آ
-
آسیب شناسی
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
آسیب های ساختاری
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
آمیخته بازاریابی
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
ا
-
ای
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
ابزار
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
-
اختراع
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
اخلاق ورزشی
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
ایران
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
ایران
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
ارتباطات
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
ارتقا
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
ارتقا برند
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
ارزیابی
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
ارزش
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
ارزشهای فرهنگی
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
ارزش ویژه برند
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
استادیوم
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
استخرهای آبی
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
استراتژی
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
استراتژی توسعه
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
استراتژیهای بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
استعاره مفهومی
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
استعداد
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
استعدادیابی ورزشی
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
اشتغال فارغ التحصیلان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
اقتصاد ورزش
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
-
الگوی پایدار
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
الگوی توسعه
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
-
الگوی ذهنی
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
المپیک
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
-
اماکن و تاسیسات ورزشی
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
اماکن ورزشی
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
امکانات
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
امنیت ملی
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
-
اندازهگیری انعکاسی
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
اندازهگیری ترکیبی
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
انگیزههایشخصی
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
ب
-
بازاریابی
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
بازاریابی حسی
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 317-338]
-
بازاریابی ورزشی
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
بازاریابی ورزشی
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
-
بازدارنده ها
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
بازیکن
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
بازنشسته
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
باشگاه&rlm
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
باشگاه ورزشی
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
-
باندلینگ اجتماعی
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
-
بانک زمان سلامتی
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
بحران داوری
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
بخش تولیدی
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
برنامهریزی راهبردی
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
برنامه های توسعه صادرات
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
برند
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
برند
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
برندسازی
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
برندسازی شخصی
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
بین المللی سازی
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
-
بهبود عملکرد
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
بهره&rlm
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
بهرهوری
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
بهرهوری پروژههای ورزشی
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
پ
-
پیاده سازی برنامه های راهبردی
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
-
پارادایم چرچیل
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
پارک علم و فناوری
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
پیامدها
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
پرتفوی حامی
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
پرخاشگری
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
-
پروژههای عمرانی ورزشی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
پروژههای نیمهتمام و ناتمام
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
-
پسا کرونا
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
پیشایندها
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
پیش برنده ها
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
-
پیمانکار
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
پویایی سیستم
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
پوشاک ورزشی
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
ت
-
تأخیر در پروژههای عمرانی
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
-
تبلیغات دهان به دهان
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
تحصیلات تکمیلی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
تحلیل انتقاد استعاری
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
تخصصیسازی تفریح
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
تصویر برند
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
تصویرحامی
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
تعاملات بین المللی
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
تکنیک دیمتل
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
تکنیک مبتنی بر بدیهیات
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
تکواندو
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
تماشاگران
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
تمایل به پرداخت
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
توسعه
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
توسعه اجتماعی
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
توسعه اقتصادی
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
-
توسعه برند ورزشی
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
توسعه پایدار
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
توسعه تکنولوژی
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
توسعه ورزش همگانی
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
-
تولیدات ورزشی
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
تئوری انتشار نوآوری
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
ج
-
جنجال سازمانی
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
جنون خرید
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
چ
-
چابکی سازمانی"
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
چالش
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
-
چالشهایسلامتی
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
-
چشم انداز
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
ح
-
حافظه سازمانی"
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
