آموزشبررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 193-216]
ا
اپیدمیدرک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 217-240]
اخلاقشناسایی ابعاد مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 153-176]
اخلاقطراحی الگوی مدیریت اخلاقی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزشوپرورش ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 191-220]
ارتباطات سازمانیاثر ذهنیت باز بر نوآوری رادیکال از طریق شبکههای اجتماعی و یادگیری سازمانی در باشگاههای خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 113-138]
ارتقای بیمهمدلسازی عوامل تعیینکننده در ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 237-260]
ارزشهای مصرفشدهعوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 103-124]
ارزیابی پژوهشتحلیل علمسنجی مقالات مجله «مطالعات مدیریت ورزشی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی.) [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 139-162]
ارزیابی عملکردتدوین شاخصهای انتخاب مربیان و ورزشکاران تیم ملی وزنهبرداری با رویکرد 360 درجه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 33-58]
ارزیابی عملکردطراحی مدل ارزیابی عملکرد پیمانکاران پروژههای ساخت مجموعههای ورزشی با رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن (BSC) و ویکور فازی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 277-304]
استادیوم فوتبالتحلیل و اولویتبندی موانع حضور زنان در استادیومهای ورزشی فوتبال بهعنوان تماشاگر در ایران [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 147-170]
اسناد بالادستیمیزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 111-134]
اشتیاق کاریبررسی رابطۀ یادگیری سازمانی با خودکارآمدی عمومی و اشتیاق کاری در ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 251-268]
اصول مبانی اخلاقیکدهای اخلاقی در رسانههای جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان حرفهای لیگ برتر فوتبال [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 37-52]
اعتماد سازمانینقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 227-250]
اغتشاش تماشگران فوتبالفراتحلیل مطالعات دلایل اغتشاش تماشاگران فوتبال در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 151-172]
اقتصادشناسایی مؤلفهها و سطوح اقتصاد دانشبنیان در ورزش (رویکردی کیفی) [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 41-60]
اقتصاد دانشبنیانشناسایی مؤلفهها و سطوح اقتصاد دانشبنیان در ورزش (رویکردی کیفی) [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 41-60]
الگوریتم اپریوریایجاد یک سیستم توصیهگر ارزیاب بهمنظور تعیین میزان رضایتمندی ورزشکاران از خدمات بیمهای با استفاده از تکنیک دادهکاوی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 191-216]
الگوسازی ورزشکارانبررسی عوامل مؤثر بر بهبود الگوسازی ورزشکاران در فضای مجازی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 69-88]
الگوی عقلانیتعوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 103-124]
الگوی مفهومیمدلسازی عوامل تعیینکننده در ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 237-260]
اماکن ورزشیاولویتبندی فناوریهای نوین قابلاستفاده در اماکن ورزشی با تأکید بر کاهش مصرف انرژی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 133-150]
امنیتبررسی عوامل مؤثر در بهبود قابلیتهای فضاهای ورزشی در راستای توسعة امنیت شهری [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 151-168]
امنیت شغلیطراحی مدل اثر امنیت شغلی و رفتارهای سیاسی بر بدبینی و منزلت سازمانی (مورد مطالعه: فدراسیونهای منتخب ورزشی) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 129-146]
امید به اشتغالبررسی وضعیت امید به اشتغال دانشجویان و دانشآموختگان رشتة تحصیلی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 171-190]
انتقامجوییتبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 255-276]
ایدة خلاقانهالگوی کارای مزیت رقابتی پایدار کسبوکارهای ورزشی کوچک و متوسط مجازی برمبنای مدل UTAUT: بررسی نقش مدیریت خلاقانه [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 165-190]
ایرانچارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 261-280]
ب
بازاریابیطراحی الگوی بازاریابی لیگهای حرفهای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 17-36]
بازاریابیموانع و راهکارهای توسعة منابع مالی ورزش زنان در ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 89-112]
بازاریابی اسلامیچارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 261-280]
بازاریابی ورزشیارائة چارچوب تحلیل سیستماتیک فرایند تولید تا مصرف کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 125-150]
بازیکنان حرفهای فوتبالکدهای اخلاقی در رسانههای جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان حرفهای لیگ برتر فوتبال [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 37-52]
باشگاهشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 233-254]
باشگاههای فوتبالاثر ذهنیت باز بر نوآوری رادیکال از طریق شبکههای اجتماعی و یادگیری سازمانی در باشگاههای خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 113-138]
باشگاههای ورزشیتبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 255-276]
بانوانمیزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 111-134]
