آ
  • آزمون ورودی استعداد‌یابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آن‌ها در آزمون‌های ورودی رشتۀ تربیت‌بدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
  • آموزش تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
  • آموزش شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
ا
  • اثربخشی مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
  • اثربخشی تبلیغات اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران بر‌اساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
  • اخلاق کاری بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
  • ادارات کل ورزش و جوانان تدوین الگوی شایستگی‌های شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
  • اداره‌های ورزش و جوانان اعتباریابی نسخة فارسی پرسش‌نامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
  • ارزش افزودة بخش ورزش بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزش‌افزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفه‌های گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
  • ارزش ویژۀ برند بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
  • استادیوم تماشاگران تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلی‌های خالی در استادیوم‌های فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
  • استان خوزستان شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
  • استراتژی ارزیابی و رتبه‌بندی استراتژی‌های توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
  • استرس نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راه‌کارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
  • استعداد‌یابی استعداد‌یابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آن‌ها در آزمون‌های ورودی رشتۀ تربیت‌بدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
  • استعدادیابی تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
  • اعتبار ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگی‌های محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
  • اعتباریابی شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
  • اعتماد تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
  • اعتماد اجتماعی کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
  • الگوی شایستگی تدوین الگوی شایستگی‌های شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
  • انسجام تیمی رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
  • انعطاف‌پذیری منابع انسانی ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطاف‌پذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
  • انعطاف‌‌پذیری مهارتی ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطاف‌پذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
  • انگیزش تأثیر جهت‌گیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابت‌های فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
  • ایران شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
  • اینترنت ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
ب
  • بازاریابی رابطه‌مند تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
  • بازاریابی ورزشی طراحی و تدوین مدل شایستگی‌های هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
  • بازیکنان شناسایی مهم‌ترین ذی‌نفعان تیم‏های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
  • بازیکنان زن رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
  • بازیکن مشهور اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
  • باشگاه‌های فوتبال الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
  • باشگاه‌های ورزشی بانوان ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاه‌های ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
  • برنامة راهبردی شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
  • برنامة راهبردی تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
  • برند ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
  • بوکان شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
  • بیش‌برنامه‌ریزی تأثیر نوع برنامه‌ریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی ‌دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
  • بیگانگی از کار مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطه‌ای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
  • بینندگان فوتبال تأثیر جهت‌گیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابت‌های فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
پ
  • پذیرش فناوری تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
  • پرسش‌نامه تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
  • پوشاک ورزشی سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
ت
  • تبلیغات اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
  • تبلیغات از طریق ورزش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران بر‌اساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
  • تبلیغات پیامکی تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان نقش ویژگی‌های منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان لباس‌های ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
  • تجارب حرکتی استعداد‌یابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آن‌ها در آزمون‌های ورودی رشتۀ تربیت‌بدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
  • تحلیل SWOT ارزیابی و رتبه‌بندی استراتژی‌های توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
  • تحلیل اهمیت ـ عملکرد تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
  • تحلیل سلسه‌مراتبی فازی شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
  • تحلیل سوات تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
  • تحلیل شبکه‏ های اجتماعی شناسایی پست‏های بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکه‏های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ شایستگی‌های مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
  • تحلیل عاملی بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
  • تحلیل عاملی طراحی و اعتباریابی پرسش‌نامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگی‌های محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
  • تحلیل عاملی تأییدی اعتباریابی نسخة فارسی پرسش‌نامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
  • تحلیل عاملی تأییدی تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپ‌شده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
  • تربیت‌بدنی‌ استعداد‌یابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آن‌ها در آزمون‌های ورودی رشتۀ تربیت‌بدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
  • تربیت بدنی تفاوت‌های فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
  • ترجیح خرید شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
  • تصمیم برای تماشا تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
  • تصمیم‌گیری چند‌معیاره ارزیابی و رتبه‌بندی استراتژی‌های توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
  • تعارض سازمانی ارتباط سایش اجتماعی با به‌زیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجی‌گری تعارض میان‌فردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
  • تعارض سازمانی ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطاف‌پذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
  • تعامل اجتماعی بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروه‌های داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
  • تعهد به برند توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
  • تفاوت‌های فردی تفاوت‌های فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
  • تماشاگر تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
