آزمون ورودیاستعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
آموزشتدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
آموزششناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
ا
اثربخشیمدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
اثربخشی تبلیغاتاثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
اخلاق کاریبررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
ادارات کل ورزش و جوانانتدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
ادارههای ورزش و جواناناعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
ارزش افزودة بخش ورزشبررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
ارزش ویژۀ برندبررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
استادیوم تماشاگرانتحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
استان خوزستانشناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
استراتژیارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
استرسنقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
استعدادیابیاستعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
استعدادیابیتحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
اعتبارساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
اعتباریابیشناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
اعتمادتأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
اعتماد اجتماعیکارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
انسجام تیمیرابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
انعطافپذیری منابع انسانیارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
انعطافپذیری مهارتیارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
انگیزشتأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
ایرانشناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
اینترنتارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
ب
بازاریابی رابطهمندتأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
بازاریابی ورزشیطراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
بازیکنانشناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
بازیکنان زنرابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
بازیکن مشهوراولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
باشگاههای فوتبالالگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
باشگاههای ورزشی بانوانارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
برنامة راهبردیشناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
برنامة راهبردیتعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
بوکانشناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
بیشبرنامهریزیتأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
بیگانگی از کارمدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
بینندگان فوتبالتأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
پ
پذیرش فناوریتأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
پرسشنامهتأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
تبلیغاتاولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
تبلیغات از طریق ورزشاثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
تبلیغات پیامکیتأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
تجارب حرکتیاستعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
تحلیل SWOTارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
تحلیل اهمیت ـ عملکردتحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
تحلیل سلسهمراتبی فازیشناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
تحلیل سواتتعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
تحلیل شبکه های اجتماعیشناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
تحلیل عاملیبررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
تحلیل عاملیطراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
تحلیل عاملیساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
تحلیل عاملی تأییدیاعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
تحلیل عاملی تأییدیتعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
تحلیل محتواتحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
تربیتبدنیاستعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
تربیت بدنیتفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
تصمیم برای تماشاتحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
تصمیمگیری چندمعیارهارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
تعارض سازمانیارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
تعارض سازمانیارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
تعامل اجتماعیبررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
تعهد به برندتوسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
تفاوتهای فردیتفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
تماشاگرتحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
تماشاگرطراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
تماشاگراثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
تماشاگران رویدادهای ورزشیطراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
تماشاگران فوتبالآزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
تمایلتأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
تمایل به بازگشتطراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
توانایی انجام کاربررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
توانمندسازیفراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
توسعة ورزششناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
توسعهشناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
توسعه محصولتعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
توسعۀ زیرساختهاتحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
توسعۀ ورزشتحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
تیم والیبالبررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
تیم والیبال کالۀ مازندرانبررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
ج
جامعة برندتوسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
جامعهتدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
جوانانکارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
جوانانتبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
ح
حامیمدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
حس شهرتارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
حقوقیشناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
حمایتمدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
خ
خستگی عاطفیطراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
خودبرندسازیمقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
خودکارآمدی پژوهشیتفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
خیرانشناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
خیرینشناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
د
دانشجویان علوم ورزشیمدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
دانشجویان ورزشکارنقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
دانش حقوقیسنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
دانشگاه آزاد اسلامیتعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
داورسنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
دختران دبیرستانیتأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
درآمد نفتیبررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
درجة اعتبارشناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
درجة مرکزیتشناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
درجۀ امکان خاکستریارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
دلبستگی به برندتوسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
ذ
ذینفعانشناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
ر
راهبردتدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
رایانهارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
رسانهتأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
رسانههای نوشتاری ورزشیتعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
رضایت شغلیطراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
رضایت شغلیارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
رضایت کارکنانطراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
رضایتمندیطراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
رفتار شهروند سازمانیشناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
رفتار مربیگریرابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
رفتار مصرفکنندهآزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
روابط مثبت میانفردیارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
روابط مربی ـ ورزشکارتأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
روایی افتراقیبررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
روایی محتوابررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
روایی همگرابررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
روندتحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
رویداد ورزشیبررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
زنان معلولشناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
زندگی شغلیارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
س
ساختار سازمانیفراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
سازمانهای ورزشیارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
سازمانهای ورزشی ایرانشناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
شایستگیساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
شایستگیطراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
شباهت جامعه - برندتوسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
شبکة عصبیارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
شبکههای اجتماعی غیررسمیکارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
شبکۀ اجتماعیتبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
شهرآوردشناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
ص
صحهگذاریاولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
صنعت ورزشمدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
ع
عدالت سازمانیمدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
علی کریمیاولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
عملکرد اجتماعی و انطباقیتأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
عملکرد باشگاههای تندرستیشناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
عملکرد مالیتأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
عواطف مثبت و منفیطراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
عوامل اقتصادیارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
عوامل سازمانیشناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
عوامل فنیارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
عوامل کلیدی موفقیتتعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
ف
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
فراغت جدیآزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
کرمانشناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
کنترل اجتماعیشناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
کنترل انتظامیشناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
کیفیت ارتباطتأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
کیفیت خدماتطراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
کیفیت خدماتطراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
کیفیت خدماتشناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
کیفیت خدمات داخلیطراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
کیفیت زندگی کاریمدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
گ
گسترش کارکرد کیفیتشناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
ل
لیگ برترتدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
لیگ برترشناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
لیگ برتر بسکتبالطراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
لیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
لیگ برتر فوتبالشناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
لیگ برتر فوتبال ایرانمدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
لیگ حرفهایتحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
م
مالیاتهابررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
مخارج دولتیبررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
مدل AIDAاثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
مدل IPAتحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
مدل آرمامدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
مدل پیوستار روانیآزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
مدل خودتوضیح با وقفههای گستردهبررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
مدل ششگانۀ ارتباطاتمقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
مدل کپلندشناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
مدیریت دانشبرازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
مدیریت دانشگاهینقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
مدیریت داوطلبیبررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
مدیریت ورزشیتحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
مدیریت ورزشیتعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
مزیت رقابتیارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
مزیت رقابتیالگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
مزیت رقابتیارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
مسئولیت اجتماعیتدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
مشارکتبررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
مشارکتشناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
مشارکت ورزشیتأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
مشارکت ورزشیتبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
مشارکت ورزشیشناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
مشتریشناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
مشتریاناولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
مشتریانتوسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
مصرفکنندگان کالای ورزشیتأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
مصرفکنندگان ورزشتأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
معادلات ساختاریطراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
معاونت ورزشتعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
معلمان تربیتبدنیمدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
معلمان تربیتبدنیارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
مقالاتتحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
منابع سازمانیالگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
منافع اجتماعیتأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
مهارتهای ارتباطیمقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
مهارتهای ارتباطیتأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
موانعشناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
موانع ارتقای ورزشکاران زنشناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
موانع خصوصیسازیشناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
موانع مشارکتشناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
موفقیت برندتأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
نگرشتأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
نگرش به کارآفرینیمدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
نگرش کارآفرینانهارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
نوآوریتأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
نیروی کار عاطفیطراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
و
وارداتمدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
والیبالارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
والیبال زنانتأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
ورزششناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]