بحرانبررسی عوامل مؤثر بر همگامسازی صنعت ورزش ایران با شیوع ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 251-264]
بخش خصوصیتأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 73-90]
بدبینیطراحی مدل اثر امنیت شغلی و رفتارهای سیاسی بر بدبینی و منزلت سازمانی (مورد مطالعه: فدراسیونهای منتخب ورزشی) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 129-146]
بدبینی سازمانیبررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 135-152]
برنامهریزی اضطراریشناسایی چالشهای کسبوکارهای ورزشی در بحران کوید-19 و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 265-288]
برنامههای جانشینپرورینقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 227-250]
برندشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 233-254]
برندسازیتعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 109-128]
برونسپاری منابع انسانینقش گرایش کارآفرینانه، فرهنگ فرصتطلبانه و برونسپاری منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی در شرکت ورزشی کراس [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 87-110]
بشردوستیشناسایی ابعاد مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 153-176]
بلوغبررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 193-216]
بهبود فرهنگپارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 265-290]
بومناببومناب نوآوری باز در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 17-42]
بیثباتی نرخ ارزتأثیر بیثباتی نرخ ارز بر تراز تجاری بخش ورزش در کشورهای منتخب منا [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 17-32]
بیگانگی شغلیبررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 135-152]
بیمة ورزشیمدلسازی عوامل تعیینکننده در ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 237-260]
پ
پارادایمپارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 265-290]
پاسخگوییایجاد یک سیستم توصیهگر ارزیاب بهمنظور تعیین میزان رضایتمندی ورزشکاران از خدمات بیمهای با استفاده از تکنیک دادهکاوی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 191-216]
پاسخهای رفتاریتأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 251-270]
پذیرش فناوریمدلسازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 91-112]
پرسشنامهاعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش» [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 237-250]
پژوهش کیفیطراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 221-250]
پژوهشگاه علوم ورزشیتعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 109-128]
پژوهشگران علوم ورزشیارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 91-110]
پیشبینیمطالعۀ عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرطبندی اینترنتی در ورزش و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 33-56]
پیمانکاران پروژههای ساختطراحی مدل ارزیابی عملکرد پیمانکاران پروژههای ساخت مجموعههای ورزشی با رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن (BSC) و ویکور فازی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 277-304]
ت
تئوری داده بنیادتحلیل مشارکت حامیان در رویدادهای ورزشی بر مبنای مدل ماتریس انگیزه حمایت مالی(مطالعه موردی: لیگ برترفوتبال ایران) [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 207-232]
تجربة خوشایندارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 17-40]
تجربة زیستهدرک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 217-240]
تجهیزات ورزشیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 233-254]
تحقیر بازیکنانتبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 255-276]
تحلیل عاملی تأییدیاعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی» [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 207-226]
تحلیل عاملی مرتبة سومطراحی و اعتبارسنجی مدل حکمرانی خوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 163-186]
تحلیل مضمونشناسایی چالشهای کسبوکارهای ورزشی در بحران کوید-19 و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 265-288]
تداعی برندتعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 109-128]
تراز تجاری بخش ورزشتأثیر بیثباتی نرخ ارز بر تراز تجاری بخش ورزش در کشورهای منتخب منا [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 17-32]
تربیتبدنی و علوم ورزشیبررسی وضعیت امید به اشتغال دانشجویان و دانشآموختگان رشتة تحصیلی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 171-190]
تصمیمگیری سلسلهمراتبیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 233-254]
تضمینایجاد یک سیستم توصیهگر ارزیاب بهمنظور تعیین میزان رضایتمندی ورزشکاران از خدمات بیمهای با استفاده از تکنیک دادهکاوی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 191-216]
تغییرات سازمانیعلل، موانع و پیامدهای حرفهایسازی منتخبی از فدراسیونهای ورزشی کشور ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 43-68]
تغییر اساسیاثر ذهنیت باز بر نوآوری رادیکال از طریق شبکههای اجتماعی و یادگیری سازمانی در باشگاههای خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 113-138]
تکنیک 360 درجهتدوین شاخصهای انتخاب مربیان و ورزشکاران تیم ملی وزنهبرداری با رویکرد 360 درجه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 33-58]
تماشاگرانپیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 217-236]
توانمندسازی اجتماعیتأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمندسازی زنان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 113-134]
توانمندسازی زنانتأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمندسازی زنان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 113-134]
توسعهمیزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 111-134]
توسعهچارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 261-280]
توسعهطراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 221-250]
تولیدبررسی اثرات کوتاهمدت و بلندمدت نااطمینانی تورمی بر تولید بخش ورزش: رویکردهای گارچ و ای.آر.دی.ال [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 109-132]
تولیدات ورزشیارائة چارچوب تحلیل سیستماتیک فرایند تولید تا مصرف کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 125-150]
ث
ثبات شغلینقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 227-250]
ج
جام جهانیعوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 103-124]
جانشینپروریتدوین الگوی مدیریت جانشینپروری مبتنی بر مدیریت دانش در وزرات ورزش و جوانان براساس نظریة داده بنیاد [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 59-84]
جمعیت سالمندانتحلیل ساختاری عوامل کلیدی مؤثر بر وضعیت آیندة ورزش سالمندی در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 57-90]
جهتگیری محیطیارائة مدل ساختاری- تفسیری عوامل سوقدهندة عملکرد زیستمحیطی وزارت ورزش و جوانان [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 187-212]
چ
چارچوب ذهنیاثر ذهنیت باز بر نوآوری رادیکال از طریق شبکههای اجتماعی و یادگیری سازمانی در باشگاههای خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 113-138]
چالشهاشناسایی چالشهای کسبوکارهای ورزشی در بحران کوید-19 و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 265-288]
ح
حرفهایسازیعلل، موانع و پیامدهای حرفهایسازی منتخبی از فدراسیونهای ورزشی کشور ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 43-68]
حضور زنانتحلیل و اولویتبندی موانع حضور زنان در استادیومهای ورزشی فوتبال بهعنوان تماشاگر در ایران [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 147-170]
حکمرانی خوبطراحی و اعتبارسنجی مدل حکمرانی خوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 163-186]
حمایت مالیموانع و راهکارهای توسعة منابع مالی ورزش زنان در ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 89-112]
خدمات بیمة ورزشیایجاد یک سیستم توصیهگر ارزیاب بهمنظور تعیین میزان رضایتمندی ورزشکاران از خدمات بیمهای با استفاده از تکنیک دادهکاوی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 191-216]
خراسان رضویشناسایی راهکارهای مؤثر بر برونرفت هیئتهای ورزشی استان خراسان رضوی از درماندگی مالی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 173-206]
خرافاتشناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 65-86]
خودبیانگریتأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمندسازی زنان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 113-134]
خودرگرسیون با وقفههای توزیعیبررسی اثرات کوتاهمدت و بلندمدت نااطمینانی تورمی بر تولید بخش ورزش: رویکردهای گارچ و ای.آر.دی.ال [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 109-132]
خودکارآمدینقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 227-250]
خودکارآمدی عمومیبررسی رابطۀ یادگیری سازمانی با خودکارآمدی عمومی و اشتیاق کاری در ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 251-268]
خوشنامی تیماعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی» [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 207-226]
دانشآموختگانبررسی وضعیت امید به اشتغال دانشجویان و دانشآموختگان رشتة تحصیلی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 171-190]
دانشجویانمدلسازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 91-112]
دانشجویانبررسی وضعیت امید به اشتغال دانشجویان و دانشآموختگان رشتة تحصیلی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 171-190]
دانشجویانشناسایی عملکرد شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور دربارۀ ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 213-236]
داوطلباعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش» [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 237-250]
درآمدزاییمطالعۀ عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرطبندی اینترنتی در ورزش و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 33-56]
در خانهپارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 265-290]
درماندگی مالیشناسایی راهکارهای مؤثر بر برونرفت هیئتهای ورزشی استان خراسان رضوی از درماندگی مالی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 173-206]
دسترسیبررسی عوامل مؤثر در بهبود قابلیتهای فضاهای ورزشی در راستای توسعة امنیت شهری [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 151-168]
دلفی فازیشناسایی عملکرد شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور دربارۀ ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 213-236]
دور هرمونتیکیعلل، موانع و پیامدهای حرفهایسازی منتخبی از فدراسیونهای ورزشی کشور ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 43-68]
