آ
-
آکادمی ورزشی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
آمادگی جسمانی
مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
-
آموزش
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
-
آموزشالکترونیکی
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
-
آموزش مجازی
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
-
آیندهپژوهی
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
-
آیندهپژوهی
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
ا
-
ادارات کل ورزش و جوانان
طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
-
ادارات ورزش و جوانان
تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
-
ایران
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
-
ایران
شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
-
ایران
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
-
ارباب رجوع
مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
-
ارتباطات
ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
-
ارتباطات مخرب
نیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
-
ارزش ادراک شده
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
-
ارزش پیشنهادی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
استارتآپ ورزشی
بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
-
استراتژی
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
-
استراوس و کوربین
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
-
استعدادیابی
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
اسکوپوس
بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
-
اطلاعات
ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
-
اقیانوس آبی
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
-
اقتصاد
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
-
اقتصاد
نیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
-
اقتصاد
بررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
-
الگو
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
-
الگوی تصمیمگیری
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
-
الگوی توانمندسازی
طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
-
اماکن ورزشی
واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
-
امکانات
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
-
امنیت پایدار
طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
-
انرژی سبز
واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
-
اینفلوئنسرهای ورزشی"
تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
-
انگیختگی
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
-
انگیزهها
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
-
اهداف حمایت مالی
سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
ب
-
بازاریابی
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
-
بازاریابی اخلاقی
تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
-
بازاریابی خیرخواهانه
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
-
بازاریابی عصبی
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
-
بازاریاب ورزشی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
-
بازاریابی ورزشی
ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
-
بازاریابی ورزشی"
تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
-
بازیکن فوتبال
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
-
بازیگرانکلیدی
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
-
بازیهای المپیک
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
-
بازیهای بومی و محلی
بررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
-
باشگاه فوتبال
عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
-
باشگاههای بازی کودک
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
باشگاه ورزشی
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
-
بحران کرونا
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
-
بدبینی
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
-
برابری جنسیتی
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
-
برند
ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
-
برندسازی
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
-
برندسازی ورزشی
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
-
برند ورزشکار
نقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
-
بهرهوری انسانی
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
پ
-
پایداری
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
-
پرسشنامه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
-
پرورش استراتژیست
طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
-
پروژههای ورزشی
تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
-
پیشران
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
-
پیشرانه
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ت
-
تأثیرات ادراکی
نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
-
تامینمالی
بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
-
تبلیغ
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
-
تبلیغات شفاهی
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
-
تبلیغ خلاق
ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
-
تحلیل تماتیک
شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
-
تحلیل های آماری
اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
-
تربیتبدنی
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
-
ترغیب هواداران
ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
-
تصویر قیمتی
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
-
تصویر مکان
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
-
تعهد روانی. وفاداری رفتاری
نقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
-
تکریم
مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
-
تماشاگران
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
-
تماشاگران
ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
-
تیم ورزشی
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
-
تنیس روی میز
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
-
توانایی فنی و جسمی
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
-
توانمندسازی زنان
طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
-
توزیع دانش
طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
-
توسعه
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
-
توسعه
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
-
توسعه بینالمللی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
ج
-
جاذبههای طبیعی ورزشی
تحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
-
جنسیت
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
چ
-
چابکیسازمانی
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
-
چالش
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
ح
-
حضور مجدد
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
-
حمایت ساکنان
نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
-
حمایت مالی
سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
-
حمایت مالی ورزشی
فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
خ
-
خدمات
مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
-
خشونت
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
-
خلاقیت
تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
-
خلاقیت
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
-
خلاقیت پایدار
طراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
-
خودکارآمدی
بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
-
خودکارآمدی شغلی
تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
د
-
داده بنیاد
ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
-
دانش بنیان
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
-
دانشکدههای علوم ورزشی ایران
بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
