آ
  • آموزش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • آینده‌پژوهی شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • آینده‌پژوهی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
  • آینده نگاری تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • آینده‌نگری شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • آینده نگری آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
ا
  • ائتلاف‌سازی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • اپلیکیشن‌های ورزشی توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • اخلاق تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • اخلاق ورزشی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • ادارات ورزش و جوانان طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • اداری- رویه ای شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • ارزش‌ بازار شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • ارزش طول عمر پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • ارزیابی عملکرد تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • استارت آپ مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • استارت آپ طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • استارت آپ‌های ورزشی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • استراتژی های موثر استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • استعدادیابی طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • استقلال رسانه‌ای ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • اصول مدیریت درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • اطلاع‌رسانی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • اقتصاد شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • اقتصاد واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • اقتصاد مقاومتی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • اقتصاد ورزش مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • اکوسیستم تجاری و اقتصادی طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • الزامات شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • الگوی اسلامی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • الگوی ایرانی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • اماکن ورزشی تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • اماکن ورزشی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
  • امکان گرایی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • امواج مغزی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • انتقال/گذار حرفه‌ای ورزشکاران تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
  • انعطاف پذیری سازمانی طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • انگیزه های شخصی مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • اوقات فراغت طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • اوقات فراغت طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • اوقات فراغت حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • ایران تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • ایران ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • ایران طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
ب
  • بازاریابی طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • بازاریابی طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • بازاریابی اجتماعی ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • بازاریابی اجتماعی طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • بازاریابی خدمات طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • بازاریابی دیجیتال شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • بازاریابی کارآفرینانه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • بازنشستگی ورزشکار تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
  • بازیگری شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • بازی های بومی و محلی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • بازی های سنتی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • بازی وار سازی توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • باشگاه راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
  • باشگاه طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
  • باشگاه‌های فوتبال مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • باشگاههای فوتبال بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • باشگاه های ورزشی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • باشگاه های ورزشی تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
  • باشگاه ورزشی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
  • باشگاه ورزشی طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • بانک‌ها طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • بانوان طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاه‌های ورزشی بانوان [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 133-152]
  • بانوان ورزشکار ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • بخش خصوصی شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • برنامه‌ریزی راهبردی شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • برنامه‌ریزی راهبردی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
  • برنامه ریزی راهبردی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • برندسازی ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • برند مجید (مروژ) چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • برندهای شرکتی و سازمانی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • برندهای ورزشی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • برندهای ورزشی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • برند ورزشی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • به کارگیری نخبگان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
پ
  • پاسخگویی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • پایداری سازمانی طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • پتانسیل تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
  • پساکرونا راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
  • پویایی اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • پیامدهای کرونا تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
  • پیش‌بینی پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • پیش بینی تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
  • پیشران تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • پیشران‌ها شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • پیشینه ورزشی ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
ت
  • تأمین مالی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • تبعیض جنسیّت شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • تبلیغات چندبعدی شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • تجارت واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • تجارت اجتماعی طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
  • تجاری‌سازی طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • تحلیل مضمون شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • تسهیلات طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • تصمیم‌گیری اخلاقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • تعالی اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
  • تغییر رفتار ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • تفریح حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • تکنیک بررسی گروهی داده‌ها پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • تلاطم بازار چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • توسعه توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • توسعه طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • توسعه طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • توسعه اقتصادی مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • توسعه بین‌المللی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • توسعه ملی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • توسعه منابع انسانی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • توسعه ورزش طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • توسعه ورزش زنان شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
ج
  • جانشین‌پروری طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • جنبش اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
چ
  • چابک سازی منابع انسانی طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
  • چابکی بازاریابی ورزشی چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • چالش های ورزش زنان شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
ح
  • حق بر ورزش حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • حقوق بشر حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • حکمرانی مشارکتی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
خ
  • خانه کیفیت تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • خانواده طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • خصوصی‌سازی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
د
  • داده بنیاد ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • دانشکده تربیت بدنی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • داوری فوتبال تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • درآمدزایی تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • دروازه‌بان شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • دیپلماسی ورزشی تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • دیپلماسی ورزشی دیجیتال طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
ذ
  • ذی‌نفان‌ لیگ فوتبال تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
ر
  • راهبرد شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • راهبرد شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • راهبردهای توسعه طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • رضایت شغلی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • رفتارهای غیراخلاقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • رویکرد داده بنیاد عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • ریزش ورزشکاران تاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
ز
  • زنان شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • زنان شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • زیبایی اندام مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
س
