیب‌شناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
  • ارزش ادراک شده تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
  • ارزش پیشنهادی شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • استارت‌آپ ورزشی بررسی تأمین‌مالی استارت‌آپ‌های ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
  • استراتژی تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
  • استراوس و کوربین طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
  • استعدادیابی مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • اسکوپوس بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران در بازۀ سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
  • اطلاعات ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
  • اقتصاد مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
  • اقتصاد نیمکت داغ: آسیب‌شناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
  • اقتصاد بررسی تأثیر بازی‌های بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
  • اقیانوس آبی تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
  • الگو طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
  • الگوی تصمیم‌گیری تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
  • الگوی توانمندسازی طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفه‌‎ای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
  • اماکن ورزشی واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ به‌کارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
  • امکانات شناسایی چالش‌های پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشته‌های منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
  • امنیت پایدار طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
  • انرژی سبز واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ به‌کارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
  • انگیختگی تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
  • انگیزه‌ها بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه‌ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
  • اهداف حمایت مالی سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
  • ایران الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
  • ایران شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
  • ایران طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
  • اینفلوئنسرهای ورزشی" تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
ب
  • بازاریاب ورزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
  • بازاریابی پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
  • بازاریابی اخلاقی تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
  • بازاریابی خیرخواهانه تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
  • بازاریابی عصبی تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
  • بازاریابی ورزشی ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
  • بازاریابی ورزشی" تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
  • بازیکن فوتبال تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گل‌زن‌ترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینه‌ای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
  • بازیگران‌کلیدی انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینه‌های پست وزارت ورزش و جوانان با روش مک‌تور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
  • بازی‌های المپیک چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
  • بازیهای بومی و محلی بررسی تأثیر بازی‌های بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
  • باشگاه فوتبال عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
  • باشگاه‌های بازی کودک مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • باشگاه ورزشی تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
  • بحران کرونا مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
  • بدبینی طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
  • برابری جنسیتی تدوین الگوی برنامه‌های آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
  • برند ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
  • برندسازی طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
  • برندسازی ورزشی تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
  • برند ورزشکار نقش مدیریت ویژگی‌های برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
  • بهره‌وری انسانی اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
پ
  • پایداری طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
  • پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
  • پرورش استراتژیست طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور: نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
  • پروژه‌های ورزشی تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژه‌های اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
  • پیشران شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
  • پیشرانه طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ت
  • تأثیرات ادراکی نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
  • تامین‌مالی بررسی تأمین‌مالی استارت‌آپ‌های ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
  • تبلیغ تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
  • تبلیغات شفاهی نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
  • تبلیغ خلاق ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
  • تحلیل تماتیک شناسایی فرصت‌های ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
  • تحلیل های آماری اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریه‌های فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
  • تربیت‌بدنی ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
  • ترغیب هواداران ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
  • تصویر قیمتی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
  • تصویر مکان نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
  • تعهد روانی. وفاداری رفتاری نقش مدیریت ویژگی‌های برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
  • تکریم مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
  • تماشاگران تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
  • تماشاگران ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
  • تنیس روی میز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بین‌المللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
  • توانایی فنی و جسمی تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
  • توانمندسازی زنان طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفه‌‎ای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
  • توزیع دانش طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری‌ و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
  • توسعه مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
  • توسعه طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
  • توسعه بین‌المللی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بین‌المللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
  • تیم ورزشی طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ج
  • جاذبه‌های طبیعی ورزشی تحلیل عوامل جاذبه‌های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
  • جنسیت بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه‌ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
چ
  • چابکی‌سازمانی طراحی مدل پیش‌آیندها و پس‌آیندهای چابکی استراتژیک در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
  • چالش شناسایی چالش‌های پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشته‌های منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
ح
  • حضور مجدد نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
  • حمایت ساکنان نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
  • حمایت مالی سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
  • حمایت مالی ورزشی فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
خ
  • خدمات مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
  • خشونت تدوین الگوی برنامه‌های آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
  • خلاقیت تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبت‌گرا در ارتباط بین شوخ‌طبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
  • خلاقیت اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
  • خلاقیت پایدار طراحی مدل زمینه‌ای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
  • خودکارآمدی بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
  • خودکارآمدی شغلی تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
د
  • داده بنیاد ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
  • دانش بنیان طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
  • دانشکده‌های علوم ورزشی ایران بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران در بازۀ سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