حاکمیت فکری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
حامیان باشگاهها
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
حرفه&rlm
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
حفظ کارمندان
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
حقوق بینالملل
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
حقوق ورزشی
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
حکمرانی
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
خ
-
خدمت متمایز
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
-
خرابکاری
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
خرید آنی
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
-
خرید آنی
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]
د
-
داده بنیاد
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
دارایی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
دانشبنیان
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
داوران
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
داوطلب
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
دیپلماسی ورزشی
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
دیپلماسی ورزشی
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
دیدگاه ورزشی
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
دعاوی ورزشی
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
دلبستگیمکانی
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
دوپینگ
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
دوچرخه سواری
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
ذ
-
ذینفع
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
ر
-
راهبردهای کنش
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
رسانه
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
رسانههای اجتماعی
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
رشته تربیتبدنی و علوم ورزش
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
رفاه اجتماعی
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
رفتار فراغتی
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
رفتار مصرف کننده
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
رفتار مصرف کننده
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
رفتارهای ضدبهرهورانه
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
رفتاری ورزشی
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
رقابتپذیری
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
روابط بین الملل
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
روابط بین الملل
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر ارتقا دیپلماسی ورزشی ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 75-104]
-
رواییسنجی
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
روایی و پایایی
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
رویداد بین المللی
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
رویدادهای ورزشی
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
رویداد ورزشی
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
-
روزنامه ابرار ورزشی
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
روزنامه خبر ورزشی
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
-
روش دلفی فازی
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
رویکرد اکوسیستمی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 363-394]
-
رویکرد آمیخته
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 113-148]
-
رویه کورس
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
ز
-
زیباییاندام
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
ژ
-
ژئوپولیتیک
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
س
-
ساخت و ساز
طراحی الگوی توسعه پروژههای عمرانی ورزشی کشور [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 343-366]
-
سازمان های ورزشی
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 335-362]
-
سازمان های ورزشی
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
-
سالمندان
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
سرمایه اجتماعی
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
سرمایه انسانی
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
-
سوء مصرف
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
ش
-
شاخص های عملکردی
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
شایستگی های حرفه ای
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
شبکه های عصبی
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
-
شخصیت برند
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
شرکتهای ورزشی
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
شهرت تیم ورزشی
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
شوارایاری
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
ص
-
صنعت ورزش
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
ض
-
ضدبازاریابی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
ظ
-
ظرفیتشناسی اقتصاد
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
ع
-
عملکرد صادراتی
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
عملکرد مالی
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
عوامل زمینهای
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
-
عوامل مالی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
عوامل محیطی
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
عوامل مدیریتی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
غ
-
غرور ملی
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
ف
-
فارغ التحصیلان تربیت بدنی
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
فدراسیون فوتبال
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
-
فرهنگقومی
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
فساد
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 47-84]
-
فستیوال های ورزشی سنتی
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
فعالیت بدنی
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 73-102]
-
فیفا
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
فوتبال
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
-
فوتبال
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
فوتبال
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
فوتبال
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
فوتبال
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
فوتبال حرفهای
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 303-338]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
نقش داراییهای نامشهود و سرمایههای ارتباطی در ارتقاء قابلیتهای بازاریابی فدراسیون دوچرخه سواری [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 309-342]
-
قدرت
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
قصد حضور
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
قصد خرید
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
قصد خرید
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
قیمت گذاری فوتبالیست ها
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
-
قهرمانی
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
ک
-
کارایی
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
کارآفرینی
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
کارت امتیازی متوازن
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 155-184]
-
کارفرما
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش تأخیر در پروژههای عمرانی ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 179-206]
-
کارکرد
