آ
-
آگاهی از برند
تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
-
آموزش و پرورش
رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
ا
-
ابعاد کیفیت خدمات
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
-
اتحاد استراتژیک
شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
-
اثرات اقتصادی
گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]
-
اثربخشی
ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]
-
اثربخشی سازمانی
پیش بینی اثربخشی سازمانی براساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]
-
اجرای استراتژی
شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
-
ادارات تربیت بدنی
ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]
-
ادارات ورزش و جوانان
پیش بینی اثربخشی سازمانی براساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]
-
ایران
بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
-
ایران
الگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
-
ایران
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیتبدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]
-
ارزیابی عملکرد
شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
-
ارزشیابی
ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]
-
ارزش ویژۀ برند
مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
-
استاندارد ایزو 9000
مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]
-
استانداردسازی
استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]
-
استانهای شمالی
شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
-
استخر
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]
-
استراتژی
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
-
استراتژی
تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
-
استعدادیابی ورزشی
تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]
-
اصفهان
بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
-
اعضای هیات علمی
ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیتبدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]
-
الگو
تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
-
الگو
الگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
-
امکانسنجی
بررسی امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در ادارههای تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]
-
انجمن علمی
تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
-
انجمن علمی مدیریت ورزشی
تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
-
انسجام تیمی
ارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
-
انگیزه پیشرفت
مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
-
انگیزه موفقیت طلبی
ارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
-
اولویتبندی
اولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
ب
-
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
-
بازاریابی ورزشی
ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
-
بازاریابی ورزشی
حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
-
بازخورد 360 درجه
ارزیابی عملکرد 360 درجۀ اساتید تربیتبدنی خراسان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 187-200]
-
بازی های آسیایی
مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
-
بازیهای المپیک
ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]
-
بازیهای المپیک
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
-
بازیهای المییک
تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
-
بازیهای قاره ای
مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
-
باشگاه فوتبال
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
-
باشگاههای فوتبال
شناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
-
باشگاههای موفق
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
-
باشگاه ورزشی
مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]
-
بیانگیزگی
تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
-
باورها
رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
-
باورهای شکل دهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالی
مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
-
برنامه درسی
ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]
-
برنامه ریزی و هدف گذاری
رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
-
برنامه های استراتژیک
شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
-
بهره وری
رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
پ
-
پرخاشگری
بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز درخصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]
-
پرسشنامه
استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]
-
پژوهشگاه تربیتبدنی
نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]
-
پست مربیگری
تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی براساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]
ت
-
تاپسیس فازی
ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
-
تبلیغات
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
-
تبلیغات دهان به دهان
تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
-
تحلیل سلسله مراتبی فازی
ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایههای سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]
-
تحلیل عاملی تاییدی و اکتشافی
تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]
-
تداعی برند
تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
-
تربیتبدنی
رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
-
تربیتبدنی
بررسی امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در ادارههای تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]
-
تربیتبدنی
ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]
-
تربیتمعلم
ارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]
-
ترویج
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
-
تصاویر ورزشی
پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]
-
تصمیمگیری اخلاقی
تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی براساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]
-
تصمیم گیری و حل مسئله
رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
-
تعامل پویای مشاغل و محیط
شناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
-
تعهد سازمانی
بررسی ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]
-
تعهد ورزشی
تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
-
تماشاگران
مقایسۀ مؤلفههای رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]
-
تمایل فعال به جانشینپروری
شناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
-
تیم ملی
طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
-
تهدید
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
-
توانمندی روان شناختی
رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]
-
توانمندسازی
بررسی ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]
-
توانمندسازی شناختی
بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
-
توانمندسازی کارآفرینی
اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
-
توانمندیهای راهبردی
شناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
-
توجه به ارتباطات
شناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
-
توسعه
الگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
-
توسعه محصول جدید
عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
-
توسعۀ کارآفرینی
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]
ج
-
جاذبۀ تبلیغی
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
-
جامعهپذیری
تبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
-
جامعهپذیری سازمانی
رابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
-
جانشینپروری
شناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
-
جوانان شهر اصفهان
تبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
-
جو انگیزشی
تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
-
جو انگیزشی
تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
-
جوسازمانی
بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
-
جو سازمانی
رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
چ
-
چابکی سازمانی
رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]
-
چابکی سازمانی
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
-
چالش های مدیریت
چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]
-
چشم انداز
چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]
ح
-
حمایت مالی
حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
-
حمایت مالی ورزشی
حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
-
حوزه های بکارگیری داوطلب
حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]
خ
-
خدمات ورزشی
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
-
خدمات ورزشی
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
-
خصوصی
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
-
خصوصی سازی
رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
-
خطر مالی ـ زمانی ادراکشده
ارتباط خطر ادراکشدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]
-
خوزستان
بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز درخصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]
د
-
دانش سازمانی
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
-
داوران فوتبال
رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]
-
داور فوتبال
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
-
داوطلب
حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]
-
داوطلب ورزشی
تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
-
دختران نوجوان ورزشکار
تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
-
دستیابی به هدف
تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
-
دوچرخه سواری
بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
-
دولتی
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
ر
-
رده های سنی
پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]
-
رسانۀ ورزشی
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]
-
رشته های ورزشی
پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]
-
رضایت شغلی
رابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]
-
رضایت شغلی
استانداردسازی پرسشنامۀرضایت شغلی وود در فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]
-
رضایتمندی نیازهای پایه
تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
-
رفتار اخلاقی
تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
-
رفتار شهروندی
مقایسۀ مؤلفههای رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]
-
رفتار شهروندی
ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
-
رفتار شهروندی
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
-
رفتار مصرفکنندۀ ورزشی
ارتباط خطر ادراکشدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]
-
رفتارهای شهروندی سازمانی
ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
-
رفتار هوش فرهنگی
ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]
-
رقبای آسیایی ایران در ورزش
ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]
-
رهبری تحولگرا
تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
-
رهبری عدم مداخله
تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
-
رهبری عملگرا
تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
-
روانشناسی ورزشی
مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
-
روحیات کارآفرینانه
اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
-
رویداد های ورزشی
گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]
-
رویداد ورزشی
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
-
روزنامه های سراسری
پوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]
-
روزنامۀ ورزشی
استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]
-
رؤسای هیات ورزشی
رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
-
روش دلفی
شناسایی معیارهای حرفهای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]
ز
-
زیبایی شناختی
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]
س
-
سابقۀ مربیگری
تصمیم گیری اخلاقی مربیان ورزشی براساس پست و سابقۀ مربیگری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 141-158]
-
ساختار سازمانی
ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]
-
سازمان
بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
-
سازمان یادگیرنده
ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]
-
سازمان چابک
نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]
-
سازمان کارآفرین
اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
-
سازمان های ورزشی
اولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
-
سازمانهای ورزشی
رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
-
سازمانهای ورزشی
ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]
-
سازمانهای ورزشی
ارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]
-
سازمان ورزش
بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
-
سبک رهبری
رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
-
سبک رهبری
ارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
-
سرمایه اجتماعی
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
-
سرمایه رابطه ایی
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
-
سرمایه ساختاری
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
-
سرمایۀ سازمانی
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایههای سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]
-
سرمربی والیبال
شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
-
سیستم های پیچیده
بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
-
سلامتروان
رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
-
سلامت سازمانی
بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
-
سوارکاری
مقایسۀ مؤلفههای رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]
ش
-
شاخصهای مربیگری
طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
-
شایستگیهای شغلی
بررسی شایستگیهای شغلی مدیران باشگاههای ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]
-
شرایط احراز مسئولیت
رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
-
شرکتهای تولیدی
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
-
شهرآورد
ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
-
شهرآورد
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]
-
شهر تهران
رابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
-
شهرداری تهران
بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
ص
-
صنعت پوشاک ورزشی
عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
ض
-
ضعف
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
ع
-
عادات خلاقیت
بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
-
عدالت سازمانی
ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
-
عدم اثربخشی
اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
-
عزت نفس
مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
-
عملکرد ورزشی
عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]
-
عملکرد ورزش ایران
ارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]
-
عوامل اقتصادی ـ اجتماعی
عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]
-
عوامل انگیزاننده
تبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
-
عوامل حیاتی موفقیت
عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
-
عوامل محیطی
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
اولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
-
فدراسیونهای ورزشی
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی سرمایههای سازمانی مطالعۀ موردی: فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 67-84]
-
فدراسیون ورزشی
استانداردسازی پرسشنامۀرضایت شغلی وود در فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]
-
فرصت
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
-
فرهنگ سازمانی
رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
-
فناوری اطلاعات
اولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
-
فناوری اطلاعات
ارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]
-
فوتبال
مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
-
فوتبال
تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
-
فوتبال
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]
-
فوتبال
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
-
فوتبال ایران
طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
ق
-
قابلیتهای یادگیری سازمانی
نقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]
-
قراردادهای روانشناختی
ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
-
قصد آینده
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
-
قوت
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
ک
-
کارآفرینی
ارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]
-
کارآفرینی سازمانی
تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
-
کارآفرینی سازمانی
رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]
-
کارشناس
استانداردسازی پرسشنامۀرضایت شغلی وود در فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]
-
کارشناسان
رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
-
کارشناسان تربیتبدنی
رابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
