آموزششناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
آیندهپژوهیشناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
آیندهپژوهیتحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
آینده نگاریتدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
آیندهنگریشناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
آینده نگریآیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
ا
ائتلافسازیتحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
اپلیکیشنهای ورزشیتوسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
اخلاقتدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
اخلاق ورزشیتدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 113-132]
ادارات ورزش و جوانانطراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
اداری- رویه ایشناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
ارزش بازارشناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
ارزش طول عمرپیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
ارزیابی عملکردتدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
استارت آپمدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
استارت آپطراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
استارت آپهای ورزشیشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
استراتژی های موثراستراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
استعدادیابیطراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
استقلال رسانهایارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
اصول مدیریتدرک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
اطلاعرسانیارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
اقتصادشناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
اقتصادواکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
اقتصاد ورزشمدل سیاستگذاری اقتصادی باشگاه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
اکوسیستم تجاری و اقتصادیطراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
الزاماتشناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
الگوی اسلامیطراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
الگوی ایرانیطراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
اماکن ورزشیتدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
اماکن ورزشیتحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
امکان گراییشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
امواج مغزیتعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
انتقال/گذار حرفهای ورزشکارانتدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
انعطاف پذیری سازمانیطراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
انگیزه های شخصیمطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
اوقات فراغتطراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
اوقات فراغتطراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
اوقات فراغتحق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
ایرانتحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
بازاریابی دیجیتالشناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
بازاریابی کارآفرینانهشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]
بازنشستگی ورزشکارتدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
بازیگریشناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 17-38]
بازی های بومی و محلیتدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
بازی های سنتیتدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
بازی وار سازیتوسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
باشگاهراهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
باشگاهطراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 247-260]
باشگاههای فوتبالمدل سیاستگذاری اقتصادی باشگاه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
باشگاههای فوتبالبررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
برند مجید (مروژ)چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
برندهای شرکتی و سازمانیآیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
برندهای ورزشیآیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
برندهای ورزشیشناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
برند ورزشیتعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
به کارگیری نخبگانساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
پ
پاسخگوییدرک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
پایداری سازمانیطراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
پتانسیلتحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
پساکروناراهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
پویایی اجتماعیتحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
پیامدهای کروناتاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
پیشبینیپیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH) [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 265-284]
پیش بینیتاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
پیشرانتدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
پیشرانهاشناسایی پیشرانهای کلیدی توسعه ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 285-308]
توسعه اقتصادیمدل سیاستگذاری اقتصادی باشگاه های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 31-54]
توسعه بینالمللیتدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
توسعه ملیتدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
توسعه منابع انسانیطراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
توسعه ورزشطراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
توسعه ورزش زنانشناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
ج
جانشینپروریطراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
جنبش اجتماعیتحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
چ
چابک سازی منابع انسانیطراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 145-168]
چابکی بازاریابی ورزشیچابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
چالش های ورزش زنانشناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
ح
حق بر ورزشحق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
حقوق بشرحق بر ورزش، تفریح و اوقات فراغت افراد معلول از منظر اسناد ملی و بین اللملی حقوق بشر [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 153-176]
حکمرانی مشارکتیعوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
خ
خانه کیفیتتدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
خانوادهطراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
خصوصیسازیتحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
د
داده بنیادارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
دانشکده تربیت بدنیتدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
داوری فوتبالتدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
درآمدزاییتدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
دروازهبانشناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
دیپلماسی ورزشیتحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
دیپلماسی ورزشی دیجیتالطراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
ذ
ذینفان لیگ فوتبالتحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
ر
راهبردشناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
راهبردشناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
راهبردهای توسعهطراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
رضایت شغلیتدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
رفتارهای غیراخلاقیمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
رویکرد داده بنیادعوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
ریزش ورزشکارانتاثیر منفی ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی اماکن ورزشی شهر کرمانشاه با استفاده از فن هوش مصنوعی [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 231-246]
ز
زنانشناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
زنانشناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
زیبایی انداممطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
صنعت ورزشطراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 87-112]
ع
عدم قطعیتشناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414 [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 187-212]
عدم قطعیتآیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
عدم قطعیتتدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
عضو هیات علمیتدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
عقد قراردادطراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
عملکردچابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
عملکردتدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
عوامل اجتماعیشناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
عوامل اجتماعی ورزششناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
عوامل ترویجشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
عوامل رویدادیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
عوامل زیبایی شناختیشناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
عوامل سازمانیطراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
عوامل شغلیطراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
عوامل فردیطراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
عوامل فرهنگی عوامل فنی و تخصصیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
عوامل محیطیشناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
عوامل مدیریتیشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 239-264]
کروناراهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
کسبوکارواکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
کسب و کارطراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
کسب و کارهای ورزشیعوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
کسبوکار ورزشیشناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 93-120]
کسب و کار ورزشیراهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
کمیته امدادشناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
کیفیت خدماتتدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 169-186]
م
ماهیت آموزشیارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
متغیر عملکردیشناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
محدودیت هامطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
محیط فروشگاهشناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
مدل SOARشناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
مدل اسپانسرشیپاستراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
مدل سازیطراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
مدلسازی ساختاری تفسیریمدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 213-238]
نظام پاسخگوییدرک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
نظریۀ برخاسته از دادههاتدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
نگرش ورزشکارانتعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
نورومارکتینگتعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
نیات رفتاریفراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران [دوره 15، شماره 82، 1402، صفحه 55-86]
نیروی انسانیطراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
و
والدینمطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 69-92]
والیبال زنانشناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 121-144]
ورزشتدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
ورزششناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
هدفگراییشناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه [دوره 15، شماره 81، 1402، صفحه 39-68]