آ
-
آروین، حمید
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
آقامحمدی، شیرین
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
ا
-
ابراهیمی، فهیمه
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
اتقیا، ناهید
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
احسانی، محمد
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
اسدالهی، آمنه
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
-
اسدی، محمد
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
اسکندری، ستاره
بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
اسماعیلی، محمد رضا
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
-
اسمعیلی، محسن
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
اکبری یزدی، حسین
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
الهی، علیرضا
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
امامی، فرشاد
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
امیرتاش، علی محمد
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
امیرحسینی، سید احسان
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
امیری، سید محمد مهدی
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
اندام، رضا
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
انصاری اردلی، امیر
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
ب
-
بابایی، مهدی
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
باتوانی، محمد
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
-
بادلی، زینب
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
باشکوه اجیرلو، محمد
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
-
باقری، قدرت الله
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
باقری، هادی
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
بحرالعلوم، حسن
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
بخیت، معصومه
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
برقی مقدم، جعفر
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
برومند، محمد رضا
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
برومند، محمدرضا
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
بشیری، مهدی
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
بنار، نوشین
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
بنار، نوشین
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
بنار، نوشین
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
بهرامی، شهاب
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
بهلکه، طاهر
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
بیگلری، نسرین
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
پ
-
پژوهان، فاطمه
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
پورحسن، ساجد
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
پیمانی زاد، حسین
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
ت
-
ترکفر، احمد
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
تقی پور، ًصابر
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
ج
-
جعفر بیگی، شاپور
الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
-
جعفری، حامد
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
جمشیدیان، لیلا سادات
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
جهانشیری، اشرف
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
-
جهانیان، سعید
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
ح
-
حاجی زاد، میترا
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
حافظی، فریبا
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
حسامی، محمد
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
-
حسنی، سید رضا
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
حسینی نیا، سید رضا
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
حقیقت، الهام
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
حکاک زاده، مینا
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
حمیدپور، هاله
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
حمیدی، مهرزاد
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
حیدری، رضا
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
حیدری، رضا
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
حیدری، کلثوم
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
حیدری نژاد، صدیقه
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
حیرتی، ایمان
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
خ
-
خدایاری، عباس
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
خدایاری، عباس
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
خدایاری، عباس
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
خزایی، علی اشرف
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
خسرومنش، رحیم
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
-
خسروی، امیر
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
خسروی زاده، اسفندیار
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
-
خطیبی، امین
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
خوشکام، سمانه
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
د
-
دستوم، صلاح
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
ذ
-
ذکایی، محمدسعید
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
ذکی، محبوب
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
ر
-
راسخ، نازنین
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
رجبی، رضا
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
رحمتی اصل، زینب
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
رستمی چکالسری، عباداله
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
رشید لمیر، امین
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
رضایی پندری، عباس
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
رضوی، سید محمدحسین
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
رضوی، محمدحسین
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
رمضانی نژاد، رحیم
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
روحانی، میثم
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
-
روحی بهلولی احمدی، ثریا
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
روشن ضمیر، مرضیه
بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
-
ریحانی، محمد
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
ز
-
زارعی، علی
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
زارعی متین، حسن
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
زرگر، طیبه
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
زمانی دادانه، کیوان
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
س
-
سایبانی، حمیدرضا
طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
-
سبزه پرور، فهیمه
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
سپهوند، رضا
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
سجادی هزاوه، سید حمید
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
سعیدی، الهام
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
سلطان حسینی، محمد
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
-
سلطان حسینی، محمد
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
سلطانی، علی اصغر
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
سلطانی، محمد مهدی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
سلطانیان، لیلا
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
سلیمانی، مجید
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
سلیمی، مهدی
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
-
سوادی، مهدی
طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
-
سوری، ابوذر
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
سیف پناهی شعبانی، جبار
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
ش
-
شجیع، کیانوش
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
شریعتی فیض آبادی، مهدی
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
شفیعی، شهرام
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
شفیعی، شهرام
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
شکری، مژده
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
شهرکی، محدثه
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
-
شهلائی باقری، جواد
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
شهلایی، جواد
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
شیخ، رضا