  • دولت و حاکمیت شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بین‌المللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
  • دیپلماسی عمومی الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
ذ
  • ذخیره دانش طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری‌ و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
ر
  • رابطۀ برند-مشتری تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
  • راهبردها طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
  • رسانه نیمکت داغ: آسیب‌شناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
  • رسانه‌های اجتماعی" تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
  • رسانه های جمعی طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
  • رسوایی دوپینگ پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
  • رشته‌های ورزشی انفرادی شناسایی چالش‌های پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشته‌های منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
  • رفتار سازمانی مثبت گرا تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبت‌گرا در ارتباط بین شوخ‌طبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
  • رقیب‌ستیزی طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیب‌ستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
  • رکود اقتصادی مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
  • روابط بین الملل الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
  • روش آمیخته طراحی مدل سیاست گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
  • روش شناسی اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریه‌های فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
  • روش کیفی طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور: نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
  • رویداد بزرگ ورزشی طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
  • رویدادهای ورزشی چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
  • رویدادهای ورزشی ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
س
  • ساختار استراتژیک شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
  • ساختارسازمانی طراحی مدل پیش‌آیندها و پس‌آیندهای چابکی استراتژیک در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
  • ساختار شفاف و پاسخگو شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
  • ساختار مشترک شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
  • سازمان ورزشی طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفه‌‎ای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
  • سازمانی تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
  • سبک تبلیغاتی ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
  • سخت کوشی بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
  • سرمایة اجتماعی تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
  • سرمایۀ اجتماعی نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
  • سرمایۀ روان شناختی تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبت‌گرا در ارتباط بین شوخ‌طبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
  • سهم ورزش در توسعه مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
  • سیاست‌گذاری طراحی مدل سیاست گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
ش
  • شاخص اجتماعی شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
  • شاخص اقتصادی شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
  • شاخص زیست محیطی شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
  • شاخص سیاسی شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
  • شایستگی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
  • شایستگی طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور: نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
  • شبکه‌های اجتماعی مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
  • شبکه‌های مجازی تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
ص
  • صحه‌گذار پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
  • صنعت مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
  • صنعت ورزش مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
  • صنعت ورزش شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
  • صنعت ورزش فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
  • صنعت ورزش بررسی تأمین‌مالی استارت‌آپ‌های ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
ظ
  • ظرفیت‌های بازار بررسی تأمین‌مالی استارت‌آپ‌های ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
ع
  • علی دایی تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گل‌زن‌ترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینه‌ای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
  • عملکرد مالی طراحی مدل پیش‌آیندها و پس‌آیندهای چابکی استراتژیک در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
  • عملکرد ورزشی تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گل‌زن‌ترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینه‌ای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
  • عوامل روان‌شناختی تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
  • عوامل محیطی تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
غ
  • غرور اعتبار سنجی پرسش‌نامه غرور در ورزشکاران رشته‌های منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
  • غرور کاذب اعتبار سنجی پرسش‌نامه غرور در ورزشکاران رشته‌های منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
  • غرور واقعی اعتبار سنجی پرسش‌نامه غرور در ورزشکاران رشته‌های منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
ف
  • فدارسیون‌های ورزشی ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
  • فراترکیب واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ به‌کارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
  • فرصت‌ها شناسایی فرصت‌های ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
  • فرهنگ‌سازمانی طراحی مدل پیش‌آیندها و پس‌آیندهای چابکی استراتژیک در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
  • فرهنگ سازمانی اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
  • فرهنگ مطلوب شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
  • فروش سخت پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
  • فروش نرم پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
  • فعالیت بدنی مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • فعالیت‌های ماجراجویانه بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه‌ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
  • فوتبال ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
  • فوتبال مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
  • فوتبال شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
ق
  • قدرت نرم الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
  • قرنطینه شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
  • قصد خرید تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
  • قهرمانان ورزشی بندر انزلی تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
ک
  • کاراته کاران بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
  • کاراکتر ورزشی تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
  • کاربرد دانش طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری‌ و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
  • کانال توزیع شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • کرونا تأثیر رسانه‌های اجتماعی و تصویر قیمتی ارائه‌شده در آن‌ها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
  • کریست رونالدو نقش مدیریت ویژگی‌های برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
  • کسب‌وکار شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • کسب و کار ورزشی مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
  • کلید واژگان: توسعه پایدار مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
  • کوئید-19 شناسایی فرصت‌های ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
  • کووید 19 ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
  • کوید 19 شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
  • کوید-19 تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
  • کوید19 مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
  • کیفیت خدمات نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
  • کیفیت زندگی مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارت‌های آمادگی جسمانی کاربران بازی‌های ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
گ
  • گراندد تئوری طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
  • گردشگران ورزشی بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه‌ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
  • گردشگری تحلیل عوامل جاذبه‌های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
  • گردشگری بررسی تأثیر بازی‌های بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
