آ
-
آزمون ورودی
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
آموزش
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
آموزش
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
ا
-
اثربخشی
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
اثربخشی تبلیغات
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
اخلاق کاری
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
ادارات کل ورزش و جوانان
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
ادارههای ورزش و جوانان
اعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
-
ایران
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
ارزش افزودة بخش ورزش
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
ارزش ویژۀ برند
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
-
استادیوم تماشاگران
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
-
استان خوزستان
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
-
استراتژی
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
استرس
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
استعدادیابی
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
استعدادیابی
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
اعتبار
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
-
اعتباریابی
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
-
اعتماد
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
اعتماد اجتماعی
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
الگوی شایستگی
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
اینترنت
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
انسجام تیمی
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
انعطافپذیری منابع انسانی
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
انعطافپذیری مهارتی
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
انگیزش
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
ب
-
بازاریابی رابطهمند
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
بازاریابی ورزشی
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
بازیکنان
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
بازیکنان زن
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
بازیکن مشهور
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
باشگاههای فوتبال
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
باشگاههای ورزشی بانوان
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
برنامة راهبردی
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
-
برنامة راهبردی
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
برند ورزشی
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
بیشبرنامهریزی
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
بیگانگی از کار
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
بینندگان فوتبال
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
-
بوکان
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
پ
-
پذیرش فناوری
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
پرسشنامه
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
پوشاک ورزشی
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
ت
-
تبلیغات
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
تبلیغات از طریق ورزش
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
تبلیغات پیامکی
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
تبلیغات دهانبهدهان
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
تجارب حرکتی
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
تحلیل SWOT
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
تحلیل اهمیت ـ عملکرد
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
تحلیل سلسهمراتبی فازی
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
تحلیل سوات
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
تحلیل شبکه های اجتماعی
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
تحلیل عاملی
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
تحلیل عاملی
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
-
تحلیل عاملی تأییدی
تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
تربیت بدنی
تفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
-
تربیتبدنی
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
ترجیح خرید
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
تصمیم برای تماشا
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
تعارض سازمانی
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
تعارض سازمانی
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
تعامل اجتماعی
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
تعهد به برند
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
تفاوتهای فردی
تفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
-
تماشاگر
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
تماشاگر
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
تماشاگر
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
تماشاگران رویدادهای ورزشی
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
تماشاگران فوتبال
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
تمایل
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
تمایل به بازگشت
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
تیم والیبال
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
-
تیم والیبال کالۀ مازندران
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
-
توانایی انجام کار
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
توانمندسازی
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
توسعة ورزش
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
-
توسعه
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
توسعه محصول
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
-
توسعۀ زیرساختها
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
توسعۀ ورزش
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
ج
-
جامعة برند
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
جامعه
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
جوانان
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
جوانان
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
ح
-
حامی
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
حس شهرت
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
حقوقی
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
حمایت
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
خ
-
خیران
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
خیرین
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
خستگی عاطفی
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
خودبرندسازی
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
خودکارآمدی پژوهشی
تفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
د
-
دانشجویان علوم ورزشی
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
-
دانشجویان ورزشکار
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
دانش حقوقی
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
داور
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
-
دختران دبیرستانی
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
درآمد نفتی
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
درجة اعتبار
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
-
درجة مرکزیت
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
-
درجۀ امکان خاکستری
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
دلبستگی به برند
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
ذ
-
ذینفعان
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
ر
-
رایانه
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
راهبرد
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
رسانه
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
-
رسانههای نوشتاری ورزشی
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
-
ریسک روانشناختی
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
ریسک کارکردی
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
رضایت شغلی
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
رضایت شغلی
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
رضایت کارکنان
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
رضایتمندی
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
رضایتمندی
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
رضایت ورزشکار
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
رفتار شهروند سازمانی
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
رفتار مربیگری
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
رفتار مصرفکننده
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
رفتار مصرفکننده
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
روایی افتراقی
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
روابط مثبت میانفردی
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
روابط مربی ـ ورزشکار
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
روایی محتوا
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
روایی همگرا
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
رویداد ورزشی
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
روند
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
ز
-
زنان معلول
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
زندگی شغلی
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
س
-
ساختار سازمانی
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
سازمانهای ورزشی
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
سازمانهای ورزشی ایران
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
سبک تصمیمگیری خرید
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
