آ
-
آرازشی، نوید
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
-
آزادی، رسول
اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
-
آقازاده، اکبر
تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
-
آئین جمشید، سیاوش
مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
ا
-
احسانی، محمد
مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
-
احمدی، مجتبی
تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
-
ایراهیمی پور، هاجر
ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
-
ایزدی، بهزاد
تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
-
اسمعیلی، محسن
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
-
اشرف گنجویی، فریده
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
-
اصغرپور، حسین
درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
-
اصفهانینیا، اکرم
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
-
افتخارمعنوی، سپیده
تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
-
افروزه، حکیمه
شناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
-
افروزه، علی
تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
-
افشاری، مصطفی
حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
-
افشاری، مصطفی
تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
-
اکبرزاده، امیر
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
-
اکبری یزدی، حسین
تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]
-
الهی، علیرضا
تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]
-
امیری، مجتبی
مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
-
امیری، مجتبی
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
-
امیرتاش، علیمحمد
تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
-
امیرکبیری، علیرضا
نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
-
اندام، رضا
ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
ب
-
بای، ناصر
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
-
باقری، قدرت الله
تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
-
بحرالعلوم، حسن
ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
-
بخشی چناری، امین
پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
-
بخشنده، حسین
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
-
بدری آذرین، یعقوب
تعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]
-
بیرامی، لیلا
نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
-
بشیری، مهدی
ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
-
بنار، نوشین
تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
-
بنسبردی، علی
بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
-
بهروز، امیرحسین
طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
پ
-
پورکیانی، محمد
تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
ج
-
جامی الاحمدی، عبدالرحمن
ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
-
جعفرزاده زرندی، محبوبه
ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
-
جلایی، سید عبدالمجید
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
-
جلالی فراهانی، مجید
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]
-
جهان تاب نژاد، عباس
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
-
جوادی پور، محمد
مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
-
جوادی پور، محمد
آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
-
جوانی، وجیهه
اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]
چ
-
چمن گلی، عبدالله
تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
ح
-
حاجی زاده، آزیتا
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
-
حاجی زاده، راضیه
تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
-
حیدری نژاد، صدیقه
ارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
-
حسامی، لقمان
نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
-
حسینی، سید عماد
تأثیر محرکهای حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]
-
حسین نژاد، علی اکبر
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
-
حمیدی، مهرزاد
تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانشآموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]
-
حمیدی زاده، علی
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
خ
-
خادملو، علیرضا
رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
-
خامفروش، کیهان
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
-
خان محمدی، محمد علی
تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
-
خانمرادی، سعید
اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
-
خبیری، محمد
تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
-
خبیری، محمد
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
-
خدایاری، عباس
تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]
-
خداپرست، محبوبه
ارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
-
خدادادی، محمدرسول
اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
-
خدامرادپور، مژگان
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
-
خزایی، علی
شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
-
خطیبی، امین
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
د
-
دستوم، صلاح
تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالشها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]
-
دهقان منشادی، منصور
ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
-
دوستی، مرتضی
تدوین مدل آسیبشناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]
ر
-
راسخ، نازنین
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
-
ربیعی مندجین، محمد رضا
نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
-
رجبی، حمید
تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
-
رجبی نوش آبادی، حسین
تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانشآموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]
-
رستم زاده، نادر
ارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
-
رسولی، مهدی
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]
-
رشید، علی اصغر
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
-
رضایی، زهره
تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
-
رضوی، سیدمحمدجواد
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
-
رضوی، سید محمدحسین
تدوین مدل آسیبشناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]
-
رضوی، سید محمدحسین
تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
-
رمضانینژاد، رحیم
مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
-
رنجبری، شیدا
تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]
-
رهبری، سمیه
آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
-
روحی دهکردی، میترا
آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
ز
-
زارعی، علی
طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
-
زارعیان، حسین
تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
-
زردشتیان، شیرین
تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]
-
زردشتیان، شیرین
اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
-
زینی زاده، مهوش
تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانشآموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]
-
زهرهوندیان، کریم
مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
س
-
ساعت چیان، وحید
رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
-
ساعدی، عبداله
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
-
سپاسی، حسین
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
-
سجادی، حمید
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
-
سجادی، سید احمد
تدوین مدل آسیبشناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]
-
سجادی، سید نصرالله
تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
-
سجادی، سید نصرالله
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]
-
سید عامری، میرحسن
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
-
سرلاب، رقیه
درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
-
سرلاب، محمد
اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
-
سلاجقه، مریم
شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
-
سلطانی نژاد، نیما
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]
-
سلیمی، مهدی
