آروین، حمید ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
آقامحمدی، شیرین طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
ا
ابراهیمی، فهیمه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
اتقیا، ناهید تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
احسانی، محمد ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
اسدالهی، آمنه شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
اسدی، محمد مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
اسکندری، ستاره بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
اسماعیلی، محمد رضا شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
اسمعیلی، محسن طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
اکبری یزدی، حسین بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
الهی، علیرضا بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
امامی، فرشاد تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
امیرتاش، علی محمد طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
امیرحسینی، سید احسان طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
امیری، سید محمد مهدی ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
اندام، رضا طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
انصاری اردلی، امیر شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
ب
بابایی، مهدی تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
باتوانی، محمد طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
بادلی، زینب تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
باشکوه اجیرلو، محمد پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
باقری، قدرت الله مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
باقری، هادی شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
باقریان فرح آبادی، محسن شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
بحرالعلوم، حسن طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
بخیت، معصومه ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
برقی مقدم، جعفر شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
برومند، محمد رضا شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
بشیری، مهدی شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
بنار، نوشین نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
بنار، نوشین طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
بنار، نوشین تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
بهرامی، شهاب اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
بهلکه، طاهر تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
بیگلری، نسرین شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
پ
پژوهان، فاطمه شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
پورحسن، ساجد طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
پیمانی زاد، حسین آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
ت
ترکفر، احمد ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
تقی پور، ًصابر شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
ج
جعفر بیگی، شاپور الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
جعفری، حامد شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
جمشیدیان، لیلا سادات ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
جهانشیری، اشرف بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
جهانیان، سعید شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
ح
حاجی زاد، میترا رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
حافظی، فریبا ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
حسامی، محمد طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
حسنی، سید رضا طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
حسینی نیا، سید رضا شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
حقیقت، الهام شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
حکاک زاده، مینا رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
حمیدپور، هاله طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
حمیدی، مهرزاد طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
حیدری، رضا توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
خزایی، علی اشرف ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
خسرومنش، رحیم شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
خسروی، امیر اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
خسروی زاده، اسفندیار طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
خطیبی، امین تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
دستوم، صلاح ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
ذ
ذکایی، محمدسعید طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
ذکی، محبوب فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
ر
راسخ، نازنین اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
رجبی، رضا توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
رحمتی اصل، زینب برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
رستمی چکالسری، عباداله تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
رشید لمیر، امین تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
رضایی پندری، عباس مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
رضوی، سید محمدحسین تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
رضوی، محمدحسین شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
رمضانی نژاد، رحیم واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
روحانی، میثم ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
روحی بهلولی احمدی، ثریا تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
روشن ضمیر، مرضیه بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
ریحانی، محمد ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
ز
زارعی، علی ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
زارعی متین، حسن مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
زرگر، طیبه مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
زمانی دادانه، کیوان اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
س
سایبانی، حمیدرضا طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
سپهوند، رضا شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
سجادی هزاوه، سید حمید شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
سعیدی، الهام ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
سلطان حسینی، محمد مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
سلطان حسینی، محمد شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
سلطانی، علی اصغر مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
سلطانی، محمد مهدی شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
سلطانیان، لیلا برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
سلیمانی، مجید اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
سلیمی، مهدی مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
سوادی، مهدی طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
سوری، ابوذر تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
سیف پناهی شعبانی، جبار شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
ش
شجیع، کیانوش توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
شریعتی فیض آبادی، مهدی تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
شعبانی بهار، غلامرضا اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
شفیعی، شهرام نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
شفیعی، شهرام طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
شکری، مژده اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
شهرکی، محدثه شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
شهلائی باقری، جواد چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
شهلایی، جواد نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
شیخ، رضا طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
ص
صابری، علی مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
صادقی بروجردی، سعید تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
صدیقی، امیر بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
صفاری، مرجان تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
صفانیا، علی محمد شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
صفانیا، علی محمد طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
ط
طالب پور، مهدی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
طجرلو، رضا اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
طیبی، محسن مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
طیبی ثانی، مصطفی بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
ظ
ظریفی، مجتبی طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
ع
عباسی، سلیم مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
عبداللهی، محمدحسن بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
عبدالملکی، حسین شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
غلامی ترکسلویه، سجاد بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
ف
فارسیجانی، حسن شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
فراتی، محدثه امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
فربد، مریم شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
فردوسی، محمد حسن طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
فرشید، مریم واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
فروغی پور، حمید شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
فروغی پور، حمید طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
فغانی، علیرضا تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
فلاح، زین العابدین تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
فهیم دوین، حسن آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
فهیمینژاد، علی بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
ق
قاسمیان، فرحناز طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
قربانی، محمدحسین تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
قربانی قهفرخی، لیلا نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
قریشی، مهشید سادات طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
قزلسفلو، حمیدرضا تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
قنبری، مهرداد طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
قیسوندی، کاوه کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
ک
کارگر، غلامعلی شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
کاظمی پور، احمد بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
کریمی، حمیدرضا مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
کریمی، علی اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
کشتی دار، محمد توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
کشکر، سارا نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
کشکر، سارا شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
کشکر، سارا چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
کلاته سیفری، معصومه تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
کلاته سیفری، معصومه شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
کهندل، مهدی ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
کومبس، ویلیام تیموتی شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
گ
گلفام، ارسلان مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
گوهررستمی، حمیدرضا مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
گوهررستمی، حمیدرضا واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
گوهری، ظهراب طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
ل
لنجان نژادیان، شهرام مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
م
محرم زاده، مهرداد الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
محمدکاظمی، رضا بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
محمدی، زهرا چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
محمدی، سردار کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
محمدی، سردار اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
محمدی، فروغ شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
محمدیان، فریبا ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
محمودی، روح اله طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
محمودیان، عابد تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
محمودیان، فریده تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
محمودی زاد آذری، سعید ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
مدادی نانسا، الهه نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
مرسل، باقر بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
مشکل گشا، الهام طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
ملائی نژاد، مصطفی مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
مندعلی زاده، زینب طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
منوچهری نژاد، محسن رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
مهرابی، قاسم ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
موسوی گرگری، سیده شیما نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
موسوی گرگری، سیده شیما طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
مومنی مفرد، معصومه شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
میرمحمدیان توتکله، سید فرشید نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
ن
نادریان، مسعود شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
ناصرپور، مهرداد پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
نجف زاده، محمدرحیم شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
ندایی، طاهره امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
ندری، امیر طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
نصیری، محمد فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
نظری، رسول ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
نظری، رسول مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
نظری، شهرام نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
نظریان، علی تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
نعمتی، هاشم آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
نقشبندی، سید صلاح الدین شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
نمامیان، فرشید طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
نوبخت رمضانی، زهرا ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
نوربخش، پریوش تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
نوربخش، پریوش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
نوربخش، مهوش تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
نوربخش، مهوش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
نوروزی سید حسینی، رسول ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
نوری، محمد سیوان الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
نیک آیین، زینت شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
نیک بخش، رضا طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
نیکروان، محمد طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
همتی نژاد، مهرعلی ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
همتی نژاد، مهرعلی تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
هنری، حبیب طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
ی
یبلویی، بهاره مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
یوسفی، بهرام ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]