سرمایۀ اجتماعی
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
سطح رفتاری
تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
-
سکوت سازمانی
اعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
-
سلامت سازمانی
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
سلامت عمومی
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
سودآوری
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
ش
-
شایستگی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
شایستگی
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
-
شایستگی
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
شباهت جامعه - برند
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
شبکة عصبی
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
شبکههای اجتماعی غیررسمی
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
شبکۀ اجتماعی
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
شهرآورد
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
ع
-
عدالت سازمانی
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
علی کریمی
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
عملکرد اجتماعی و انطباقی
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
عملکرد باشگاههای تندرستی
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
عملکرد مالی
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
-
عواطف مثبت و منفی
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
عوامل اقتصادی
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
عوامل سازمانی
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
عوامل فنی
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
عوامل کلیدی موفقیت
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
فراغت جدی
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
فرایندهای تیمی
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
فضاهای ورزشی
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
فوتبال
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
فوتبال
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
فوتبال
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
-
فوتبال
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
-
فوتبال ایران
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
ق
-
قصد کارآفرینی
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
ک
-
کارآفرینیاستراتژیک
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
کارآفرینی سازمانی
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
کارآفرینی سازمانی
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
کارایی مشارکتی
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
کارت امتیازی متوازن
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
کارشناسی ارشد
تفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
-
کالای دستدوم
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
کالاهای ورزشی
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
کرمان
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
کیفیت ارتباط
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
کیفیت خدمات
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
کیفیت خدمات
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
کیفیت خدمات داخلی
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
کیفیت زندگی کاری
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
کنترل اجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
-
کنترل انتظامی
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
گ
-
گسترش کارکرد کیفیت
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
ل
-
لیگ برتر
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
لیگ برتر
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
لیگ برتر بسکتبال
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
لیگ برتر فوتبال
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
لیگ برتر فوتبال
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
لیگ حرفهای
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
م
-
مالیاتها
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
محصولات ورزشی
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
مخارج دولتی
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
مدیران
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
مدیران
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
مدیران
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
مدیریت
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
-
مدیریت استراتژیک منابع
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
مدیریت تیم
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
مدیریت دانش
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
مدیریت دانشگاهی
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
مدیریت داوطلبی
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
مدیریت ورزشی
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
مدیریت ورزشی
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
مدل AIDA
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
مدل IPA
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
مدل آرما
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
مدل پیوستار روانی
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
مدل خودتوضیح با وقفههای گسترده
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
مدل ششگانۀ ارتباطات
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
مدل کپلند
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
مربیان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
مزیت رقابتی
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
مزیت رقابتی
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
مزیت رقابتی
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
مسئولیت اجتماعی
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
مشارکت
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
مشارکت
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
مشارکت ورزشی
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
مشارکت ورزشی
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
مشارکت ورزشی
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
مشتری
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
مشتریان
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
مشتریان
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
مصرفکنندگان کالای ورزشی
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
مصرفکنندگان ورزش
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
-
معادلات ساختاری
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
معاونت ورزش
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
معلمان تربیتبدنی
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
معلمان تربیتبدنی
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
مقالات
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
منابع سازمانی
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
منافع اجتماعی
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
منبع اطلاعاتی
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
مهارتهای ارتباطی
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
مهارتهای ارتباطی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
موانع
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
موانع ارتقای ورزشکاران زن
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
-
موانع خصوصیسازی
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
موانع مشارکت
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
موفقیت برند
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
ن
-
نتایج تیمی
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
نتیجه
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
نیروی کار عاطفی
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
نظریة دادهبنیاد
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
نگرش
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
نگرش به کارآفرینی
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
-
نگرش کارآفرینانه
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
نوآوری
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
و
-
واردات
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
والیبال
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
والیبال زنان
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
ورزش
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
ورزش
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
ورزش حرفهای
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
ورزش قهرمانی
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
ورزش همگانی
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
ورزش همگانی
تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
-
وزارت ورزش و جوانان
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
وظایف قانونی
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
-
وفاداری
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
ه
-
هاکی
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
هوش
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
هوش تجاری
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
-
هوش معنوی
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
-
هوش معنوی
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
هوشمندی
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
هوش هیجانی
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
هیئتهای ورزشی
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
ی
-
یزد
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]