  • ساختگرا طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • سازمان‌ ورزشی شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • سازمان‌ ورزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • سالمندان ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • سرمایه اجتماعی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • سلبریتی شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • سندروم فومو طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
  • سواد اخلاقی تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • سوت زنی شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • سیاست اقتصادی مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • سیاست‌گذاری شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • سیستم پشتیبان تصمیم تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
ش
  • شایسته‌سالاری طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • شبکه عصبی پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • شرایط تحریم روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
  • شطرنج تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • شفاف‌سازی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • شهرداری تهران تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
ص
  • صادرات واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • صفحات مجازی طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
  • صنعت ورزش طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
  • صنعت ورزش طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
ع
  • عدم قطعیت شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • عدم قطعیت آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
  • عدم قطعیت تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • عضو هیات علمی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
  • عقد قرارداد طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
  • عملکرد چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
  • عملکرد تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
  • عوامل اجتماعی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • عوامل اجتماعی ورزش شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
  • عوامل ترویج شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
  • عوامل رویدادی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
  • عوامل زیبایی شناختی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • عوامل سازمانی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • عوامل شغلی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • عوامل فردی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
  • عوامل فرهنگی عوامل فنی و تخصصی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
  • عوامل محیطی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • عوامل مدیریتی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
ف
  • فدراسیون کشتی طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • فدراسیون‌های ورزشی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • فراتحلیل فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • فراتحلیل بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • فراترکیب ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • فرهنگ‌سازی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • فساد شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • فعالیت بدنی ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
  • فقر ورزشی شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • فناوری اطلاعات مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • فوتبال شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
  • فوتبال تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
  • فوریت تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
ق
  • قدرت تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
  • قوانین حمایتی شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • قیمت‌گذاری شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
ک
  • کار آفرین طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • کارآفرینی طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • کرونا راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
  • کسب‌وکار واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
  • کسب و کار طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • کسب و کارهای ورزشی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • کسب‌وکار ورزشی شناسایی عوامل کلیدی و پیشران‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
  • کسب و کار ورزشی راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
  • کمیته امداد شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • کیفیت خدمات تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
م
  • ماهیت آموزشی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • متغیر عملکردی شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
  • محدودیت ها مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • محیط فروشگاه شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
  • مدل SOAR شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • مدل اسپانسرشیپ استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • مدل سازی طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • مدلسازی معادلات ساختاری طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • مدل کیفی مدل سیاست‌گذاری اقتصادی باشگا‌ه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
  • مدیر تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • مدیران ورزشی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • مدیریت بحران تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
  • مدیریت بحران عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • مدیریت منابع انسانی طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
  • مدیریت ورزشی طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتی‌ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 261-283]
  • مشارکت اجتماعی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
  • مشارکت ورزشی شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
  • مشارکت ورزشی طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • مشاور حقوقی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
  • مشتریان باشگاه ورزشی پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
  • مشکلات زنانه مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • مشهور شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • معلولین حق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
  • منافع تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
  • مهارت‌های زندگی تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
ن
  • نتایج عملکرد. فدراسیون ورزشی بولینگ و بیلیارد تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
  • نخبگان علمی ورزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
  • نخبه ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • نظام پاسخگویی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
  • نگرش ورزشکاران تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • نورومارکتینگ تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
  • نیات رفتاری فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • نیروی انسانی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
و
  • والدین مطالعه کیفی فعالیت‌بدنی دختران‌نوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
  • والیبال زنان شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
  • ورزش تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
  • ورزش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
  • ورزش ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
  • ورزش " طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
  • ورزش بانوان تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • ورزش تفریحی طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • ورزش حرفه ای تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
  • ورزش حرفه ای مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
  • ورزش حرفه ای استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
  • ورزش در خانه طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
  • ورزش فوتبال مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
  • ورزشکار شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • ورزش مددجویان شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • ورزش نیازمندان شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
  • ورزش های باستانی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • ورزش های سنتی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
  • ورزش همگانی شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
  • ورزش همگانی شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
  • ورزش همگانی شناسایی پیشران‌های کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
  • ورزش و سیاست تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
  • وزارت ورزش و جوانان طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • وفاداری بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • ویروس کرونا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
  • ویروس کرونا عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
  • ویروس کرونا ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
ه
  • هدف‌گرایی شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
  • هژمونی مردانه ارائه مدل برندسازی شخصی بانوان ورزشکار نخبه ایرانی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 177-202]
  • همسویی راهبردی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
  • هنر شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
  • هواداران بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
  • هواداران طراحی مدل نقش عضویت در شبکه‌های اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاه‌های لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
  • هواداران فوتبال فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
  • هوشمندی اجتماعی و استراتژیک تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • هوشمندی بازار تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • هوشمندی تکنولوژیک تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
  • هوشمندی رقابتی تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]