آ
-
آرازشی، نوید
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
آزما، فریدون
تفاوتهای فردی در خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 175-194]
-
آصفی، احمدعلی
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
آقایی، علی اکبر
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
آقایی، نجف
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
آقاخانبابایی، مریم
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
آهنگری، نوید
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
ا
-
احسانی، محمد
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
احسانی، محمد
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
احمدی، بهشت
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
احمدی، مهوش
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
اخروی، امیرحسین
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
ادبی فیروزجاه، جواد
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
ایزدی، بهزاد
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
ازمشا، طاهره
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
اسماعیلی، فاطمه
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
اسمعیلی، محسن
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
اسمعیلی، محسن
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
اسمعیلی، نرگس
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
افروزی، فریده
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
افروزه، حکیمه
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
افروزه، محمد صادق
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
افروزه، محمد صادق
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
افشاری، مصطفی
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
اکبری، پریسا
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
اکبری یزدی، حسین
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
اکبری یزدی، حسین
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
الهی، علیرضا
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
الهی، علیرضا
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
اله ویسی، فرهاد
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
-
امامی، مینا
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
-
امیر حسینی، سید احسان
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
ب
-
باغانی، علی
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
باقری، قدرت ا...
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
بحرالعلوم، حسن
ارزیابی و رتبهبندی استراتژیهای توسعۀ ورزش هندبال با استفاده از روش تصمیمگیری خاکستری [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 103-124]
-
بخیت، معصومه
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
براخاص قرمیش، حسین
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
-
بنار، نوشین
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 191-210]
پ
-
پارسا مهر، مهربان
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
پورکیانی، محمد
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
پورگچی، سمیه
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
ت
-
تاجوران، مرضیه
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
تجاری، فرشاد
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
ترکفر، احمد
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
تکلی، همیلا
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
ج
-
جزینی، علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
-
جلالی فراهانی، مجید
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
جمالزاده، مریم
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
جندقی، غلامرضا
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
جوادی پور، محمد
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
جوکار، مهدی
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
ح
-
حاجی نژاد، صادق
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
-
حیدری فرد، سمیه
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
حیدری نژاد، صدیقه
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
-
حسنی، زهره
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]
-
حفظ اللسان، مهرداد
تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
-
حمیدی، مهرزاد
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
حمیدی، مهرزاد
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
خ
-
خادم، امیررضا
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
خبیری، محمد
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
خبیری، محمد
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
خدایاری، عباس
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
خدادادی، محمدرسول
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
خزایی، شهرزاد
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
-
خسروی، معصومه
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
ارتباط بین سلامت سازمانی با رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی دورة اول متوسطة شهر تهران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 17-30]
-
خطیبی، امین
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
د
-
دانا، امیر
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
دهقان، آرزو
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
ذ
-
ذوالاکتاف، وحید
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
ر
-
راجی، امین
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
-
راسخ، نازنین
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
-
راسخ، نازنین
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
رجبی، حسین
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
رحمانی، نریمان
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
رستگاری، مهدی
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 125-140]
-
رسولی، سید مهدی
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
رسولی، مهدی
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 81-102]
-
رسولی نژاد، سید پویا
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
رضوی، سید محمد جواد
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
رضوی، محمدحسین
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
رمضانیان، محمد رحیم
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
رمضانی نژاد، رحیم
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
ز
-
زارعی، علی
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
-
زارعیان، حسین
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
-
زارعیان، حسین
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
-
زارعی متین، حسن
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
زردشتیان، شیرین
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 211-232]
س
-
سالاری محمد آباد، محمد
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
-
سبحانی، بهمن
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
سبزی، امیر حمزه
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
سپاسی، حسین
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
سجادی، سید نصراله
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
سید عامری، میرحسن
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
سراج، سارا
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
سرلاب، رقیه
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
سلطانی، مصطفی
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
سلطان حسینی، محمد
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
سلیمی، مهدی
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 15-36]
-
سلیمانی، محبوبه
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 93-112]
-
سلیمانی کشایه، سجاد
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
ش
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 137-162]
-
شجیع، رضا
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
شجیع، کیانوش
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
شریفیان، اسماعیل
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 81-96]
-
شریفی فر، فریده
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
شریفی فر، فروزان
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
شیروانی، طهماسب
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
-
شفیعی، شهرام
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 127-146]
-
شهریاری، بهمن
ارتباط علّی مزیت رقابتی با منابع تعارض و نقش میانجی انعطافپذیری منابع انسانی در صنعت تولیدات ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 193-212]
ص
-
صابریان، شیرین
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
صاحبکاران، محمدعلی
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
-
صادقی بروجردی، سعید
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
صالحی، نسیم
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
صیف، محمد حسن
مدل علی بیگانگی از کار براساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی با تأکید بر نقش واسطهای تعارض، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان تربیتبدنی شهر شیراز [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 61-80]
-
صفار، یاسر
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
صفاری، مرجان
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
