آ
-
آزمون عملی تربیتبدنی
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
آموزش مدیریت ورزشی
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
آیندهپژوهی
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
ا
-
ابزار
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
اثربخشی
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
اثربخشی سازمانی
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
اجرای راهبرد ها
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
ادارة ورزشوجوانان
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
ایران
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
-
ارتباطات
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
ارزیابی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
-
ارزیابی عملکرد
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
ارزش اقتصادی
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
-
ارزش رسانهای
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
-
استرس شغلی
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
استعدادیابی
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
-
اشتغال
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
اعتباریابی
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
اعتباریابی
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
اعتباریابی ابزار
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
اعتماد به برند
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
-
اعتماد به برند
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
اعتماد به رابطه
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
-
اقتصاد فوتبال
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
-
اقتصاد ورزش
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
اکوسیستم کارآفرینی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
ای- گارچ
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
المپیاد ورزشی دانشجویان
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
المپیک
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
اماکن ورزشی
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
امکانات سختافزاری
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
انگیزه
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]
-
اهمیت برندهشدن
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
-
اهواز
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
اوقاتفراغت
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
ب
-
بازاریابی
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
بازاریابی
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
-
بازاریابی اجتماعی
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
بازاریابی حسی
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
-
بازاریابی عصبی
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
بازیکن فوتبال
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
-
بازیهای المپیک
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
بازیهای رایانهای
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
باشگاه
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
باشگاه فوتبال
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
باشگاههای تکواندو
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
باشگاههای ورزشی
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
باشگاههای ورزشی
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
باشگاههای ورزشی
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
باشگاههای ورزشی استان کردستان
رتبهبندی شاخصهای مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]
-
باشگاه ورزشی
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
-
بانوان
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
بخش خصوصی
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
برنامة درسی
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
برنامة راهبردی
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
برنامة عملیاتی
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
برنامه راهبردی
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
برندسازی
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
برندسازی
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
برندهای ورزشی
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
برندهای ورزشی لوکس
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
بعد حرفهای
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
بهرهوری
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
بهرهوری پژوهشی
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
بهرهوری سازمانی
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]
-
بهرهوری فدراسیونها
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
پ
-
پاسخگویی
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
-
پذیرش هویت اجتماعی
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
پساتحریم
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
پیشبینی عملکرد ورزشی
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
پولشویی
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
ت
-
تبلیغات
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
تجربة خوشایند
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
تجربة مشتریان
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
تجزیهوتحلیل میکمک
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
تجهیزات بدنسازی
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
تحریم
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
تحلیل اکتشافی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
تحلیل سلسلهمراتبی (AHP)
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
تداعی برند
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
تراز تجاری ورزش
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
ترجیح برند
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
رتبهبندی شاخصهای مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]
-
تصویر برند
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
تصویر برند
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
تعهد باشگاهی
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
-
تعهد حرفهای
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
تعهد رابطه
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
-
تقاضای بازار
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
تکنیک دلفی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
تماشاگر
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
تمایلات رفتاری
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
تمرین مقاومتی
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
توانمندسازی روانشناختی
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
توانمندسازی کارکنان
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
توسعة استعداد
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
-
توسعۀ ورزش
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
تولیدات علمی
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
تولید ناخالص داخلی
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
تولید ناخالص داخلی ورزش
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
ج
-
جابهجایی
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
-
جامعة برند
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
جودو
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
چ
-
چابکی سازمانی
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
چاقی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
چیرهدستی سازمانی
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
ح
-
حجم اقتصاد ورزش
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
حکمرانی
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
حکمرانی خوب
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
حمایت اجتماعی
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
حمایت ادراکی مربی
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
-
حمایت سازمانی
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
خ
-
خصوصیسازی
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
خلق فعالیتهای ورزشی
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
خودکارآمدی
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
خوشحالی از ناراحتی دیگران
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
د
-
دادهبنیاد
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
دانشآموختگان کارشناسیارشد تربیتبدنی
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
دانشجویان
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
دانشگاههای دولتی و غیردولتی
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
دانشگاههای منتخب
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
ر
-
رادیو
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
رسانههای اجتماعی
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
رسانههای جمعی
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
ریسک الزام قانونی منابع انسانی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
ریسک راهبردی منابع انسانی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
ریسک عملیاتی منابع انسانی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
ریسک مالی منابع انسانی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
رشتۀ بدمینتون
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
رشد و توسعه
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
رضایت الکترونیک
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
رضایتمندی
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
-
رفتار تعاملی
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
رفتار مصرفکنندگان
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
رفتار مصرفی مشتریان
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
-
رقابت
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
-
روابطعمومی
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
روانشناسی رنگ
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
-
رویداد چندورزشی
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
روش جاذبه
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
روشهای تصمیمگیری چندمعیاره
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
ز
-
زبان مطلوب
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
-
زنان
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
س
-
ساختار اقتصادی
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
ساختار پارکها
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
-
سازمان
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
سازمانهای ورزشی