دو و میدانیطراحی و اعتبارسنجی مدل حکمرانی خوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 163-186]
ر
راهبردهای توسعهتوسعة پایدار از طریق ورزش: موانع و راهبردها [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 83-102]
راهکارهای مؤثرشناسایی راهکارهای مؤثر بر برونرفت هیئتهای ورزشی استان خراسان رضوی از درماندگی مالی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 173-206]
رسانهمیزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 111-134]
رسانهبررسی عوامل مؤثر بر بهبود الگوسازی ورزشکاران در فضای مجازی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 69-88]
رسانههای جمعی ورزشکدهای اخلاقی در رسانههای جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان حرفهای لیگ برتر فوتبال [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 37-52]
رضایتمندی پژوهشگرانارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 91-110]
رفتار خریدمدلسازی رفتار خرید مشتریان فروشگاههای ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا (پیشآیندها و پسآیندها) [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 291-314]
رفتار مصرفکنندهعوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 103-124]
رﻓﺘﺎرﻫﺎی اﻧﺤﺮاﻓﯽ بازیکنانتبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 255-276]
رفتارهای سیاسیطراحی مدل اثر امنیت شغلی و رفتارهای سیاسی بر بدبینی و منزلت سازمانی (مورد مطالعه: فدراسیونهای منتخب ورزشی) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 129-146]
رفتاریشناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 65-86]
رهبری زهرآگینبررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 135-152]
رهبری عدم مداخلهگراثر رهبری منفعلانه بر سایبرلوفینگ کارکنان با نقش میانجی انزوای کاری (مورد مطالعه: ادارة کل ورزش و جوانان استان لرستان) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 17-32]
روانسنجی ابزاراعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی» [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 207-226]
رویکرد تحلیل محتواتعیین مؤلفههای مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان براساس رویکرد تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 17-38]
رویکرد ساختاری-تفسیریشناسایی راهکارهای مؤثر بر برونرفت هیئتهای ورزشی استان خراسان رضوی از درماندگی مالی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 173-206]
زمینه ایشناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 65-86]
زنجیرة تأمینمطالعة موانع مؤثر بر شکلگیری لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 39-64]
زیستمحیطیارائة مدل ساختاری- تفسیری عوامل سوقدهندة عملکرد زیستمحیطی وزارت ورزش و جوانان [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 187-212]
س
ساختاریشناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 65-86]
سازمان ورزشیبومناب نوآوری باز در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 17-42]
سرمایة انسانی استراتژیکنقش گرایش کارآفرینانه، فرهنگ فرصتطلبانه و برونسپاری منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی در شرکت ورزشی کراس [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 87-110]
سرمایهگذاریتأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 73-90]
سلامت بدنی و روانی سالمندانتحلیل ساختاری عوامل کلیدی مؤثر بر وضعیت آیندة ورزش سالمندی در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 57-90]
سوءرفتار اینترنتیاثر رهبری منفعلانه بر سایبرلوفینگ کارکنان با نقش میانجی انزوای کاری (مورد مطالعه: ادارة کل ورزش و جوانان استان لرستان) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 17-32]
سیستمهای اطلاعاتیبررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 193-216]
ش
شاخص اچتحلیل علمسنجی مقالات مجله «مطالعات مدیریت ورزشی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی.) [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 139-162]
شاخص انتخابتدوین شاخصهای انتخاب مربیان و ورزشکاران تیم ملی وزنهبرداری با رویکرد 360 درجه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 33-58]
شبکة اجتماعیالگوی کارای مزیت رقابتی پایدار کسبوکارهای ورزشی کوچک و متوسط مجازی برمبنای مدل UTAUT: بررسی نقش مدیریت خلاقانه [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 165-190]
شخصیت برندتعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 109-128]
شرطبندی اینترنتیمطالعۀ عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرطبندی اینترنتی در ورزش و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 33-56]
شهر اردبیلانتخاب مکان بهینة ورزش همگانی در شهر اردبیل با استفاده از تلفیق سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستمهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 281-306]
ص
صادرات و وارداتتأثیر بیثباتی نرخ ارز بر تراز تجاری بخش ورزش در کشورهای منتخب منا [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 17-32]
صنعت ورزشبررسی عوامل مؤثر بر همگامسازی صنعت ورزش ایران با شیوع ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 251-264]
صنعت ورزشتأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 73-90]
صنعت ورزشارائة چارچوب تحلیل سیستماتیک فرایند تولید تا مصرف کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 125-150]
