آ
-
آبیار، علی
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
آصفی، احمدعلی
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
آقایی، نجف
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
ا
-
احسانی، محمد
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
ارجی، مجید
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
اسماعیلی، محمدرضا
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
اسماعیلیان، مجید
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
اسمعیلی، محسن
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
اسمعیلی، محسن
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
اصلانخانی، محمدعلی
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
افتخاری، عذرا
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
-
افروزه، حکیمه
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
افروزه، محمد صادق
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
افشاری، مصطفی
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
افشاری، مصطفی
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
اکبری یزدی، حسین
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
-
الهی، علیرضا
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
امیدزاده منفرد، مهدی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
اندام، رضا
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
ایزدپرست، لیلا
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
ب
-
باقری، هادی
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
بامیر، موسی
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
بجانی، ابوالفضل
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
براتی، مهری
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
بصیرت، مرجان
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
-
بنار، نوشین
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
-
بهرامی، شهاب
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
بیابانی، حسن
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
بیک، حانیه
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
پ
-
پورسلطانی زرندی، حسین
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
ت
-
تاریوردی، احمد
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
تجاری، فرشاد
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
ج
-
جابری، اکبر
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
جعفری، الهام
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
جعفری، سعید
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
جلالی فراهانی، مجید
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
جمشیدی، رحیم
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
جورکش، سارا
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
ح
-
حاتمی خیبری، خیدان
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
-
حسینی، سید عماد
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
حکاک زاده، مینا
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
-
حمیدی، مهرزاد
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
حیدری نژاد، صدیقه
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
خ
-
خانی زاده، سحر
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
خبیری، محمد
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
خبیری، محمد
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
خدادادی، محمدرسول
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
خدادادی، محمدرسول
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
خدایاری، عباس
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
خرسندی فرد، مجید
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
خزائی پول، جواد
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
خزایی، علی اشرف
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
-
خسرومنش، رحیم
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
خطیبی، امین
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
خطیبی، امین
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
خلیلی، اعظم سادات
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
خلیلیان، فاطمه
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
خنیفر، حسین
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
خواجه ئیان، داتیس
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
د
-
درویشی، ابوالفضل
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
-
دنیایی، حسن
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
دوستی، مرتضی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
ذ
-
ذالنوری، مهیار
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
ر
-
راسخ، نازنین
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
-
راسخ، نازنین
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
-
رجائی، محمدهادی
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
رحمتی اصل، زینب
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]
-
رستم زاده، نادر
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
رسولی، مهدی
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
رضوی، سید محمدحسین
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
-
رمضانی نژاد، رحیم
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
رهبری، سمیه
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
روشندل اربطانی، طاهر
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 121-140]
ز
-
زارعی، علی
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
-
زارعیان، حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
زارعیان، حسین
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر در انتخاب بازی های رایانه ای در مقایسه با فعالیت های بدنی دربین دانشجویان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 163-182]
-
زارعی متین، حسن
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
زردشتیان، شیرین
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
زکی زاده، سید بهادر
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
زهره وندیان، کریم
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
س
-
ساعت چیان، وحید
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 33-50]
-
ساعتی زارعی، اکبر
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
سپاسی، حسین
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
سپهوند، رضا
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
ستایش، امیرحسین
سنجش تأثیرگذاری پیشرفت علم بر رشد و توسعة ورزش (مطالعة موردی: حوزة موضوعی ورزش قهرمانی المپیک) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 59-70]
-
سجادی، سیدنصرالله
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 237-256]
-
سلطان حسینی، محمد
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
سلیمانی، مجید
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
سلیمی، مهدی
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
سهرابیان مقدم، علیرضا
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
سیدعامری، میرحسن
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
سیف پناهی شعبانی، جبار
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
سیفی سلمی، طاهره
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
ش
-
شاه حسینی، محمدعلی
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
شایان مقدم، حسین
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 243-260]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
ارتباط سرمایة فکری با توانمندسازی روانشناختی و تعهد حرفهای کارشناسان فدراسیونهای ورزشی منتخب و موفق [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 177-196]
-
شریعت نژاد، علی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
شریفیان، اسماعیل
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
شریفی فر، فریده
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
شعبانی، عباس
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
طراحی الگوی تلفیقی فرایند توانمندسازی، سیستم مدیریت استعداد و قابلیت هوشمندی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری در ادارههای کل ورزشوجوانان کشور [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 219-242]
-
شمعونیان، ادگار
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
شهبازپور، لیلا
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
شهلایی، جواد
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
شیخ الاسلامی وطنی، داریوش
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
شیرافکن، مهدی
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
شیرافکن، مهدی
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
ص
-
صابونچی، رضا
برنامههای راهبردی فدراسیون قایقرانی جمهوریاسلامیایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 159-176]
-
صادقی بروجردی، سعید
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
صالحی، نسیم
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
-
صفاری، مرجان
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
-
صفانیا، علی محمد
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
صلح جو، محمد حسن
توسعه و اعتباریابی مقیاس تعیین سبک خرید محصولات ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 231-250]
-
صیادی، محمدامین
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
ط
-
طالب پور، مهدی
