الگوتدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
الگوالگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
امکانسنجیبررسی امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در ادارههای تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]
انجمن علمیتدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
انجمن علمی مدیریت ورزشیتدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
انسجام تیمیارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
انگیزه پیشرفتمقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
انگیزه موفقیت طلبیارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
اولویتبندیاولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
ایرانبررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
ایرانالگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
ایرانتوصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
ب
بازاریابی اینترنتیبازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
بازاریابی ورزشیارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
بازاریابی ورزشیحمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
بازی های آسیاییمطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
بازیهای المپیکارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]
بازیهای المپیکشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
بازیهای المییکتحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
بازیهای قاره ایمطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
باشگاه فوتبالتأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
باشگاههای فوتبالشناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
باشگاههای موفقبازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 155-176]
باورهارابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
باورهای شکل دهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالیمطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
برنامه درسیارزشیابی برنامه درسی کارشناسی ناپیوسته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 49-70]
برنامه ریزی و هدف گذاریرابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
برنامه های استراتژیکشناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
بهره وریرابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
بیانگیزگیتبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
پ
پرخاشگریبررسی دیدگاه هواداران تیم های فوتبال اهواز درخصوص عوامل مؤثر بر بروز پرخاشگری [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 121-134]
پرسشنامهاستاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 113-128]
تمایل فعال به جانشینپروریشناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
تهدیدمطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
توانمندسازیبررسی ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]
توانمندسازی شناختیبررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
توانمندسازی کارآفرینیاولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
توانمندی روان شناختیرابطۀ توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی داوران فوتبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 193-208]
توانمندیهای راهبردیشناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
توجه به ارتباطاتشناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
توسعهالگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 33-48]
توسعه محصول جدیدعوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
توسعۀ کارآفرینیبررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]
تیم ملیطراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
ج
جاذبۀ تبلیغیتأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
جامعهپذیریتبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
جامعهپذیری سازمانیرابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
جانشینپروریشناسایی مؤلفهها و طراحی مدل جانشینپروری در فدراسیونهای منتخب ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 57-78]
جوانان شهر اصفهانتبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
جو انگیزشیتعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
جو انگیزشیتعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
جو سازمانیرابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
جوسازمانیبررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
چ
چابکی سازمانیرابطه بین چابکی سازمانی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 165-180]
چابکی سازمانیکاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
چالش های مدیریتچالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]
چشم اندازچالش های مدیریت ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 13-34]
ح
حمایت مالیحمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
حمایت مالی ورزشیحمایت مالی و رابطۀ آن با وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 119-132]
داوطلب ورزشیتدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
دختران نوجوان ورزشکارتعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
دستیابی به هدفتعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
دوچرخه سواریبررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
دولتیمقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
ر
رؤسای هیات ورزشیرابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
رده های سنیپوشش خبری رشته های ورزشی در مطبوعات پرشمارگان سراسری کشور [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 79-96]
رضایتمندی نیازهای پایهتعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
رفتار اخلاقیتبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
ساختار سازمانیارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]
سازمانبررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
سازمان چابکنقش ابعاد یادگیری سازمانی در تسهیل چابکی سازمان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 105-120]
سازمان کارآفریناولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
سازمانهای ورزشیرابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
سازمانهای ورزشیارتباط ابعاد ساختار سازمانی و کارآفرینی مدیران سازمان های ورزشی کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 139-152]
سازمانهای ورزشیارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]
سازمان های ورزشیاولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
سازمان ورزشبررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
سازمان یادگیرندهارتباط سازمان یادگیرنده و اثربخشی درکارشناسان تربیتبدنی ادارات آموزش و پرورش تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 107-120]
سبک رهبریرابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
سبک رهبریارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 1-14]
سرمایه اجتماعیارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
سرمایه رابطه اییارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
سرمایه ساختاریارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
شهر تهرانرابطه بین سبک رهبری و شرایط احراز مسئولیت در مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 151-166]
شهرداری تهرانبررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 121-138]
ص
صنعت پوشاک ورزشیعوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
ض
ضعفمطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
ع
عادات خلاقیتبررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
عدالت سازمانیارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
عدم اثربخشیاولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
عزت نفسمقایسه انگیزه پیشرفت و عزت نفس بین ورزشکاران نخبه و عادی استان لرستان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 145-158]
عملکرد ورزش ایرانارزیابی عملکرد ایران در بازی های المپیک تابستانی در مقایسه با رقبای آسیایی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 155-172]
عملکرد ورزشیعوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]
عوامل اقتصادی ـ اجتماعیعوامل مؤثر بر عملکرد ورزش قهرمانی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 37-50]
عوامل انگیزانندهتبیین فراگرد انگیزش (عوامل انگیزاننده) و ارتباط آن با رفتار اخلاقی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 135-150]