  • تماشاگر طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
  • تماشاگر اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران بر‌اساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
  • تماشاگران رویدادهای ورزشی طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائه‌شده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
  • تماشاگران فوتبال آزمون مدل مفهومی بخش‌بندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روان‌شناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
  • تمایل تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
  • تمایل به بازگشت طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
  • توانایی انجام کار بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
  • توانمندسازی فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
  • توسعة ورزش شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
  • توسعه شناسایی و مدل‌سازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
  • توسعه محصول تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
  • توسعۀ زیرساخت‌ها تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
  • توسعۀ ورزش‌ تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
  • تیم والیبال بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
  • تیم والیبال کالۀ مازندران بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
ج
  • جامعة برند توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
  • جامعه تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
  • جوانان کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
  • جوانان تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
ح
  • حامی مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
  • حس شهرت ارتباط سایش اجتماعی با به‌زیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجی‌گری تعارض میان‌فردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
  • حقوقی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
  • حمایت مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
خ
  • خستگی عاطفی طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
  • خودبرندسازی مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیت‌بدنی با دانشجویان سایر رشته‌ها با تأکید بر الگوی شش‌گانۀ مهارت‌های ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
  • خودکارآمدی پژوهشی تفاوت‌های فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
  • خیران شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
  • خیرین شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
د
  • دانشجویان علوم ورزشی مدل‌یابی تأثیر هوش معنوی و نگرش ‌به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
  • دانشجویان ورزشکار نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راه‌کارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
  • دانش حقوقی سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
  • دانشگاه آزاد اسلامی تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
  • داور سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
  • دختران دبیرستانی‌ تأثیر نوع برنامه‌ریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی ‌دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
  • درآمد نفتی بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزش‌افزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفه‌های گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
  • درجة اعتبار شناسایی پست‏های بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکه‏های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
  • درجة مرکزیت شناسایی پست‏های بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکه‏های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
  • درجۀ امکان خاکستری ارزیابی و رتبه‌بندی استراتژی‌های توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
  • دلبستگی به برند توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
ذ
  • ذی‌نفعان شناسایی مهم‌ترین ذی‌نفعان تیم‏های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
ر
  • راهبرد تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
  • رایانه ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
  • رسانه تأثیر جهت‌گیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابت‌های فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
  • رسانه‌های نوشتاری ورزشی تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
  • رضایت شغلی طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
  • رضایت شغلی ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیت‌بدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
  • رضایت کارکنان طراحی و اعتباریابی پرسش‌نامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
  • رضایتمندی طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
  • رضایتمندی طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفه‌ای مرد ورزش‌های گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
  • رضایت ورزشکار طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفه‌ای مرد ورزش‌های گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
  • رفتار شهروند سازمانی شناسایی و مدل‌سازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
  • رفتار مربیگری رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
  • رفتار مصرف‌کننده سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
  • رفتار مصرف‌کننده آزمون مدل مفهومی بخش‌بندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روان‌شناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
  • روابط مثبت میان‌فردی ارتباط سایش اجتماعی با به‌زیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجی‌گری تعارض میان‌فردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
  • روابط مربی ـ ورزشکار تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
  • روایی افتراقی بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
  • روایی محتوا بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
  • روایی هم‌گرا بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخص‌های آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
  • روند تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپ‌شده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
  • رویداد ورزشی بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروه‌های داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
  • ریسک روان‌شناختی نقش ویژگی‌های منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان لباس‌های ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
  • ریسک کارکردی نقش ویژگی‌های منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان لباس‌های ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
ز
  • زنان معلول شناسایی و اولویت‌بندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
  • زندگی شغلی ارتباط سایش اجتماعی با به‌زیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجی‌گری تعارض میان‌فردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
س
  • ساختار سازمانی فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
  • سازمان‌‌های ورزشی ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
  • سازمان‌های ورزشی ایران شناسایی و مدل‌سازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
  • سبک تصمیم‌گیری خرید سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
  • سرمایۀ اجتماعی تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
  • سطح رفتاری تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
  • سکوت سازمانی اعتباریابی نسخة فارسی پرسش‌نامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