صنعت ورزشتأثیر بیثباتی نرخ ارز بر تراز تجاری بخش ورزش در کشورهای منتخب منا [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 17-32]
صنعت ورزشبررسی اثرات کوتاهمدت و بلندمدت نااطمینانی تورمی بر تولید بخش ورزش: رویکردهای گارچ و ای.آر.دی.ال [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 109-132]
ع
علمسنجیتحلیل علمسنجی مقالات مجله «مطالعات مدیریت ورزشی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی.) [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 139-162]
عملکرداعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش» [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 237-250]
عملکرد شناختیشناسایی عملکرد شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور دربارۀ ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 213-236]
فدراسیونطراحی و اعتبارسنجی مدل حکمرانی خوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 163-186]
فدراسیونهای ورزشیطراحی مدل اثر امنیت شغلی و رفتارهای سیاسی بر بدبینی و منزلت سازمانی (مورد مطالعه: فدراسیونهای منتخب ورزشی) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 129-146]
فدراسیونهای ورزشی ایرانعلل، موانع و پیامدهای حرفهایسازی منتخبی از فدراسیونهای ورزشی کشور ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 43-68]
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات دلایل اغتشاش تماشاگران فوتبال در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 151-172]
فرهنگبررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 193-216]
فرهنگ فرصتطلبانهنقش گرایش کارآفرینانه، فرهنگ فرصتطلبانه و برونسپاری منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی در شرکت ورزشی کراس [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 87-110]
فرهنگ هواداریطراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 221-250]
فروشگاه ورزشیمدلسازی رفتار خرید مشتریان فروشگاههای ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا (پیشآیندها و پسآیندها) [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 291-314]
فضاهای ورزشیبررسی عوامل مؤثر در بهبود قابلیتهای فضاهای ورزشی در راستای توسعة امنیت شهری [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 151-168]
فضایمجازیبررسی عوامل مؤثر بر بهبود الگوسازی ورزشکاران در فضای مجازی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 69-88]
فناوریهای نویناولویتبندی فناوریهای نوین قابلاستفاده در اماکن ورزشی با تأکید بر کاهش مصرف انرژی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 133-150]
فوتبالپیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 217-236]
فوتبالشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 233-254]
قصد بازدید مجددتأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 251-270]
ک
کارآفرینی زنانارائة الگوی توسعة کارآفرینی ورزش زنان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 135-164]
کارآفرینی ورزشیارائة الگوی توسعة کارآفرینی ورزش زنان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 135-164]
کاربرد دانش سازمانیاثر ذهنیت باز بر نوآوری رادیکال از طریق شبکههای اجتماعی و یادگیری سازمانی در باشگاههای خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 113-138]
کاربریهای ورزشیانتخاب مکان بهینة ورزش همگانی در شهر اردبیل با استفاده از تلفیق سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستمهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 281-306]
کارت امتیازی متوازن (BSC) و ویکور فازیطراحی مدل ارزیابی عملکرد پیمانکاران پروژههای ساخت مجموعههای ورزشی با رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن (BSC) و ویکور فازی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 277-304]
کارکرد اجتماعیدرک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 217-240]
کارکنان منزویاثر رهبری منفعلانه بر سایبرلوفینگ کارکنان با نقش میانجی انزوای کاری (مورد مطالعه: ادارة کل ورزش و جوانان استان لرستان) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 17-32]
کالاهای ورزشیارائة چارچوب تحلیل سیستماتیک فرایند تولید تا مصرف کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 125-150]
کرونادرک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 217-240]
کسبوکارهای ورزشیتأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 73-90]
کسبوکارهای ورزشیشناسایی چالشهای کسبوکارهای ورزشی در بحران کوید-19 و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 265-288]
کهنالگوتعیین شخصیت برند پژوهشگاه علوم ورزشی از طریق کهنالگوها [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 109-128]
کوید-19شناسایی چالشهای کسبوکارهای ورزشی در بحران کوید-19 و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 265-288]
کیفیت خدماتپیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 217-236]
کیفیت خدماتارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 91-110]
کیفیت محصول اصلیپیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 217-236]
گ
گرایش کارآفرینانهنقش گرایش کارآفرینانه، فرهنگ فرصتطلبانه و برونسپاری منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی در شرکت ورزشی کراس [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 87-110]
گردشگری ماجراجویانهتأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمندسازی زنان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 113-134]
