ابعاد برند ورزشیارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
ابعاد توسعهتحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
اجرای استراتژیارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
اخلاقتحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]
ادارههای ورزشوجوانانارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
ارتباطاتارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
ارزش افزودهنقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
ارزیابی عملکردساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
ارزیابی عملکردارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
استان گیلانتحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
استراتژی ورود به بازارتبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
اضطراب رقابتیارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
اعتبارمدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
اعتباریابی ابزارساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
اعتمادطراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
اقتصادسنجینقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
اقتصاد سنجی فضاییاثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
اقتصاد مقاومتیشناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
الگوی توسعهتحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
اماکن ورزشی دانشگاهیارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
انتشارمدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
ایرانآسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
ب
بازار غرب آسیاتبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
بازارگراییطراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
بازارگراییتبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
بازاریابیخیرخواهانهاثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
باشگاه ورزشیطراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
باشگاه ورزشیتبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
برنامهریزی استراتژیکارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
برند شخصیاثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
برندگراییتبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
بشارتدهندگان باشگاه ورزشیطراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
بهاشتراکگذاری دانشرابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
پاسخهای رفتاریتأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
پایگاه استنادی وبآفساینسبررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
پتانسیلهای طبیعیتدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
پذیرشمدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشیتأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
پوشاک ورزشیتأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
پیشگامیتأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
ت
تأثیرات سازمانیتبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
تأمین مالی در ورزشحمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
تبادل رهبر- عضوطراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
تجارت کالاهای ورزشیاثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
تحلیلطراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
تحلیل چندگروهیتأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
تحلیل خوشهبندی خاکستریارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
تحلیل شکافتحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
تحلیل عاملی اکتشافیساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
تحلیل عملکردتحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
تحلیل کیفیتحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
تخریب شخصیت سازمانینقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
تربیتبدنی و علوم ورزشیبررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ترجیح برندارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
ترجیحخدمات ورزشیاثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
تسهیم دانشاثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
تعارضاثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
تعامل سازمانیتأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
تعهدطراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
تعهد سازمانیبررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
تفریحمدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
تفکر سیستمیتأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
تلویزیونتحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
تماشاگرانساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
تماشاگران فوتبالتأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
تناسبمدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
تندرستی شغلینقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
توسعهشناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
توسعۀ استانهامقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
توسعۀ فرهنگیشناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
توسعۀ ورزش قهرمانیمقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
تولیدات علمیبررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ج
جذابیت برنداثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
جو اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
چ
چابکی سازمانیپیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
چابکی سازمانیارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
چابکی سرمایههای انسانیشناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
ح
حمایت سازمانی ادراکشدهنقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
دانشآموختة رشتة تربیت بدنیتحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
دانشآموزانتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
داوطلب ورزشیطراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
درجة عبور نرخ ارزدرجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
درخواست میزبانیتحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
دلبستگی به برنداثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
دیوارنگارههاتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
دیوارنوشتههاتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
ذ
ذینفعانارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
ر
رئیسشناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
راگبیاثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
رفتارشهروندی سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
رهبریشناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
روستاییتحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
روش اولویتبندی فازیطراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
سازمان یاددهندهارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
سبک خریدبررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
سبکهای رهبریارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
سطح خردشناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
سطح کلانشناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
سطح میانیشناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
سلامتیتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
سیاستگذاری ورزشآسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
سیستم اطلاعات مدیریتطراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
ش
شاخصشناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
شبکة همتألیفیبررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
شبکههای اجتماعیاثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
شهرت برنداثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
شهر فعالمدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
ضد انتقاداتطراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
ط
طراحیطراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
ع
عدالتطراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
عدالتتحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
علمسنجیبررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
علوم ورزشیارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
عملکردتبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
عملکرد صادراتطراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
عملکرد فردیطراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
عملکرد ورزشینقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
عناصر پایهای مدیریت دانشرابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
عوامل اجتماعی و فرهنگیحمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
عوامل مؤثرتحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
عوامل مدیریتی و سازمانیحمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
ف
فدراسیونشناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
فروشگاه اینترنتیبررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
فسادشناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
فشارهای باشگاهیتحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]
فشارهای مالیتحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]
فعالیتبدنیتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
فعالیت بدنیمدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
فقرزداییتحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
فناوری اطلاعاتارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
فوتبال ایرانشناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
فوتسال بانوانارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
ق
قابلیت نوآوریطراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
قابلیتهای بازاریابیمدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
قابلیتهای بازاریابیطراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
قصد بازدید مجددتأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
قصد خریداثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
کارت امتیازی متوازنارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
کارت امتیازی متوازنطراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
کاروان ورزشیتحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
کشورهای خاورمیانهاثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
کیفیت خدماتارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
گ
گسترش کیفیت عملکردارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
ل
لذت اخلاقیاثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
لیگ برترمدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
لیگ برتر بسکتبالساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
لیگ برتر فوتبالطراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
م
مؤلفههای فرهنگیتحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
مبلغطراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
محرکهای اجتماعیتأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
محرومیتتحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
محصول ورزشیبررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
مدل کانوارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
مدیران تربیتبدنی دانشگاههارابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
مدیریت دانشپیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
مزیت رقابتیطراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
مزیت میزبانینقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
مسئولیتپذیری اجتماعیاثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
مشارکتارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
مشارکت ورزشیتحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
مشتریان ورزشینقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
مشتریمداریتأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
معیارهای کلیدیتحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
مقلدطراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
منابع انسانیمقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
منابع انسانینقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
منابع انسانیساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
منطق فازیطراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
مهارتهای ارتباطیبررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
مهارتهای ارتباطیاثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
موانعمدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
موفقیتهای ورزشیمقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
میراث رویدادتحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
میزبانی ورزشینقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
ن
نایبرئیسشناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
نظریة دادهبنیادمدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
نظریة دادهبنیادارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
نظریة زمینهایتحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
نفوذ مبتنی بر منابعتبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
نقشة راهبردیطراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
نگرشاثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
نگرشمدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
نگرش سازمانیبررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
نوآوریتأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
نیازهای اطلاعاتیطراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
و
ورزشتعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
هنجاریابیساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
هوشمندیشناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
هوش هیجانیاثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
هویت برندنقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
هویت تیمیاثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
هویت دینی– ملیشناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
هویت سازمانیاثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
هویتیابیاثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
یادگیری سازمانیپیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
یادگیری کارکناناثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]