آبیار، علی ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
آصفی، احمدعلی بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
احسانی، محمد طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
ارجی، مجید ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
اسماعیلیان، مجید بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
اسمعیلی، محسن تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
اسمعیلی، محسن تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
اصلانخانی، محمدعلی نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
افتخاری، عذرا تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
افروزه، حکیمه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
افروزه، محمد صادق شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
افشاری، مصطفی ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
افشاری، مصطفی تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
اکبری یزدی، حسین ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
الهی، علیرضا کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
امیدزاده منفرد، مهدی تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
اندام، رضا نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
باقری، هادی تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
بامیر، موسی سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
بجانی، ابوالفضل تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
براتی، مهری طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
بصیرت، مرجان ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
بهرامی، شهاب پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
بیابانی، حسن شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
بیک، حانیه کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
پ
پورسلطانی زرندی، حسین اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
پیمانی زاد، حسین طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
ت
تاریوردی، احمد اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
تجاری، فرشاد توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
ج
جابری، اکبر تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
جعفری، الهام نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
جعفری، سعید طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
جلالی فراهانی، مجید برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
جمشیدی، رحیم ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
حاتمی خیبری، خیدان نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
حسینی، سید عماد شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
حکاک زاده، مینا بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
حمیدی، مهرزاد برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
حیدری نژاد، صدیقه مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
خ
خانی زاده، سحر تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
خبیری، محمد تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
خبیری، محمد طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
خدادادی، محمدرسول همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
خدادادی، محمدرسول اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
خدایاری، عباس ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
خرسندی فرد، مجید طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
خزائی پول، جواد تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
خزایی، علی اشرف اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
خسرومنش، رحیم طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
خطیبی، امین شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
خطیبی، امین ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
خلیلی، اعظم سادات بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
خلیلیان، فاطمه بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
خنیفر، حسین طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
خواجه ئیان، داتیس ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
د
درویشی، ابوالفضل تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
دنیایی، حسن شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
دوستی، مرتضی شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
ذ
ذالنوری، مهیار تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
ر
راسخ، نازنین ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
راسخ، نازنین بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
رجائی، محمدهادی برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
رحمتی اصل، زینب اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
رستم زاده، نادر ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
رسولی، مهدی کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
رضوی، سید محمدحسین شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
رمضانی نژاد، رحیم بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
رهبری، سمیه طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
روشندل اربطانی، طاهر ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
ز
زارعی، علی توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
زارعیان، حسین تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
زارعیان، حسین شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
زارعی متین، حسن طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
زردشتیان، شیرین پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
زکی زاده، سید بهادر بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
زهره وندیان، کریم اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
س
ساعت چیان، وحید کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
ساعتی زارعی، اکبر طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
سپاسی، حسین ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
سپهوند، رضا طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
ستایش، امیرحسین سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
سجادی، سیدنصرالله تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
سلطان حسینی، محمد تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
سلیمانی، مجید طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
سلیمی، مهدی تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
شاه حسینی، محمدعلی توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
شایان مقدم، حسین برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
شتاب بوشهری، سیده ناهید مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
شتاب بوشهری، سیده ناهید ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
شریعت نژاد، علی تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
شریفیان، اسماعیل شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
شریفی فر، فریده نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
شعبانی بهار، غلامرضا طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
شمعونیان، ادگار بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
شهبازپور، لیلا تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
شهلایی، جواد تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
شیخ الاسلامی وطنی، داریوش تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
شیرافکن، مهدی همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
شیرافکن، مهدی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
صادقی بروجردی، سعید تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
صالحی، نسیم نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
صفانیا، علی محمد نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
صلح جو، محمد حسن توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
صیادی، محمدامین ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
ط
طالب پور، مهدی نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
ططری، احسان طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
طهماسبی، فرامرز تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
طیبی ثانی، سید مصطفی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
ع
عارف نژاد، محسن تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
عباسی، همایون برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
عبداللهی، محمدحسن تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
عبدالهی، سلیمان تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
عرب نرمی، بیتا بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
عسکریان، فریبا تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
عسگری، بهمن پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
علامه، سید صادق بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
علم، زهرا ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
علم، شهرام نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
غلامی، ناصر ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
ف
فتح الهی پروانه، امید ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
فتحی چگنی، فریبرز طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
فراهانی، ابوالفضل تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
فریدفتحی، مریم همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
فریدفتحی، مریم اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
فریدونی، مسعود ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
فهیمینژاد، علی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
ق
قاسمی، حمید بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
قاسمی، حمید تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
قدرت نما، اکبر مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
قدسی، پرستو کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
قربانی، سعید ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
قربانی قهفرخی، لیلا تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
قزلسفلو، حمیدرضا الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
قلی پور، مهشید شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
ک
کاظم نژاد، انوشیروان نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
کردلو، حسین اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
کرمی، خاطره تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
کشتی دار، محمد طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
کشکر، سارا تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
کلاته سیفری، معصومه ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
کلاته سیفری، معصومه تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
کلاشی، مازیار برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
کلهری، پیمان ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
کهتدل، مهدی ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
کوزه چیان، هاشم طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
کیماسی، مسعود توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
گ
گنج خانلو، جعفر تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
گوهررستمی، حمیدرضا تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
م
محمدزاده افخمی، یونس مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
محمدی، سردار ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
محمدی، نصرالله شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
محمدیان، فریبا بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
مرادی هزاری، رسول تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
مستحفظیان، مینا طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
معصوم زاده، سارا همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
معصوم زاده، سارا اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
ملائی، مینا بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
منتظری، امیر نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
مندعلیزاده، زینب اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
منصوری، حسین تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
میکائیلی، حسین ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
ن
ناظمی، علی تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
نامور، محمد نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
نجف زاده، محمد رحیم مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
نظرپوری، امیرهوشنگ طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
نقشبندی، سید صلاح الدین اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
نگهداری، فاطمه شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
نوبخت رمضانی، زهرا بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
نودهی، محمدعلی شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
نوربخش، پریوش ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
نوربخش، مهوش ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
نوروزی سید حسینی، رسول طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
و
وطن خواه، هادی مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
وفایی مقدم، علی تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
وقار، محمد صادق بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
ویسی، کورش نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
ه
هاشمی مطلق، شقایق نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]