  • سلامت سازمانی ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیت‌بدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
  • سلامت عمومی بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
  • سودآوری الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
ش
  • شایستگی ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ شایستگی‌های مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
  • شایستگی ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگی‌های محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
  • شایستگی طراحی و تدوین مدل شایستگی‌های هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
  • شباهت جامعه - برند توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
  • شبکة عصبی ارائة مدلی هوشمند برای پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکه‌‌های عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
  • شبکه‌های اجتماعی غیررسمی کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
  • شبکۀ اجتماعی تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
  • شهرآورد شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
ص
  • صحه‌گذاری اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
  • صنعت ورزش مدل‌سازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سال‌های 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
ع
  • عدالت سازمانی مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطه‌ای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
  • علی کریمی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
  • عملکرد اجتماعی و انطباقی تأثیر نوع برنامه‌ریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی ‌دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
  • عملکرد باشگاه‌های تندرستی شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
  • عملکرد مالی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
  • عواطف مثبت و منفی طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
  • عوامل اقتصادی ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
  • عوامل سازمانی شناسایی و مدل‌سازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
  • عوامل فنی ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
  • عوامل کلیدی موفقیت تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
ف
  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
  • فراغت جدی آزمون مدل مفهومی بخش‌بندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روان‌شناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
  • فرایندهای تیمی طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفه‌ای مرد ورزش‌های گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
  • فضاهای ورزشی‌ شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
  • فوتبال شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
  • فوتبال تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
  • فوتبال تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلی‌های خالی در استادیوم‌های فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
  • فوتبال سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
  • فوتبال ایران شناسایی مهم‌ترین ذی‌نفعان تیم‏های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
ق
  • قصد کارآفرینی مدل‌یابی تأثیر هوش معنوی و نگرش ‌به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
ک
  • کارآفرینی‌استراتژیک ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دست‌یابی به مزیت رقابتی درهیئت‌های ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
  • کارآفرینی سازمانی برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
  • کارآفرینی سازمانی فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
  • کارایی مشارکتی رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
  • کارت امتیازی متوازن شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
  • کارشناسی ارشد تفاوت‌های فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
  • کالاهای ورزشی مدل‌سازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سال‌های 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
  • کالای دست‌دوم شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
  • کرمان شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
  • کنترل اجتماعی شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
  • کنترل انتظامی شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
  • کیفیت ارتباط تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
  • کیفیت خدمات طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویت‌بندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
  • کیفیت خدمات طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائه‌شده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
  • کیفیت خدمات شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
  • کیفیت خدمات داخلی طراحی و اعتباریابی پرسش‌نامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
  • کیفیت زندگی کاری مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطه‌ای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
گ
  • گسترش کارکرد کیفیت شناسایی معیار‌های ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاه‌های تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
ل
  • لیگ برتر تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
  • لیگ برتر‌ شناسایی مهم‌ترین ذی‌نفعان تیم‏های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
  • لیگ برتر بسکتبال طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائه‌شده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
  • لیگ برتر فوتبال اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران بر‌اساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
  • لیگ برتر فوتبال شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
  • لیگ برتر فوتبال ایران مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
  • لیگ حرفه‌ای تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلی‌های خالی در استادیوم‌های فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
م
  • مالیات‌ها بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزش‌افزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفه‌های گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
  • محصولات ورزشی نقش ویژگی‌های منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان لباس‌های ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
  • مخارج دولتی بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزش‌افزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفه‌های گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
  • مدل AIDA اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران بر‌اساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
  • مدل IPA تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
  • مدل آرما مدل‌سازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سال‌های 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
  • مدل پیوستار روانی آزمون مدل مفهومی بخش‌بندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روان‌شناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
  • مدل خودتوضیح با وقفه‌های گسترده بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزش‌افزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفه‌های گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
  • مدل شش‌گانۀ ارتباطات مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیت‌بدنی با دانشجویان سایر رشته‌ها با تأکید بر الگوی شش‌گانۀ مهارت‌های ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
  • مدل کپ‌لند شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
  • مدیران تدوین الگوی شایستگی‌های شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