صفری جعفرلو، حمید رضا
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
ط
-
طالب پور، مهدی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
طیبی، سید مهدی
شناسایی مهمترین ذینفعان تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 17-34]
-
طلایی، رضا
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
ع
-
عبدالله زاده، عادل
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 185-198]
-
عبدالملکی، حسین
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
عیدی، حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
-
عیدی پور، کامران
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
عربسرخی، حسن
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 155-174]
-
عسکریان، فریبا
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371 [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 97-110]
-
عسگری گندمانی، روح الله
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 217-236]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
نقش ویژگیهای منبع اطلاعاتی بر تبلیغات دهانبهدهان لباسهای ورزشی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 113-136]
-
علی محمدی، حسین
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
غ
-
غایب زاده، شهروز
شناسایی و اولویت بندی راهبردها و راهکارهای توسعه ورزش در شهر بوکان [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 51-72]
-
غفوری، فرزاد
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
ف
-
فارسی، حسین
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
فارسی، علیرضا
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
فارسی زاده، حسین
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
فاضل، هاله
طراحی مدل ارتباطی نیروی کار عاطفی در مربیان تیمهای ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 35-52]
-
فتاح پور مرندی، مرتضی
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
فراهانی، ابوالفضل
استعدادیابی و نقش تجارب حرکتی داوطلبان در موفقیت آنها در آزمونهای ورودی رشتۀ تربیتبدنی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 223-234]
-
فریدفتحی، اکبر
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
فرقانی، محمد علی
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 213-230]
-
فسنقری، الهام
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
فسنقری، جواد
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
فیضی، سمیرا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
فلاحی، احمد
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
فلاحتی، مهدی
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
-
فلاح کاظمی، مریم
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
ق
-
قاسمی، حمید
مقایسۀ وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگانۀ مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 39-54]
-
قاسمی، حمید
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
قربانی، محمدحسین
مدلیابی تأثیر هوش معنوی و نگرش به کارآفرینی، بر قصد کارآفرینی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 213-230]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
قلی پور، نگار
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 237-256]
-
قلی زاده، بهاره
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
ک
-
کارگر، غلامعلی
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
کاشف، سید محمد
تدوین الگوی شایستگیهای شغلی مدیران ورزشی (مطالعۀ موردی: مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استانها) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 163-184]
-
کاظم نژاد، انوشیروان
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
کاملی، فاطمه
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب خیران و واقفان در ورزش [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 157-174]
-
کشتی دار، محمد
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 191-212]
-
کشکر، سارا
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 231-250]
-
کشمیری، نسیم
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 39-60]
-
کلاته سیفری، معصومه
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-38]
-
کوزه چیان، هاشم
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 37-60]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 133-154]
گ
-
گودرزی، محمود
تحلیل اثرگذاری ورزش حرفهای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 55-72]
-
گوزل زاده، المیرا
تأثیر نوع برنامهریزی ورزشی بر عملکرد اجتماعی و انطباقی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 73-92]
-
گوهر رستمی، حمیدرضا
طراحی مدل رضایت شغلی ورزشکاران حرفهای مرد ورزشهای گروهی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 97-118]
م
-
مازیاری، محمد
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 125-140]
-
متقی شهری، محمد حسن
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
محمدی، اکرم
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
محمدی، سردار
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 225-242]
-
محمدی، فروغ
برازش معادلۀ رگرسیونی مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 161-184]
-
محمدیان، فریبا
فراتحلیل مطالعات کارآفرینی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 139-154]
-
محمد حسن، فهیمه
بررسی نقش هوش معنوی در اخلاق کاری و سلامت عمومی معلمان ورزش [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 53-72]
-
محمد کاظمی، رضا
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی) [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 73-92]
-
محمد کاظمی، رضا
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی) [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 111-126]
-
محمودی، احمد
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 61-80]
-
مرادی، مجید
نقش مدیریت دانشگاهی در منابع استرس دانشجویان ورزشکار و راهکارهای مقابله با آن [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 203-222]
-
میرزاییان وناب، زینب
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
میرصفیان، حمیدرضا
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 37-50]
-
مظفری، امیر احمد
تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 199-216]
-
میکائیلی، سیده وجیهه
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
ملکی، محمد
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014 [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 91-104]
-
ملکیان، علی
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
منتظری، امیر
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 147-170]
-
منصوری، حسین
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 73-92]
-
مهدیپور، عبدالرحمن
ارائة مدل کارآفرینی استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی درهیئتهای ورزشی استان خوزستان [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 175-190]
-
مهرآرا، محسن
بررسی اثر درآمدها و مخارج ورزشی دولتی بر ارزشافزودة بخش ورزش: رویکرد مدل خودتوزیع با وقفههای گسترده [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 69-90]
-
موسوی، شیما
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
مومنی فر، فهیمه
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
ن
-
نجفی، اصغر
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 93-114]
-
ندایی، طاهره
شناسایی و اولویتبندی موانع مشارکت ورزشی زنان معلول جسمی و حرکتی استان قم [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 175-192]
-
نظری، رسول
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
-
نظری، شهرام
ارتباط سایش اجتماعی با بهزیستی شغلی کارکنان فدراسیون فوتبال با میانجیگری تعارض میانفردی [دوره 9، شماره 45، 1396، صفحه 115-132]
-
نظریان، علی
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان) [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 141-156]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
اعتباریابی نسخة فارسی پرسشنامة سکوت سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 195-208]
-
نیک نژاد، محمدرضا
تبیین نقش سرمایۀ اجتماعی در توسعۀ مشارکت ورزشی جوانان (مطالعۀ موردی: شهر یزد) [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 17-38]
-
نمازی زاده، مهدی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر روابط مربی- ورزشکار [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 105-124]
-
نوربخش، پریوش
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
نوربخش، مهوش
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 209-224]
-
نوروزی، بنیامین
ارائة مدلی هوشمند برای پیشبینی نتایج مسابقات لیگ جهانی والیبال با استفاده از شبکههای عصبی [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 17-36]
ه
-
هاجی انزهایی، زهرا
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 31-50]
-
هاشمی، سید ضیاء
کارکردهای اجتماعی ورزش همگانی با تأکید بر اعتماد اجتماعی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 185-202]
-
همتی نژاد، مهرعلی
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 44، 1396، صفحه 119-138]
-
هنری، حبیب
ساخت و اعتباریابی ابزار شایستگیهای محوری مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 141-160]
ی
-
یداله زاده، رباب
تعیین عوامل مؤثر بر سطح رفتاری ورزش همگانی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 46، 1396، صفحه 51-68]
-
یوسفی، بهرام
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 171-190]