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
ص
-
صابری، علی
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
صادقی بروجردی، سعید
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
صدیقی، امیر
بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 249-272]
-
صفاری، مرجان
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
صفانیا، علی محمد
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
صفانیا، علی محمد
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
ط
-
طالب پور، مهدی
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
طجرلو، رضا
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
طیبی، محسن
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
-
طیبی ثانی، مصطفی
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
ظ
-
ظریفی، مجتبی
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
ع
-
عباسی، سلیم
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
عبداللهی، محمدحسن
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
-
عبدالملکی، حسین
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
عبدی، کاملیا
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
-
عبودی، عبدالرضا
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
-
عسکری، اسراء
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
علوی، سیدحسین
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
علی محمدی، حسین
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
علی محمدی، حسین
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
عمادی، سمیه
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
عیدی، حسین
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
عیدی، حسین
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
غ
-
غفوری، فرزاد
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
غفوری، فرزاد
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
غلامیان، جواد
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
غلامی ترکسلویه، سجاد
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
ف
-
فارسیجانی، حسن
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
فراتی، محدثه
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
فربد، مریم
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
فردوسی، محمد حسن
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
فرشید، مریم
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
فروغی پور، حمید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
فروغی پور، حمید
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
-
فغانی، علیرضا
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
فلاح، زین العابدین
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
فهیم دوین، حسن
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
فهیمینژاد، علی
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
ق
-
قاسمیان، فرحناز
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
قبادی یگانه، اکرم
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
قبادی یگانه، محمدرضا
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
قربانی، محمدحسین
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
قریشی، مهشید سادات
طراحی الگوی توسعه داوطلبی معلولان در ورزش با تکیه بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 17-48]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
قنبری، مهرداد
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
قیسوندی، کاوه
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
ک
-
کارگر، غلامعلی
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
کاظمی پور، احمد
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
کریمی، حمیدرضا
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
کریمی، علی
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
کشتی دار، محمد
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
کشکر، سارا
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
کشکر، سارا
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
کشکر، سارا
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
کلاته سیفری، معصومه
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
کلاته سیفری، معصومه
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
کهندل، مهدی
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
کومبس، ویلیام تیموتی
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
گ
-
گلفام، ارسلان
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
گوهری، ظهراب
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
ل
-
لنجان نژادیان، شهرام
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
م
-
محرم زاده، مهرداد
الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
-
محمدکاظمی، رضا
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
محمدی، زهرا
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
محمدی، سردار
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
-
محمدی، سردار
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
-
محمدی، فروغ
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
محمدیان، فریبا
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
محمودی، روح اله
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
محمودیان، عابد
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
محمودیان، فریده
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
محمودی زاد آذری، سعید
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
مدادی نانسا، الهه
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
مرسل، باقر
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
-
مشکل گشا، الهام
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
-
معماری، ژاله
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
ملائی نژاد، مصطفی
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
مندعلی زاده، زینب
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
-
منوچهری نژاد، محسن
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
مهرابی، قاسم
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
موسوی گرگری، سیده شیما
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
موسوی گرگری، سیده شیما
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
مومنی مفرد، معصومه
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
میرمحمدیان توتکله، سید فرشید
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
ن
-
نادریان، مسعود
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
ناصرپور، مهرداد
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
-
نجف زاده، محمدرحیم
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
ندایی، طاهره
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
ندری، امیر
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
نصیری، محمد
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
-
نظری، رسول
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
نظری، رسول
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
نظری، شهرام
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
-
نظریان، علی
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
نعمتی، هاشم
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
نمامیان، فرشید
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
نوبخت رمضانی، زهرا
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
نوربخش، پریوش
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
نوربخش، پریوش
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
نوربخش، مهوش
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
نوربخش، مهوش
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
نوری، محمد سیوان
الگوی مفهومی شایستگی بینالمللی و دیپلماسی مدیران ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 109-146]
-
نیک آیین، زینت
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
نیک بخش، رضا
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
نیکروان، محمد
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
و
-
وزیری، فاطمه
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
همتی نژاد، مهرعلی
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
هنری، حبیب
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
ی
-
یبلویی، بهاره
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
یوسفی، بهرام
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]