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
طاهری، محسن
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
ططری، احسان
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
طهماسبی، فرامرز
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
طیبی ثانی، سید مصطفی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
ع
-
عارف نژاد، محسن
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 17-42]
-
عباسی، همایون
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
عبداللهی، محمدحسن
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
عبدالهی، سلیمان
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 245-268]
-
عرب نرمی، بیتا
بررسی تطبیقی برنامة درسی رشتة مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسیارشد در ایران و دانشگاههای منتخب جهان [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 39-64]
-
عسکریان، فریبا
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
عسگری، بهمن
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 191-204]
-
علامه، سید صادق
بهینهسازی فرایند آزمون عملی تربیتبدنی با استفاده از شبیهسازی و روشهای تصمیمگیری چندمعیاره (مطالعة موردی: دانشگاه اصفهان) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 163-188]
-
علم، زهرا
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
علم، شهرام
نقشآفرینی زنان در مدیریت ورزش کشور با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 17-38]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
طراحی مدل مفهومی صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 17-38]
-
علی نژاد، سمیه
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
-
عیدی، حسین
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
غ
-
غایب زاده، شهروز
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 129-152]
-
غفوری، فرزاد
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
غلامی، جلیل
تأثیر هشت هفته تمرین مقاومتی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 239-258]
-
غلامی، ناصر
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
ف
-
فتح الهی پروانه، امید
ارائة راهبرد ارتقای مشارکت سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش با ارائة راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 59-78]
-
فتحی چگنی، فریبرز
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
فریدفتحی، مریم
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
فریدفتحی، مریم
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
فریدونی، مسعود
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
-
فهیمینژاد، علی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
ق
-
قاسمی، حمید
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 121-138]
-
قاسمی، حمید
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 105-120]
-
قدرت نما، اکبر
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز) [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 199-218]
-
قدسی، پرستو
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 171-190]
-
قربانی، سعید
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 43-62]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
تحلیل اثر سرمایهگذاری دولت بر اشتغال دانشآموختگان کارشناسیارشد رشتة تربیتبدنی دانشگاههای دولتی و غیردولتی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 103-118]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 159-180]
-
قلی پور، مهشید
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 153-170]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
ک
-
کاظم نژاد، انوشیروان
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
کردلو، حسین
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 205-226]
-
کرمی، خاطره
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 205-242]
-
کشتی دار، محمد
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 181-204]
-
کشکر، سارا
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 109-128]
-
کلاته سیفری، معصومه
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 141-158]
-
کلاته سیفری، معصومه
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 59-82]
-
کلاشی، مازیار
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375) [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 17-32]
-
کلهری، پیمان
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 181-198]
-
کهتدل، مهدی
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
-
کیماسی، مسعود
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 243-268]
گ
-
گنج خانلو، جعفر
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 51-70]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة استعدادهای موفق لیگ دستة اول و دستة دوم فوتسال زنان ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 117-142]
م
-
محمدزاده افخمی، یونس
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
محمدکاظمی، رضا
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 83-98]
-
محمدی، سردار
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 209-230]
-
محمدی، نصرالله
شناسایی عوامل مؤثر در پولشویی در ورزش [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 17-34]
-
محمدیان، فریبا
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
مرادی هزاری، رسول
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
مستحفظیان، مینا
طراحی مدل رابطه بین فراموشی سازمانی هدفمند و چابکی سازمانی با اثربخشی سازمانی کارکنان ادارة کل ورزشوجوانان استان اصفهان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 217-238]
-
معصوم زاده، سارا
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 17-32]
-
معصوم زاده، سارا
اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمدة تجاری و پیشبینی روند تجارت در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 39-58]
-
ملائی، مینا
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
منتظری، امیر
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 157-180]
-
مندعلیزاده، زینب
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 251-270]
-
منصوری، حسین
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 141-162]
-
منوچهری، جاسم
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 63-78]
-
مهرابی، قاسم
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
موسوی راد، سیده طاهره
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 227-244]
-
میرانی، کاوه
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
میرزاپور خلیلی زاده، مریم
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 141-158]
-
میرصفیان، حمید
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
میرصفیان، حمیدرضا
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 219-236]
-
میکائیلی، حسین
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
ن
-
ناظمی، علی
تأثیر تجربة خدمت بر حضور مجدد تماشاگران فوتبال در استادیوم [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 183-200]
-
نامور، محمد
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 121-140]
-
نجف زاده، محمد رحیم
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 119-140]
-
نظرپوری، امیرهوشنگ
طراحی مدل ارتباطی چیرهدستی سازمانی و عملکرد توسعة محصول جدید با نقش میانجی ماژولاریتی محصول در شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات بدنسازی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 65-84]
-
نظری، رسول
الگوی ورزش سالمندی ایران: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 35-58]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 139-156]
-
نگهداری، فاطمه
شناسایی و رتبهبندی ابعاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 79-104]
-
نوبخت رمضانی، زهرا
بررسی میزان بهرهوری بعد حرفهای فدراسیونهای ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 143-162]
-
نودهی، محمدعلی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 99-120]
-
نوربخش، پریوش
ساخت و اعتباریابی ابزار عوامل مؤثر در بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 71-92]
-
نوربخش، مهوش
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 99-120]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 53، 1398، صفحه 33-58]
و
-
وطن خواه، هادی
مطالعة عوامل مؤثر در بهبود ظرفیتسازی سازمانهای ورزشی بهمنظور پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی با کاربرد نظریة سهشاخگی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 201-218]
-
وفایی مقدم، علی
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی [دوره 11، شماره 58، 1398، صفحه 85-102]
-
وقار، محمد صادق
بررسی وضعیت توسعهیافتگی بدمینتون در ایران [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 93-116]
-
ویسی، کورش
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال [دوره 11، شماره 56، 1398، صفحه 79-98]
ه
-
هاشمی مطلق، شقایق
نقش میانجی حمایت اجتماعی و خودکارآمدی در رابطة بین محیط ادراکشده و مشارکت در فعالیت بدنی اوقاتفراغت کارکنان [دوره 11، شماره 57، 1398، صفحه 197-216]
-
هنری، حبیب
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال) [دوره 11، شماره 55، 1398، صفحه 189-208]
ی
-
یکتایار، مظفر
رتبهبندی شاخصهای مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 71-92]
-
یوسفی، بهرام
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی [دوره 11، شماره 54، 1398، صفحه 93-108]