آئین جمشید، سیاوش مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
آرازشی، نوید ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
آزادی، رسول اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
آقازاده، اکبر تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
ا
احسانی، محمد مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
احمدی، مجتبی تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
اسفیدانی، محمدرحیم اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
اسمعیلی، محسن نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
اشرف گنجویی، فریده طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
اصغرپور، حسین درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
اصفهانینیا، اکرم اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
افتخارمعنوی، سپیده تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
افروزه، حکیمه شناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
افروزه، علی تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
افشاری، مصطفی تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
اکبرزاده، امیر تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
اکبری یزدی، حسین تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]
امیرتاش، علیمحمد تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
امیرکبیری، علیرضا نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
امیری، مجتبی مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
امیری، مجتبی طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
اندام، رضا ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
ایراهیمی پور، هاجر ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
باقری، قدرت الله تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
باقریان فرح آبادی، محسن تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
بای، ناصر اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
بحرالعلوم، حسن ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
بخشنده، حسین نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
بخشی چناری، امین پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
بدری آذرین، یعقوب تعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
بشیری، مهدی ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
بنار، نوشین تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
بنسبردی، علی بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
بهروز، امیرحسین طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
بیرامی، لیلا نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
پ
پورکیانی، محمد تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
ج
جامی الاحمدی، عبدالرحمن ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
جعفرزاده زرندی، محبوبه ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
جلایی، سید عبدالمجید نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
جهان تاب نژاد، عباس تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
جوادی پور، محمد مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
جوادی پور، محمد آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
جوانی، وجیهه اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
چ
چمن گلی، عبدالله تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
ح
حاجی زاده، آزیتا شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
حاجی زاده، راضیه تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
حسامی، لقمان نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
حسین نژاد، علی اکبر شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
حسینی، سید عماد تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
حمیدی زاده، علی اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
حیدری نژاد، صدیقه ارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
خ
خادملو، علیرضا رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
خامفروش، کیهان عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
خان محمدی، محمد علی تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
خانمرادی، سعید اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
خبیری، محمد تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
خبیری، محمد طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
خداپرست، محبوبه ارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
خدادادی، محمدرسول اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
خدامرادپور، مژگان عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
خدایاری، عباس تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
خزایی، علی شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
خطیبی، امین تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
د
دستوم، صلاح تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
دهقان منشادی، منصور ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
راسخ، نازنین طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
ربیعی مندجین، محمد رضا نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
رجبی، حمید تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
رستم زاده، نادر ارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
رسولی، مهدی نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
رشید، علی اصغر اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
رضایی، زهره تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
رضوی، سیدمحمدجواد تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
رضوی، سید محمدحسین تدوین مدل آسیبشناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]
رضوی، سید محمدحسین تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
رمضانینژاد، رحیم مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
رنجبری، شیدا تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
رهبری، سمیه آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
روحی دهکردی، میترا آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
ز
زارعی، علی طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
زارعیان، حسین تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
زردشتیان، شیرین اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
زهرهوندیان، کریم مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
ساعت چیان، وحید رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
ساعدی، عبداله شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
سپاسی، حسین ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
سجادی، حمید طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
سجادی، سید احمد تدوین مدل آسیبشناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]
سجادی، سید نصرالله تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
سجادی، سید نصرالله تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]
سرلاب، رقیه درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
سرلاب، محمد اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
سلاجقه، مریم شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
سلطانی نژاد، نیما اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
سلیمی، مهدی ارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
سمیعی زفرقندی، مرتضی تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
سید عامری، میرحسن طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
صابری، علی طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
صاحبکاران، محمدعلی بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
طایفی، حلیمه آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
ططری، منوچهر بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
طهماسبی پور، محسن طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
ظ
ظریفی، مجتبی ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
ع
عباسی، سلیم تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
عباسی، همایون پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
عرب نرمی، بیتا تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
عزیزی، بهادر رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
عسکریان، فریبا درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
عسگری، بهمن نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
عسگری، روح الله تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
عظمی، محمدکاظم اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
عظیم زاده، سید مرتضی بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
علم، زهرا طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
علیزایی، عمر تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
عیدی، حسین تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
عیدی، حسین پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
غ
غلام پور، بهزاد بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
غلامپور، سجاد بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ف
فاضل، هاله طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
فتحی، محمد رضا طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
فراهانی، ابوالفضل تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
فرجی، رسول ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
فرزان، فرزام تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
فرهنگی، علی اکبر ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]
فریدونی، مسعود طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
فهیمی فر، سپیده بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ق
قاسمی، حمید بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
قهرمان تبریزی، کوروش ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
ک
کردی، محمدرضا تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
کریمی، جواد نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
کشاورز، لقمان نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
کشتی دار، محمد تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
کلاته سیفری، معصومه طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
کلاشی، مازیار ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
کوزه چیان، هاشم مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
کوشا، محمد تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
گ
گودرزی، محمود تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
گوزل زاده، المیرا ارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
ل
لطیفی فرد، مهدی مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
م
محمد حسن، فهیمه حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
محمدی، سردار اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
محمدی چشمه کبودی، اسما اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
مظفری، سید امیراحمد طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
معصوم، محمد طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
معصوم زاده، سارا اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
مکی زاده، وحید مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
ملائی، مینا مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
مندعلی زاده، زینب تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
منصوری، حسین تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]
مهدیپور، عبدالرحمن تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
میرانی، کاوه شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
میریوسفی، سیدجلیل شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
ن
نجف زاده، محمد رحیم تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]
نجفی، فرنگیس ارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
نصیرزاده، عبدالمهدی تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
نظرپوری، امیر هوشنگ شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
نظری، رسول ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
نظری ترشیزی، احمد بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
نقشبندی، سید صلاح الدین شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
نوربخش، پریوش ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
نوربخش، مهوش ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
نوروزی، نگار طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
و
وطن دوست، مریم تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
وفایی مقدم، علی تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
ه
هادوی، فریده بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
هنری، حبیب شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
ی
یاسوری، مجید مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
یکتایار، مظفر عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
یمینی فیروز، مسعود ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
یوسفی، بهرام تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
یوسفی، سعید تعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]