گوشی هوشمندمدلسازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 91-112]
گوشی هوشمندارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 17-40]
ل
لجستیک معکوسمطالعة موانع مؤثر بر شکلگیری لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 39-64]
لیگ برتر فوتبالطراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 221-250]
لیگهای حرفهایطراحی الگوی بازاریابی لیگهای حرفهای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 17-36]
م
مؤلفههای مدیریت عملکردتعیین مؤلفههای مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان براساس رویکرد تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 17-38]
ماکیاولیسمبررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 135-152]
مجلات علمی- پژوهشیارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 91-110]
مجموعه ورزشیطراحی مدل ارزیابی عملکرد پیمانکاران پروژههای ساخت مجموعههای ورزشی با رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن (BSC) و ویکور فازی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 277-304]
محیطزیستبررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 193-216]
محیطزیستمطالعة موانع مؤثر بر شکلگیری لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 39-64]
مخارج مالیتأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 73-90]
مدلچارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 261-280]
مدل پذیرش فناوریارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 17-40]
مدلهای تصمیمگیری چندمعیارهانتخاب مکان بهینة ورزش همگانی در شهر اردبیل با استفاده از تلفیق سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستمهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 281-306]
مدیریت اخلاقیطراحی الگوی مدیریت اخلاقی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزشوپرورش ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 191-220]
مدیریت برمبنای استثناءاثر رهبری منفعلانه بر سایبرلوفینگ کارکنان با نقش میانجی انزوای کاری (مورد مطالعه: ادارة کل ورزش و جوانان استان لرستان) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 17-32]
مدیریت بیمهمدلسازی عوامل تعیینکننده در ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 237-260]
مدیریت خلاقانهالگوی کارای مزیت رقابتی پایدار کسبوکارهای ورزشی کوچک و متوسط مجازی برمبنای مدل UTAUT: بررسی نقش مدیریت خلاقانه [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 165-190]
مدیریت دانشتدوین الگوی مدیریت جانشینپروری مبتنی بر مدیریت دانش در وزرات ورزش و جوانان براساس نظریة داده بنیاد [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 59-84]
مدیریت مثبتگرانقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 227-250]
مزیت رقابتینقش گرایش کارآفرینانه، فرهنگ فرصتطلبانه و برونسپاری منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی در شرکت ورزشی کراس [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 87-110]
مزیت رقابتیالگوی کارای مزیت رقابتی پایدار کسبوکارهای ورزشی کوچک و متوسط مجازی برمبنای مدل UTAUT: بررسی نقش مدیریت خلاقانه [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 165-190]
مصرف انرژیاولویتبندی فناوریهای نوین قابلاستفاده در اماکن ورزشی با تأکید بر کاهش مصرف انرژی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 133-150]
مطالعات مدیریت ورزشیتحلیل علمسنجی مقالات مجله «مطالعات مدیریت ورزشی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی.) [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 139-162]
معاونت تربیتبدنی و سلامتطراحی الگوی مدیریت اخلاقی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزشوپرورش ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 191-220]
معلمان درس تربیتبدنیطراحی و تبیین مدل فرایند مدیریت استعداد معلمان تربیتبدنی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 177-206]
مکانهای بیدفاعبررسی عوامل مؤثر در بهبود قابلیتهای فضاهای ورزشی در راستای توسعة امنیت شهری [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 151-168]
مکانیابیانتخاب مکان بهینة ورزش همگانی در شهر اردبیل با استفاده از تلفیق سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستمهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 281-306]
منابع انسانیتعیین مؤلفههای مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان براساس رویکرد تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 17-38]
منابع مالیموانع و راهکارهای توسعة منابع مالی ورزش زنان در ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 89-112]
منزلت سازمانیطراحی مدل اثر امنیت شغلی و رفتارهای سیاسی بر بدبینی و منزلت سازمانی (مورد مطالعه: فدراسیونهای منتخب ورزشی) [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 129-146]
موانعتحلیل و اولویتبندی موانع حضور زنان در استادیومهای ورزشی فوتبال بهعنوان تماشاگر در ایران [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 147-170]
موانع توسعهتوسعة پایدار از طریق ورزش: موانع و راهبردها [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 83-102]
ن
نااطمینانی نرخ تورمبررسی اثرات کوتاهمدت و بلندمدت نااطمینانی تورمی بر تولید بخش ورزش: رویکردهای گارچ و ای.آر.دی.ال [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 109-132]