تبیین جایگاه ورزش در تقویت امنیت نظامی سیاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 105-134]
-
کالای عمومی
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
کالا و خدمات ورزشی
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 185-216]
-
کرونا
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
کسبوکارهای ورزشی
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
-
کلاس جهانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 17-52]
-
کلید واژه: تصویر حامی
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
کمکاری
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
گ
-
گردشگری ورزشی
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 241-274]
-
گزینش کارمندان
طراحی و سنجش نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی وزارت ورزش وجوانان براساس تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 207-238]
-
گفتمان ورزشی
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 287-314]
ل
-
لیگ برتر
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 17-46]
-
لیگ برتر
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 307-338]
-
لیگ برتر فوتبال
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 203-228]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 273-300]
-
لیگ خلیج فارس
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 117-154]
م
-
متاسوات
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
مدیریتی
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
مدیریت استعداد
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
مدیریت برند
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
مدیریت ذی نفع
مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 267-306]
-
مدیریت ذینفعان
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
-
مدیریت سبز
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 195-220]
-
مدیریت سبز
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
مدیریت عملکرد"
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 315-334]
-
مدیریت ورزشی
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 163-188]
-
مدل
طراحی مدل تأثیر نام تجاری در ورزش بر واکنش های رفتاری ورزشکاران جوان لیگ های برتر [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 339-360]
-
مدل اقتصادی
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 219-248]
-
مدل پذیرش فنآوری
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
-
مدل ذهنی
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 171-202]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ملاحظات نظری و تجربی طراحی مدل اندازهگیری ترکیبی و انعکاسی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 43-74]
-
مراکز رشد
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 53-76]
-
مروجان فعالیتبدنی
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
-
مرور نظاممند
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 17-52]
-
مزاج
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
-
مسائل حقوقی
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
مسئولیت مدنی ورزش
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 53-72]
-
مشارکت اجتماعی در ورزش
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
مشارکت های مردمی
بررسی عملکرد شورایاری ها در جلب مشارکت مردمی برای توسعه ورزش همگانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 281-308]
-
مشارکت هواداران
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
مشتریان
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 149-170]
-
معادلات ساختاری
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 357-384]
-
منابع انسانی
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
منابع انسانی متخصص
تاثیر مدرن سازی بر فرایند مدیریت تغییر با نقش میانجی سیاستگذاری ورزشهای المپیکی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 83-114]
-
منابع و قابلیتها
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 77-112]
-
منافع
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 103-126]
ن
-
نیروی انسانی
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 339-356]
-
نیروی انسانی
تدوین چارچوب کنترل رفتارهای ضدبهرهورانه در هیئتهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 171-194]
-
نظریهمبنایی
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
نظریۀ دادهبنیاد
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
-
نگرش به حمایتکنندگان
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 77-108]
-
نهادهای بینالملل
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
نهادهای غیردولتی بینالمللی
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
نوآوری استراتژیک
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 85-116]
-
نوآوری مشتری
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 239-266]
و
-
واژگان کلیدی: هویت تیمی
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
-
واژههای کلیدی: شایستگی
ارائۀ الگوی ارزیابی شایستگی کارآفرینی فارغ التحصیلان تربیت بدنی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 135-164]
-
والیبال
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 327-360]
-
وری
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 221-250]
-
ورزش
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 115-146]
-
ورزش
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 217-240]
-
ورزش
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ) [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 229-254]
-
ورزش
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 339-362]
-
ورزش
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 49-76]
-
ورزش الکترونیک
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 301-326]
-
ورزش تفریحی
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
ورزش حرفه ای
نقش توسعه ورزش حرفه ای بر شاخص های توسعه اجتماعی ایران [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 17-46]
-
ورزش سالمندی
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 257-280]
-
ورزش فوتبال
اصول و قواعد بینالمللی حاکم بر ورزش فوتبال از دیدگاه حقوق بینالملل [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 291-316]
-
ورزشکار
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 189-218]
-
ورزش کاراته
طراحی الگوی توسعه عوامل محیطی ورزش قهرمانی کاراته ایران [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 165-192]
-
ورزشکاران آماتور
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور [دوره 14، شماره 71، 1401، صفحه 275-302]
-
ورزشکاران حرفهای
شناسایی مؤلفههای نقشآفرین در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 147-178]
-
ورزشکاران نخبه
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 223-258]
-
وزارت ورزش و جوانان
شناسایی حلقه های علی و معلولی مدیریت استعداد در وزارت ورزش و جوانان براساس پویایی سیستم [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 193-220]
-
ویژگیهایفردی
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی [دوره 14، شماره 73، 1401، صفحه 255-286]
ه
-
هیأت ورزشی
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 251-290]
-
همبستگی
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی [دوره 14، شماره 74، 1401، صفحه 127-162]
-
هواداری ورزشی
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران) [دوره 14، شماره 76، 1401، صفحه 17-42]
-
هویت تیمی
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 14، شماره 72، 1401، صفحه 47-82]
-
هوش هیجانی
پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی [دوره 14، شماره 75، 1401، صفحه 147-170]