آ
-
آجودان قرائی، ریحانه
تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
-
آقایی، نجف
توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
-
آندرف، ولادمیر
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
ا
-
ابراهیمی، مریم
شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
-
احسانی، محمد
طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
-
اسداللهی، احسان
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
-
اسمعیلی، محسن
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
-
اشرف گنجویی، فریده
تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
-
افروزه، محمد صادق
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
-
اکبرپور، حامد
طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
-
اکبری یزدی، حسین
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
-
الهی، علیرضا
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
-
امامی، فرشاد
تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
-
امیری، سید حمید
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
-
امیرحسینی، سید احسان
طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
-
اندام، رضا
ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
ب
-
بای، ناصر
طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
-
بابایی، مهدی
عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
-
باسره، محمد
شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
-
باقریان، محسن
درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
-
بحرالعلوم، حسن
ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
-
بحرالعلوم، حسن
طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
-
بخشنده، حسین
واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
-
برومند، محمد رضا
توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
-
بنسبردی، علی
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
-
بهرامی، شهاب
تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
-
بهرامی، شهاب
طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
-
بهلکه، طاهر
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
-
بهلکه، طاهر
طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
پ
-
پیمانی زاد، حسین
شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
ت
-
ترکفر، احمد
طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
-
تقوی رفسنجانی، احسان
مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
-
تهامی، احسان
تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ج
-
جعفری، سعید
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
-
جمشیدیان، لیلا سادات
طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]
-
جنت نیا، رحیم
تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
ح
-
حاجی انزهایی، سارا
تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
-
حیدری، محسن
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
-
حیدری نژاد، صدیقه
طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
-
حسنی، زهره
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
-
حسینی نیا، سید رضا
طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
-
حکاک زاده، مینا
مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
-
حکاک زاده، مینا
واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
خ
-
خدایاری، عباس
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
-
خدادادی، محمدرسول
طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
-
خزایی، علی اشرف
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
-
خطیبی، امین
طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
د
-
دوستی، مرتضی
شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
ر
-
راسخ، نازنین
طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
-
راسخ، نازنین
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
-
رحیمی، امیر
طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
-
رحیمی سرشبادرانی، قاسم
روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
-
رضا زاده، پریوش
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
-
رضایی شیرازی، رضا
طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
-
رضائیان قوشجی، رضا
بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
-
رضوی، سیدمحمدحسین
طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
-
رضوی، محمد حسین
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
-
رهبری، سمیه
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
-
روحانی، زهرا
ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
ز
-
زارعی، علی
تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]
-
زارعی، علی
طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
-
زهره وندیان، کریم
شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
س
-
سبزواری یوسف اباد، حانیه
طراحی مدل ساختاریتفسیری برای جانشینپروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]
-
سید علی، مهدی
تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
-
سلطان حسینی، محمد
روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
-
سهرابی، زهرا
تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
-
سهیلی، بهزاد
عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]
ش
-
شرافتمندیاری، حمیده
شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
-
شفیعی، شهرام
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]
-
شهریاری علی آباد، امیر
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
-
شهلایی، جواد
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
ص
-
صابری، ابوالحسن
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
-
صادقی بروجردی، سعید
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]
-
صالح نیا، ریحانه
واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]
-
صفاتی، سهیلا
طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
-
صفاری، مرجان
طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
-
صفانیا، علی محمد
درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
-
صفری، معصومه
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
ط
-
طالبی، محبوبه
طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
-
طالب پور، مهدی
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
ع
-
عیدی، حسین
تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
-
عیدی، حسین
تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
-
عزیزیان کهن، نسرین
تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
-
عزیزین کهن، نسرین
تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
-
علی آبادی، سمیرا
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
-
علیخواه، مهدی
طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
-
علوی، سیدفرشید
تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
-
علوی، سلمان
شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
غ
-
غفوری، فرزاد
شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]
-
غفوری، فرزاد
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
-
غلامی، علی نقی
طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]
-
غلامیان، جواد
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]
-
غنایی چمن آباد، علی
تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]
ف
-
فراهانی، ابوالفضل
تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
-
فرزان، فرزام
طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
-
فرزان، فرزام
شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]
-
فلاح، زین العابدین
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
-
فلاح، زین العابدین
طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
-
فهیم دوین، حسن
شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]
-
فهیم دوین، حسن
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]
ق
-
قائم مقامی، احسان
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
-
قبادی یگانه، اکرم
شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
-
قبادی یگانه، اکرم
تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]
-
قربانی، سعید
طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]
-
قلی پور، نگار
راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]
ک
-
کارگر، غلامعلی
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
-
کارگر، غلامعلی
تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
-
کاظمینی، حجت
طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
-
کاکاویسی، پیمان
تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزشهای سنتی و بازیهای بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]
-
کامیاب، ساره
روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]
-
کرامتی مقدم، مجید
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
-
کریمی، ناهید
تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
-
کشاورز، لقمان
تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]
-
کشکر، سارا
تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]
-
کلاته سیفری، معصومه
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
گ
-
گودرزی، محمود
تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]
ل
-
لطفی، خدیجه
طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]
م
-
مبارکی، احسان
شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
-
محرم زاده، مهرداد
تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
-
محمدی، معصومه
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]
-
مختاری دینانی، مریم
تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
-
میرزازاده، زهراسادات
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
-
معصومی جدید، زینب
درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
-
معماری، ژاله
ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]
-
منوچهری نژاد، محسن
مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]
-
مهتاب، نوید
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
-
موسوی، سیدجعفر
تحلیل پیشرانهای خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]
ن
-
ناصری، علی
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
-
نصیری، محمد
بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]
-
نصر اصفهانی، داود
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]
-
نظری ترشیزی، احمد
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 185-208]
-
نعلبندنژاد، رضا
توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]
-
نقی زاده باقی، عباس
تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]
-
نیک آیین، زینت
طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]
-
نیک بخش، رضا
درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمانهای ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]
-
نیکروان، محمد
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]
-
نودهی، محمدعلی
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
-
نودهی، مصطفی
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلافسازی جنبشهای اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]
-
نوربخش، پریوش
طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
-
نوربخش، پریوش
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
-
نوربخش، مهوش
طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکلگیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]
-
نوربخش، مهوش
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
و
-
ورمقانی، سارا
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
-
ورمقانی، مریم
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]
-
ویسی، کورش
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]
-
وکیلی، حمیدرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]
-
ولی پور، المیرا
طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]
ه
-
هنری، حبیب
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]
ی
-
یکه سوار، ضحی
تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]
-
یوسفی، بهرام
شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]
-
یوسفی، بهرام
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر فساد رقابتی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 181-210]
-
یوسفی، بهرام
تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]