-
کارکنان
بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
-
کارکنان
اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
-
کار گروهی
رابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
-
کسب مزیت رقابتی
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
-
کشتی ایران
تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
-
کشتی آزاد و فرنگی
تحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
-
کیفیت
تحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]
-
کیفیت ادراک شده
تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
-
کیفیت خدمات
ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
-
کیفیت خدمات
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]
-
کیفیت زندگی کاری
ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]
-
کنترل
بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
-
کنترل و نظارت
رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
-
کودکان
بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
گ
-
گراندد تئوری
تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
-
گردشگری
شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
-
گردشگری ورزشی
گردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]
ل
-
لذت
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
-
لیگ برتر
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
-
لیگ برتر فوتبال
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
م
-
ماتریس SWOT
تدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
-
مدال طلا
مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
-
مدیر
ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]
-
مدیران
رابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
-
مدیران تربیت بدنی استان تهران
تاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
-
مدیران ورزشی
رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
-
مدیریت تیم
شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
-
مدیریت دانش
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
-
مدیریت داوطلبی
تدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
-
مدیریت کیفیت جامع
بررسی امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در ادارههای تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]
-
مدیریت مشارکتی
رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
-
مدیریت ورزش
مطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
-
مدیریت ورزش کشتی
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
استانداردسازی پرسشنامۀرضایت شغلی وود در فدراسیونهای ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 169-184]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
-
مدل معادلات ساختاری
رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
-
مدل معادلات ساختاری
ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
-
مربیان
تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
-
مربیان
بررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
-
مربیان فوتبال
طراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
-
مربیگری حمایتی ـ استقلالی
تعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
-
میزبانی
مطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
-
مسئولیت اجتماعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
-
مشارکت ورزشی
تبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
-
مشکلات داوران
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
-
معیارهای حرفهای
شناسایی معیارهای حرفهای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]
-
معلمان تربیتبدنی
بررسی ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]
-
معلمان تربیتبدنی
ارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
-
معلّمان تربیت بدنی
شناسایی معیارهای حرفهای معلّمان تربیت بدنی (مطالعه موردی؛ شهرستان ارومیه) [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 113-130]
-
معنویت در کار
پیش بینی اثربخشی سازمانی براساس معنویت در کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 159-174]
-
مقایسه
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
-
مقاصد رفتاری
ارتباط خطر ادراکشدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]
-
مقاومت در برابر تغییر
رابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
-
منابع قدرت
بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
-
مهارتهای اجتماعی - ارتباطی
شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
-
مهارتهای ارتباطی
رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
-
مهارتهای روانشناختی و فنی
شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
-
مهارتهای مدیریت
بررسی شایستگیهای شغلی مدیران باشگاههای ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]
-
مهارتهای مدیریتی
رابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
-
موانع
شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
-
موانع
بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
-
موانع توسعه
ارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
-
موانع توسعه کشتی
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
-
مؤلفه
بررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
-
مؤلفههای تعاملی
شناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
-
مؤلفه های جو سازمانی
ارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]
ن
-
نظریه داده بنیاد
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
-
نقشهای مدیران
بررسی شایستگیهای شغلی مدیران باشگاههای ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]
-
نگرش به تبلیغ
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
-
نگرش به تبلیغ
تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
-
نگرش نسبت به تبلیغات
مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
-
نگرش نسبت به تبلیغات از طریق ورزش
رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
-
نگرش نسبت به تبلیغات عام
رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
و
-
والیبال
مقایسۀ مؤلفههای رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 136-148]
-
وب سایت
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
-
وبسایت
شناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
-
ورزش
بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]
-
ورزش
ارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]
-
ورزش
اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
-
ورزش
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
-
ورزش شهروندی
حوزه های بکارگیری داوطلبان در ورزش شهروندی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 173-186]
-
ورزش قهرمانی
عوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]
-
ورزش قهرمانی
چالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]
-
ورزشکار نخبه
مقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
-
ورزشهای بومی و محلی
الگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
-
ورزش و جوانان
بررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
-
وزارت جهادکشاورزی
اولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
-
وزارت ورزش و جوانان
شناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
-
وزارت ورزش و جوانان
رابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]
-
وزارت ورزش و جوانان کشور
رابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
-
وظایف مدیران
بررسی شایستگیهای شغلی مدیران باشگاههای ورزشی استان اصفهان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 133-154]
-
وفاداری به برند
تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
-
وفاداری مشتریان
حمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
-
وفاداری مشتریان
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]
ه
-
همافزایی
شناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
-
هواداران
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
-
هواداران
شناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
-
هواداران
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 37-50]
-
هواداران فوتبال
بررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز درخصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]
-
هویت تیمی
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
-
هوش عاطفی
رابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
ی
-
یادگیری سازمانی
ارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]
-
یادگیری سازمانی
مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000 [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 71-84]
-
یادگیری سازمانی
ارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]