-
دیپلماسی عمومی
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
-
دولت و حاکمیت
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
ذ
-
ذخیره دانش
طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
ر
-
رابطۀ برند-مشتری
تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
-
راهبردها
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
-
رسانه
نیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
-
رسانههای اجتماعی"
تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
-
رسانه های جمعی
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
-
رسوایی دوپینگ
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
-
رشتههای ورزشی انفرادی
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
-
رفتار سازمانی مثبت گرا
تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
-
رقیبستیزی
طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
-
رکود اقتصادی
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
-
روابط بین الملل
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
-
رویداد بزرگ ورزشی
طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
-
رویدادهای ورزشی
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
-
رویدادهای ورزشی
ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 140-169]
-
روش آمیخته
طراحی مدل سیاست گذاری ورزشهای المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
-
روش شناسی
اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
-
روش کیفی
طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
س
-
ساختار استراتژیک
شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
-
ساختارسازمانی
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
-
ساختار شفاف و پاسخگو
شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
-
ساختار مشترک
شناسایی عوامل مؤثر بر حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش قهرمانی کشور [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 197-229]
-
سازمانی
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
-
سازمان ورزشی
طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
-
سیاستگذاری
طراحی مدل سیاست گذاری ورزشهای المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
-
سبک تبلیغاتی
ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 157-178]
-
سخت کوشی
بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
-
سرمایة اجتماعی
تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
-
سرمایۀ اجتماعی
نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
-
سرمایۀ روان شناختی
تبیین نقش میانجی رفتار سازمانی مثبتگرا در ارتباط بین شوخطبعی مدیران و خلاقیت کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 362-393]
-
سهم ورزش در توسعه
مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
ش
-
شاخص اجتماعی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
-
شاخص اقتصادی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
-
شاخص زیست محیطی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
-
شاخص سیاسی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 33-64]
-
شایستگی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
-
شایستگی
طراحی مدل پرورش استراتژیست در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور: نظریۀ دادهبنیاد [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 302-328]
-
شبکههای اجتماعی
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
-
شبکههای مجازی
تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
ص
-
صحهگذار
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
-
صنعت
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
-
صنعت ورزش
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
-
صنعت ورزش
شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
-
صنعت ورزش
فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
-
صنعت ورزش
بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
ظ
-
ظرفیتهای بازار
بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 1-32]
ع
-
علی دایی
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
-
عملکرد مالی
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
-
عملکرد ورزشی
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
-
عوامل روانشناختی
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
-
عوامل محیطی
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
غ
-
غرور
اعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
-
غرور کاذب
اعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
-
غرور واقعی
اعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
ف
-
فدارسیونهای ورزشی
ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
-
فراترکیب
واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
-
فرصتها
شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
-
فرهنگ سازمانی
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
-
فرهنگسازمانی
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
-
فرهنگ مطلوب
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
-
فروش سخت
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
-
فروش نرم
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
-
فعالیت بدنی
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
فعالیتهای ماجراجویانه
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
-
فوتبال
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 184-213]
-
فوتبال
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
-
فوتبال
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
ق
-
قدرت نرم
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
-
قرنطینه
شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
-
قصد خرید
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
-
قهرمانان ورزشی بندر انزلی
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 362-386]
ک
-
کاراته کاران
بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
-
کاراکتر ورزشی
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
-
کاربرد دانش
طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
-
کانال توزیع
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
کریست رونالدو
نقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
-
کرونا
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 247-267]
-
کسبوکار
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
کسب و کار ورزشی
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
-
کیفیت خدمات
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
-
کیفیت زندگی
مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
-
کلید واژگان: توسعه پایدار
مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
-
کوید19
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
-
کوید 19
شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 324-361]
-
کوید-19
تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 293-323]
-
کووید 19
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]
-
کوئید-19
شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
گ
-
گراندد تئوری
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
-
گردشگری
تحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
-
گردشگری
بررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
-
گردشگران ورزشی
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
-
گردشگری ورزشی
تحلیل عوامل جاذبههای طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی استان هرمزگان [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 394-416]
-
گردشگری ورزشی زمستانی
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 35-62]
-
گلیزر
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 55-82]
ل
-
لذت
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 63-88]
-
لیگ برتر
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
-
لیگ برتر بسکتبال