نظام بیمهمدلسازی عوامل تعیینکننده در ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 237-260]
نظریة دادهبنیادتدوین الگوی مدیریت جانشینپروری مبتنی بر مدیریت دانش در وزرات ورزش و جوانان براساس نظریة داده بنیاد [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 59-84]
نظریۀ دادهبنیادارائة مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 85-108]
نوآوری بازبومناب نوآوری باز در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 17-42]
و
واریانس شرطی خودرگرسیونیبررسی اثرات کوتاهمدت و بلندمدت نااطمینانی تورمی بر تولید بخش ورزش: رویکردهای گارچ و ای.آر.دی.ال [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 109-132]
وبسایتتأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 251-270]
ورزششناسایی مؤلفهها و سطوح اقتصاد دانشبنیان در ورزش (رویکردی کیفی) [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 41-60]
ورزشمدلسازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 91-112]
ورزشارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 17-40]
ورزششناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 65-86]
ورزشمیزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 111-134]
ورزشتوسعة پایدار از طریق ورزش: موانع و راهبردها [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 83-102]
ورزشچارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 261-280]
ورزشپارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 265-290]
ورزشمطالعۀ عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرطبندی اینترنتی در ورزش و ارائة راهکار [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 33-56]
ورزش بانوانطراحی الگوی بازاریابی لیگهای حرفهای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 17-36]
ورزش زنانموانع و راهکارهای توسعة منابع مالی ورزش زنان در ایران [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 89-112]
ورزش سالمندیتحلیل ساختاری عوامل کلیدی مؤثر بر وضعیت آیندة ورزش سالمندی در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 57-90]
ورزشکاراعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش» [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 237-250]
ورزشکاربررسی عوامل مؤثر بر بهبود الگوسازی ورزشکاران در فضای مجازی [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 69-88]
ورزشکاران حرفهایدرک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 217-240]
ورزشکار مشهورشناسایی ابعاد مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 153-176]
ورزش همگانیارائة مدل پارادایمی توسعۀ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 85-108]
ورزش همگانیانتخاب مکان بهینة ورزش همگانی در شهر اردبیل با استفاده از تلفیق سیستم اطلاعات جغرافیایی و سیستمهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 281-306]
وزارت ورزش و جوانانتدوین الگوی مدیریت جانشینپروری مبتنی بر مدیریت دانش در وزرات ورزش و جوانان براساس نظریة داده بنیاد [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 59-84]
وزارت ورزش و جوانانبررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 135-152]
وزارت ورزش و جوانانتعیین مؤلفههای مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان براساس رویکرد تحلیل محتوا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 17-38]
وزنهبرداریتدوین شاخصهای انتخاب مربیان و ورزشکاران تیم ملی وزنهبرداری با رویکرد 360 درجه [دوره 12، شماره 61، 1399، صفحه 33-58]
وندالیسمفراتحلیل مطالعات دلایل اغتشاش تماشاگران فوتبال در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 151-172]
ویروس کرونامدلسازی رفتار خرید مشتریان فروشگاههای ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا (پیشآیندها و پسآیندها) [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 291-314]
ویروس کروناپارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 265-290]
ویروس کووید-19بررسی عوامل مؤثر بر همگامسازی صنعت ورزش ایران با شیوع ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 62، 1399، صفحه 251-264]
ویروس کوید-19شناسایی عملکرد شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور دربارۀ ویروس کوید-19 [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 213-236]
ه
همنویسندگیتحلیل علمسنجی مقالات مجله «مطالعات مدیریت ورزشی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی.) [دوره 12، شماره 63، 1399، صفحه 139-162]
هوادارانعوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 103-124]
هوادارانتأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی [دوره 12، شماره 60، 1399، صفحه 251-270]
هوادار ورزشیاعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی» [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 207-226]
هولیگانسیمفراتحلیل مطالعات دلایل اغتشاش تماشاگران فوتبال در ایران [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 151-172]
هیئتهای ورزشیشناسایی راهکارهای مؤثر بر برونرفت هیئتهای ورزشی استان خراسان رضوی از درماندگی مالی [دوره 12، شماره 64، 1399، صفحه 173-206]
ی
یادگیری سازمانیبررسی رابطۀ یادگیری سازمانی با خودکارآمدی عمومی و اشتیاق کاری در ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی [دوره 12، شماره 59، 1399، صفحه 251-268]