  • مدیران طراحی و تدوین مدل شایستگی‌های هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
  • مدیران ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاه‌های ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
  • مدیریت شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
  • مدیریت استراتژیک منابع ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دست‌یابی به مزیت رقابتی درهیئت‌های ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
  • مدیریت تیم طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفه‌ای مرد ورزش‌های گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
  • مدیریت دانش برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
  • مدیریت دانشگاهی نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راه‌کارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
  • مدیریت داوطلبی بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروه‌های داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
  • مدیریت ورزشی تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپ‌شده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
  • مدیریت ورزشی تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
  • مربیان ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ شایستگی‌های مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
  • مزیت رقابتی ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دست‌یابی به مزیت رقابتی درهیئت‌های ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
  • مزیت رقابتی الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
  • مزیت رقابتی ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطاف‌پذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
  • مسئولیت اجتماعی تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
  • مشارکت بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروه‌های داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
  • مشارکت شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
  • مشارکت ورزشی تأثیر نوع برنامه‌ریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی ‌دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
  • مشارکت ورزشی تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
  • مشارکت ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
  • مشتری شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
  • مشتریان اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
  • مشتریان توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
  • مصرف‌کنندگان کالای ورزشی تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
  • مصرف‌کنندگان ورزش تأثیر جهت‌گیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابت‌های فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
  • معادلات ساختاری طراحی و اعتباریابی پرسش‌نامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
  • معاونت ورزش تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
  • معلمان تربیت‌بدنی مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطه‌ای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیت‌بدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
  • معلمان تربیت‌بدنی ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیت‌بدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
  • مقالات تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپ‌شده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
  • منابع سازمانی الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
  • منافع اجتماعی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
  • منبع اطلاعاتی نقش ویژگی‌های منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان لباس‌های ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
  • مهارت‌های ارتباطی مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیت‌بدنی با دانشجویان سایر رشته‌ها با تأکید بر الگوی شش‌گانۀ مهارت‌های ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
  • مهارت‌های ارتباطی تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
  • موانع شناسایی و اولویت‌بندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
  • موانع ارتقای ورزشکاران زن شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
  • موانع خصوصی‌سازی شناخت و اولویت‌بندی موانع خصوصی‌سازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چند‌معیاره و کپ‌‌لند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
  • موانع مشارکت شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
  • موفقیت برند تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
ن
  • نتایج تیمی طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفه‌ای مرد ورزش‌های گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
  • نتیجه ارائة مدلی هوشمند برای پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکه‌‌های عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
  • نظریة داده‌بنیاد سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
  • نگرش تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
  • نگرش به کارآفرینی مدل‌یابی تأثیر هوش معنوی و نگرش ‌به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
  • نگرش کارآفرینانه ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاه‌های ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
  • نوآوری تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
  • نیروی کار عاطفی طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
و
  • واردات مدل‌سازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سال‌های 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
  • والیبال ارائة مدلی هوشمند برای پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکه‌‌های عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
  • والیبال زنان تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفه‌ای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
  • ورزش شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
  • ورزش‌ ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ شایستگی‌های مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
  • ورزش حرفه‌ای تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
  • ورزش قهرمانی تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
  • ورزش همگانی کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
  • ورزش همگانی تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
  • وزارت ورزش و جوانان برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
  • وظایف قانونی سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
  • وفاداری تأثیر جهت‌گیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابت‌های فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
ه
  • هاکی رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
  • هوش طراحی و تدوین مدل شایستگی‌های هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
  • هوش تجاری تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
  • هوش معنوی مدل‌یابی تأثیر هوش معنوی و نگرش ‌به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
  • هوش معنوی بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
  • هوشمندی ارائة مدلی هوشمند برای پیش‌بینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکه‌‌های عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
  • هوش هیجانی طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
  • هیئت‌های ورزشی ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دست‌یابی به مزیت رقابتی درهیئت‌های ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
ی
  • یزد تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]