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
-
لیگ جهانی والیبال مردان
نقش تأثیرات ادراکی لیگ جهانی والیبال مردان بر حمایت ساکنان در قبل و بعد از رویداد با اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 156-185]
م
-
میادین ورزشی
سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 1-34]
-
مالکیت
عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
-
متغیرهای روانی
بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
-
محصولات ورزشی
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
-
محصول سودمند
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
-
محصول لذتبخش
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 251-277]
-
میدانِ ورزش
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
-
مدیران
نیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
-
مدیران توانمند
طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
-
مدیران سازمانهای ورزشی
طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
-
مدیریت اثربخش
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
-
مدیریت استعداد
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
-
مدیریت استعداد جهانی
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
-
مدیریت بحران
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 297-326]
-
مدیریت پروژه
تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
-
مدیریت حرفهای
طراحی و تبیین مدل توانمندسازی حرفهای مدیران ورزشی زن [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 264-300]
-
مدیریت دانش
طراحی ساختار مدیریت دانش در مرکز ملی نوآوری و فناوری های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 46-78]
-
مدیریت ورزشی
اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
-
مدل پارادایمی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
مربیان
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
مربیان فوتبال
نیمکت داغ: آسیبشناسی تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 130-170]
-
مرزگستری
ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 117-139]
-
مزیترقابتی
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 202-224]
-
مسائل اجتماعی و فرهنگی
واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعۀ بهکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعۀ آمیختۀ اکتشافی با روش فراترکیب) [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 301-334]
-
مسکات
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
-
مشارکت پایدار
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزهها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیتهای ورزشی ماجراجویانه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 37-62]
-
مشتری مداری
مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 225-258]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
مطالعۀ فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
-
معادلات ساختاری
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
-
مقایسۀ زوجی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 95-132]
-
مقالات علمی
بررسی کمیت و کیفیت تولید مقالات علمی دانشکدههای علوم ورزشی ایران در بازۀ سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ برمبنای پایگاه اسکوپوس [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 96-129]
-
منابع انسانی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
-
موانع جذب
فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 214-246]
-
موفقیت
تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
-
موفقیت ورزشی
بررسی تاثیر سخت کوشی و خودکارآمدی بر ادراک از موفقیت ورزشی کاراته کاران زن استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 279-300]
ن
-
نشریه های فارسی
اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 170-201]
-
نظریه برخاسته از داده ها
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 141-170]
-
نظریه داده بنیاد
عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 268-292]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 115-140]
-
نظریه داده بنیاد
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
-
نظریه دادهبنیاد
طراحی مدل پیشایندها و پیامدهای رقیبستیزی افراطی در مدیران ورزشی کشور [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 79-124]
-
نظریۀ برخاسته از دادهها
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 1-45]
-
نظریۀ دادهبنیاد
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
-
نظریۀ زمینهای
طراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
-
نماد ملی
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 109-130]
-
نهادینهسازی
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
-
نهادهای آموزشی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعۀ بینالمللی تنیس روی میز در ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 355-388]
-
نوآوری
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
-
نوآوری
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 207-234]
و
-
واژه های کلیدی: کاروان ورزشی
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 15-35]
-
والدین
مطالعۀ تطبیقی باشگاههای بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 219-259]
-
ورزش
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 30-63]
-
ورزش
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 230-263]
-
ورزش
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 1-29]
-
ورزش
شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 171-196]
-
ورزش
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 17-54]
-
ورزش
بررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 63-78]
-
ورزش ایران
طراحی مدل امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 186-218]
-
ورزش برای توسعه و صلح
مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 259-287]
-
ورزش قهرمانی
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
-
ورزشکار
اعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 235-262]
-
ورزشکار
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 329-361]
-
ورزشگاه نقش جهان
تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 171-206]
-
ورزش های الکترونیکی
مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
-
ورزشهای المپیکی
طراحی مدل سیاست گذاری ورزشهای المپیکی [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 64-95]
-
ورزش های غیرالکترونیکی
مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم) [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 89-116]
-
ورزش همگانی
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 363-392]
-
وزارت ورزش و جوانان
تدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و سرمایة اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 68، 1400، صفحه 335-354]
-
وزارت ورزش و جوانان
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 288-316]
-
وزارت ورزش و جوانان
طراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 65-94]
-
وزیر ورزش
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
-
ویژگیهای برند ورزشکار
نقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو) [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 83-114]
ه
-
هزینه- فایده
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 203-225]
-
همگرایی
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور [دوره 13، شماره 67، 1400، صفحه 317-350]
-
هوادار
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 69، 1400، صفحه 133-183]
-
هوادار
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 125-155]
-
هواداران
عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 13، شماره 65، 1400، صفحه 131-156]
-
هوشمندی
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 13، شماره 66، 1400، صفحه 327-362]
ی
-
یادگیری
ارزیابی کیفیت آموزش مجازی درس تربیت بدنی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 70، 1400، صفحه 260-301]