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
سازمانهای ورزشی
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
سازمانهای ورزشی
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
سازمانهای ورزشی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
-
سالمندی
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
سبک خرید
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
-
سرمایة فکری
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
سرمایهگذاری در ورزش
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
سرمایهگذاری دولت
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
سلامتمحور
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
ش
-
شاخص استعدادیابی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
-
شاخصهای توسعه
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
شادی
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
شایستگی
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
شبکة رادیویی ورزش
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
شبیهسازی
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
شخصیت برند
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
شخصیت برند
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
شخصیسازی خدمات
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
-
شفافیت
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
ص
-
صادرات
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
صحهگذاری
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
-
صنعت
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
صنعت ورزش
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
صنعت ورزش
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
ط
-
طراحی سناریو
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
ظ
-
ظرفیتسازی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
ع
-
عشق به برند
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
عملکرد توسعة محصول جدید
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
عناوین درسی
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
عوامل انسانی
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
عوامل تجاریکردن
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
عوامل راهبردی
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
عوامل فناورانه
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
عوامل مالی
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
غ
-
غرور فیزیکی
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
ف
-
فدارسیون قایقرانی
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
فدراسیونهای المپیکی
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
فدراسیونهای ورزشی
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
فراموشی سازمانی هدفمند
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
فرسودگی شغلی
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
فرهنگسازان
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
فرهنگ مشارکت
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
فروش شخصی
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
فروشگاههای ورزشی
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
-
فساد در ورزش
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
فساد مالی
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
فشارهای منفی
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
فعالیت بدنی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
فعالیت بدنی
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
فعالیت بدنی
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
-
فوتبال
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
فوتسال
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
-
فوقبرنامة ورزشی
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
ق
-
قدردانی مشتری
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
ک
-
کارایی
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
کارآفرینی
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
-
کارآفرینی ورزشی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
کارت امتیازی متوازن
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
کارت امتیازی متوازن
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
کارکنان رادیو
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
کارگاههای تولیدی
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
کالا
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
کالاهای ورزشی
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
کتابهای ورزشی
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
کسبوکارهای ورزشی
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
-
کیفیت خدمات
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
-
کیفیت خدمات رویداد
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
کیفیت وبسایتهای ورزشی
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
کهنالگو
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
گ
-
گرایش رقبا
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
گرایش مشتری
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
گردشگری رویداد
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
ل
-
لیگ برتر
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
م
-
ماتریس برنامهریزی استراتژیک کمی
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
ماژولاریتی محصول
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
محصولات ورزشی
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
-
محیط ادراکشده
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
محیط بازار
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
مدالهای کسبشده
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
مدیران
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
مدیران رادیو
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
مدیران زن
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
مدیریت استعداد
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
مدیریت آشوبگونه
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
مدیریت بدن
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
مدیریت ریسک
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
مدیریت زنجیرة تأمین خدمات
رتبهبندی شاخصهای مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]
-
مدیریت ورزشی
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
مدل پارادیمی
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
مدل پین و گیلمور
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
مدلسازی معادلة ساختاری
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
مدل سوات
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
مدل کیواسک
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
-
مزیت رقابتی
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
مسئولیت اجتماعی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
-
مشاوران
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
مشکلات مالی
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
مصرفکننده
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
-
معلمان تربیتبدنی
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
معماری فضای ورزشی
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
-
منابع انسانی
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]
-
مهارتهای ارتباطی
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
مؤلفههای کیفی
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
ن
-
نشاط اجتماعی
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
نظام ورزش
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
نفوذ اجتماعی
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
نقش
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
نقشهای مدیریتی
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
نگرش مشتری
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
نگرشهای شغلی
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]
-
نهادهای حاکمیتی
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
نوگرایی احساسی
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
-
نوگرایی شناختی
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
و
-
وبسایت ورزشی
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
-
ورزش
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
ورزش
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
ورزش
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
ورزش
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
ورزش
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
ورزش آسیا
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
ورزش قهرمانی
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
ورزش قهرمانی
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
ورزش قهرمانی
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
ورزشکاران
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
ورزشکاران
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
ورزشهای تفریحی
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
ورزشهای تیمی
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
ورزش همگانی
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
وزارت ورزشوجوانان
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
وضعیت محل زندگی
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
-
وضع موجود
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
وفاداری
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
وفاداری
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
وفاداری الکترونیک
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
وفاداری برند
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
ه
-
هزینه
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
هزینههای ورزشی دولت و خانوار
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
همگرایی
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
هوادار
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
هواداران
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
هویت
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
هویت
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
-
هویت برند
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
هویت برند
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
هویت هوادار
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
-
هوشمندی سازمانی
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
هیئتمدیره
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
هیئتهای استانی
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
هیئتهای ورزشی
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]