ارائه و پیادهسازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشهبندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی ادارههای ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]
-
سمیعی زفرقندی، مرتضی
تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]
ش
-
شاملو، مهدی
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]
-
شبانی، سپیده
ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
ارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
-
شیخ، رضا
ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
-
شیری، طهمورث
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
-
شریفیان، اسماعیل
ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
-
شفیعی، شهرام
شناسایی و تبیین مؤلفههای مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]
-
شکی، فاطمه
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]
-
شکیبا، میلاد
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
-
شهلایی باقری، جواد
شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
ص
-
صابری، علی
طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
-
صاحبکاران، محمدعلی
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
-
صادقی، میثم
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
-
صادقی بروجردی، سعید
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
-
صفاری، مرجان
مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
-
صفانیا، علیمحمد
تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]
ط
-
طایفی، حلیمه
آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]
-
طاهری کیا، مریم
تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]
-
ططری، منوچهر
بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
-
طهماسبی پور، محسن
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]
ظ
-
ظریفی، مجتبی
ساختارعاملی و هنجاریابی پرسشنامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]
ع
-
عباسی، سلیم
تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
-
عباسی، همایون
پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
-
عیدی، حسین
تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
-
عیدی، حسین
پیشبینی چابکی سازمانی وزارت ورزشوجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفههای آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]
-
عرب نرمی، بیتا
تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
-
عزیزی، بهادر
رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]
-
عسکریان، فریبا
درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]
-
عسگری، بهمن
نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
-
عسگری، روح الله
تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]
-
عظمی، محمدکاظم
اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانشآموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]
-
علیزایی، عمر
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
-
علم، زهرا
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]
غ
-
غلامپور، سجاد
بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
-
غلام پور، بهزاد
بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ف
-
فاضل، هاله
طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
-
فتاح پور مرندی، مرتضی
حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
-
فتحی، محمد رضا
طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
-
فرجی، رسول
ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]
-
فریدونی، مسعود
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
-
فرزان، فرزام
تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
-
فرهنگی، علی اکبر
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]
-
فصیح مردانلو، نرگس
تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازهگیری برندسازی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 227-246]
-
فهیمی فر، سپیده
بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]
ق
-
قاسمی، حمید
بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
-
قبادی یگانه، اکرم
تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]
ک
-
کردی، محمدرضا
تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]
-
کریمی، جواد
نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]
-
کشاورز، لقمان
نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازیهای آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]
-
کشتی دار، محمد
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]
-
کلاته سیفری، معصومه
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]
-
کلاشی، مازیار
ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
-
کوزه چیان، هاشم
مدل شناسایی محدودیتها و موانع پیش روی قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]
-
کوشا، محمد
تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
گ
-
گودرزی، محمود
تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]
-
گوزل زاده، المیرا
ارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]
ل
-
لطیفی فرد، مهدی
مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]
م
-
محمدی، سردار
اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]
-
محمدی چشمه کبودی، اسما
اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]
-
محمد حسن، فهیمه
حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
-
مدیری، ماهرخ
تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]
-
مرادی، محمد
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]
-
میرانی، کاوه
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
-
میرصفیان، حمیدرضا
حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]
-
میرصفیان، حمیدرضا
نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباقپذیری مسیر شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 165-186]
-
میرمنگره، مصطفی
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]
-
میریوسفی، سیدجلیل
شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]
-
مظفری، افسانه
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]
-
مظفری، سید امیراحمد
طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاههای آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]
-
معصوم، محمد
طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
-
معصوم زاده، سارا
اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]
-
مکی زاده، وحید
مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]
-
ملائی، مینا
مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
-
مندعلی زاده، زینب
تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
-
منصوری، حسین
تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]
-
مهدیپور، عبدالرحمن
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]
ن
-
نجفی، فرنگیس
ارتباط بین سبکهای رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]
-
نجف زاده، محمد رحیم
تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]
-
نصیرزاده، عبدالمهدی
تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
-
نظری، رسول
ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]
-
نظرپوری، امیر هوشنگ
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]
-
نظری ترشیزی، احمد
بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای انتخاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]
-
نوربخش، پریوش
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
-
نوربخش، مهوش
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]
-
نوروزی، نگار
طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]
و
-
وطن دوست، مریم
تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانشآموختگان تربیتبدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]
-
وفایی مقدم، علی
تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]
ه
-
هادوی، فریده
بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]
-
همتی مرادآبادی، جمشید
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]
-
هنری، حبیب
شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]
ی
-
یاسوری، مجید
مقایسه و تحلیل سطح توسعهیافتگی استانهای ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]
-
یکتایار، مظفر
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]
-
یمینی فیروز، مسعود
ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]
-
یوسفی، بهرام
تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]
-
یوسفی، سعید
تعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]