  • گردشگری ورزشی تحلیل عوامل جاذبه‌های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
  • گردشگری ورزشی زمستانی نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
  • گلیزر طراحی مدل شکل‌گیری بدبینی در تیم‌های ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ل
  • لذت تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
  • لیگ برتر مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
  • لیگ برتر بسکتبال طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
  • لیگ جهانی والیبال مردان نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
م
  • مالکیت عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
  • متغیر‌های روانی بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
  • محصولات ورزشی پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
  • محصول سودمند پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
  • محصول لذت‌بخش پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
  • مدل پارادایمی شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • مدیران نیمکت داغ: آسیب‌شناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
  • مدیران توانمند طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفه‌‎ای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
  • مدیران سازمان‌های ورزشی طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیب‌ستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
  • مدیریت اثربخش چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
  • مدیریت استعداد تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
  • مدیریت استعداد جهانی تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
  • مدیریت بحران مدیریت کسب‌وکار در دورۀ بحران: عوامل، چالش‌ها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
  • مدیریت پروژه تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژه‌های اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
  • مدیریت حرفه‌ای طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفه‌‎ای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
  • مدیریت دانش طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری‌ و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
  • مدیریت ورزشی اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریه‌های فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
  • مربیان مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • مربیان فوتبال نیمکت داغ: آسیب‌شناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
  • مرزگستری ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
  • مزیت‌رقابتی طراحی مدل پیش‌آیندها و پس‌آیندهای چابکی استراتژیک در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
  • مسائل اجتماعی و فرهنگی واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ به‌کارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
  • مسکات تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
  • مشارکت پایدار بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه‌ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
  • مشتری مداری مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
  • مطالعه تطبیقی مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • مطالعۀ فراتحلیل فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
  • معادلات ساختاری پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
  • مقالات علمی بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران در بازۀ سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
  • مقایسۀ زوجی شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
  • منابع انسانی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بین‌المللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
  • موانع جذب فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
  • موفقیت تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژه‌های اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
  • موفقیت ورزشی بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
  • میادین ورزشی سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
  • میدانِ ورزش انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینه‌های پست وزارت ورزش و جوانان با روش مک‌تور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
ن
  • نشریه های فارسی اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریه‌های فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
  • نظریه برخاسته از داده ها طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیب‌ستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
  • نظریه داده بنیاد عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
  • نظریه داده بنیاد تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گل‌زن‌ترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینه‌ای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
  • نظریه داده بنیاد تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
  • نظریه داده بنیاد تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
  • نظریۀ داده‌بنیاد تدوین الگوی برنامه‌های آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
  • نظریۀ زمینه‌ای طراحی مدل زمینه‌ای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
  • نماد ملی تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
  • نهادهای آموزشی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بین‌المللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
  • نهادینه‌سازی شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
  • نوآوری اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
  • نوآوری تعیین استراتژی‌های نوآوری در باشگاه‌های ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
و
  • واژه های کلیدی: کاروان ورزشی چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
  • والدین مطالعۀ تطبیقی باشگاه‌های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
  • ورزش مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
  • ورزش الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
  • ورزش تدوین الگوی برنامه‌های آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
  • ورزش شناسایی فرصت‌های ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
  • ورزش پیامدهای رسوایی دوپینگ صحه‌گذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
  • ورزش بررسی تأثیر بازی‌های بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
  • ورزش ایران طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
  • ورزش برای توسعه و صلح مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
  • ورزش قهرمانی شناسایی چالش‌های پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشته‌های منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
  • ورزشکار اعتبار سنجی پرسش‌نامه غرور در ورزشکاران رشته‌های منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
  • ورزشکار شناسایی چالش‌های پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشته‌های منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
  • ورزشگاه نقش جهان تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژه‌های اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
  • ورزش های الکترونیکی مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارت‌های آمادگی جسمانی کاربران بازی‌های ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
  • ورزش‌های المپیکی طراحی مدل سیاست گذاری ورزش‌های المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
  • ورزش های غیرالکترونیکی مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارت‌های آمادگی جسمانی کاربران بازی‌های ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
  • ورزش همگانی طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
  • وزارت ورزش و جوانان تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
  • وزارت ورزش و جوانان اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
  • وزارت ورزش و جوانان طراحی مدل زمینه‌ای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
  • وزیر ورزش انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینه‌های پست وزارت ورزش و جوانان با روش مک‌تور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
  • ویژگی‌های برند ورزشکار نقش مدیریت ویژگی‌های برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
ه
  • هزینه- فایده تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
  • همگرایی انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینه‌های پست وزارت ورزش و جوانان با روش مک‌تور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
  • هوادار مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
  • هوادار شناسایی پیشران‏ های نهادینه‌سازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
  • هواداران عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
  • هوشمندی تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
ی
  • یادگیری ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]