عوامل حیاتی موفقیتعوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی) [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 17-36]
عوامل محیطیبررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 99-116]
ف
فدراسیونهای ورزشیاولویت بندی و تعیین رابطه بین روحیات کارآفرینانه کارشناسان فدراسیون های ورزشی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 55-70]
فرصتمطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
فرهنگ سازمانیرابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
فناوری اطلاعاتاولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 241-251]
فناوری اطلاعاتارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 217-228]
فوتبالمطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
فوتبالتعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
کارشناسانرابطه جو سازمانی و سلامت روان کارشناسان شاغل در وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 203-216]
کارشناسان تربیتبدنیرابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
کارکنانبررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
کارکناناولویت بندی عوامل موثر بر عدم اثربخشی ورزش وزارت جهادکشاورزی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 181-202]
کار گروهیرابطۀ هوش عاطفی با جامعهپذیری سازمانی و کار گروهی در کارشناسان تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 209-220]
کسب مزیت رقابتیکاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
کشتی آزاد و فرنگیتحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
کشتی ایرانتحلیل حضور کشتی ایران در بازی های المپیک: از لندن تا لندن [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 167-180]
کنترلبررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
کنترل و نظارترابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
کودکانبررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
کیفیتتحلیل عاملی پرسشنامه ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 61-82]
کیفیت ادراک شدهتاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 85-104]
کیفیت خدماتارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
کیفیت خدماتبررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 91-112]
کیفیت زندگی کاریارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]
گ
گراندد تئوریتدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
گردشگریشناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
گردشگری ورزشیشناسایی اتحادهای استراتژیک در توسعۀ گردشگری ورزشی استانهای شمالی ایران [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 55-70]
گردشگری ورزشیگردشگری ورزشی و اثرات اقتصادی آن بر جوامع میزبان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 13-32]
ل
لذتتأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
لیگ برترتأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
لیگ برتر فوتبالتوصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
م
مؤلفهبررسی جایگاه الگوی سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان های منتخب کشور [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 85-104]
مؤلفههای تعاملیشناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 71-88]
مؤلفه های جو سازمانیارتباط بین عوامل جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 131-144]
ماتریس SWOTتدوین برنامه استراتژیک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 97-118]
مدال طلامطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
مدلسازی معادلات ساختاریتبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
مدل معادلات ساختاریرابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
مدل معادلات ساختاریارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 33-46]
مدیرارتباط بین هوش فرهنگی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 185-202]
مدیرانرابطه بین خصوصی سازی و بهره وری سالن های ورزشی از دیدگاه مدیران و رؤسای هیأت های ورزشی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 83-98]
مدیران تربیت بدنی استان تهرانتاثیر سبک های رهبری بر کارآفرینی سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 219-231]
مدیران ورزشیرابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
مدیریت دانشارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 129-142]
مدیریت داوطلبیتدوین الگوی مدیریت نظام داوطلبی ورزش ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 51-66]
مدیریت کیفیت جامعبررسی امکانسنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در ادارههای تربیت بدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 85-98]
مدیریت مشارکتیرابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
مدیریت ورزشمطالعه راهبرد های مدیریت ورزش کشور به روش سوات [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 225-240]
مدیریت ورزش کشتیشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
مربیانتعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 89-106]
مربیانبررسی نقش ابعاد توانمندسازی شناختی در عادات خلاقیت مربیان [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 149-164]
مربیان فوتبالطراحی و تدوین شاخص های انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 33-56]
مربیگری حمایتی ـ استقلالیتعهد، رفتار مربیگری، جو انگیزشی و نیازها در دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 153-168]
مسئولیت اجتماعیتأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 175-192]
مشارکت ورزشیتبیین نقش عوامل جامعهپذیری در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 71-88]
مشکلات داورانتوصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 121-136]
معلمان تربیتبدنیبررسی ارتباط بین توانمندسازی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 197-218]
معلمان تربیتبدنیارتباط بین عدالت سازمانی ادراک شده، پایبندی به قراردادهای روان-شناختی و رفتارهای شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهرستان-های استان تهران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 99-112]
مقاصد رفتاریارتباط خطر ادراکشدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 73-90]
مقاومت در برابر تغییررابطۀ بین ابعاد مدیریت مشارکتی با مقاومت دربرابر تغییر در مسئولین تربیتبدنی [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 221-233]
مقایسهمقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 129-140]
منابع قدرتبررسی رابطۀ بین منابع قدرت مدیران و سلامت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 181-196]
مهارتهای اجتماعی - ارتباطیشاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
مهارتهای ارتباطیرابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
مهارتهای روانشناختی و فنیشاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفهای لیگ برتر والیبال ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 15-32]
مهارتهای مدیریتیرابطۀ مهارت های ارتباطی با مهارت های مدیریتی و اثر آن بر فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 117-138]
موانعشناسایی و تدوین الگوی موانع اجرای برنامه های استراتژیک در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 7، شماره 31، 1394، صفحه 13-32]
موانعبررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 143-154]
موانع توسعهارزیابی موانع توسعۀ بازاریابی ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 29، 1394، صفحه 13-36]
موانع توسعه کشتیشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه کشتی در استانهای ناموفق ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-60]
میزبانیمطالعۀ تأثیر امتیاز میزبانی بر عملکرد کشورهای میزبان [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 105-120]
ن
نظریه داده بنیادکاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 51-72]
نگرش به تبلیغتأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 13-32]
نگرش به تبلیغتأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرفکننده در خدمات ورزشی [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 35-54]
نگرش نسبت به تبلیغاتمطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) [دوره 7، شماره 28، 1394، صفحه 33-54]
نگرش نسبت به تبلیغات از طریق ورزشرابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]
نگرش نسبت به تبلیغات عامرابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام [دوره 7، شماره 30، 1394، صفحه 203-224]