آ
-
آموزشوپرورش
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
ا
-
اثرات اقتصادی ورزش
اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
-
اثربخشی
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
ادارات ورزش و جوانان
نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
-
ادب
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
-
ایران
تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
-
ارتباطات سازمانی
رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]
-
ارزشیابی آموزشی
ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
-
ارزش ادراکشده
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
-
استان یزد
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
-
استخر
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
-
استراتژیهای دانش
الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
-
استعدادیابی
تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
-
استعدادیابی
تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
-
استعدادیابی
ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
-
اعتماد مشتریان
تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
-
اقتصاد ورزش
اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
-
الگو
طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
-
انسجام گروهی
نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
-
انعطافپذیری
تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
ب
-
بازاریابی پنهان
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
-
بازاریابی کمین
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
-
بازاریابی ورزشی
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
-
بازاریابی ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
-
بازاریابی ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
-
بازارگرایی
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
-
بازیکن
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
-
بازیهای المپیک
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
-
باشگاه ورزشی
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
-
بخش خصوصی
بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
-
برنامه استراتژیک
تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
-
برند
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
-
برند
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
-
برندهای ورزشی
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
-
بهرهوری
رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
پ
-
پیچیدگی
طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
-
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
-
پیگیری
تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]
ت
-
تبلیغات
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
-
تبلیغات دهانبهدهان
تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
-
تجربۀ مشتری
تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]
-
تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
-
تحلیل عاملی تأییدی
تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]
-
تحلیل عاملی تأییدی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
-
تحلیل مسیر
ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
-
تداعی برند
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
-
تربیتبدنی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
-
تشخیص خطا
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
-
تعارض کار ـ خانواده
بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
-
تعلق به باشگاه
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
-
تعهد به برند ورزشی
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
-
تعهد سازمانی
ارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
-
تعهد سازمانی
رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
-
تفویض اختیار
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
تقویت هویت ملی ـ دینی
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
-
تکنیک دلفی
تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
-
تلویزیون
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
-
تمرکز
طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
-
توانمند سازی
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
توسعه
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
-
توسعۀ دانش
پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
-
توسعۀ فرهنگی
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
-
توسعۀ فرهنگ سیاسی
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
-
تولید ناخالص داخلی
اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
ج
-
جامجهانی فوتبال
عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
-
جانبازان
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
-
جذب نوجوانان
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
-
جو سازمانی
رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
چ
-
چابکی سازمانی
اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
-
چابکی سازمانی
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
ح
-
حامی مالی
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
-
حضور تماشاچیان
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
-
حمایت
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
-
حمایت سازمانی ادراکشده
ارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
خ
-
خرید
تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
-
خرید اینترنتی
شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
-
خوشنامی
نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
د
-
داراییهای برند
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
-
دانش
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
-
داور
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
-
دست دوم
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
ر
-
رسمیت
طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
-
رشتۀ تربیتبدنی
ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
-
رضایتمندی نیازهای اساسی
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
-
رفتار آتی مشتریان
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
-
رفتار شهروندی
نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
-
رفتار مثبت
ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
-
رفتار مدنی
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
-
رقابتپذیری
بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]
-
روابط متقابل
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
-
روایی و پایایی
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
ز
-
زیرساختهای ورزشی
تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
س
-
ساختار سازمانی
طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
-
سازگاری شغلی
تحلیلی بر پیشبینی سازگاری شغلی براساس پیادهسازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]
-
سازمان
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
سازمانهای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
-
سازمانهای ورزشی
رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
-
سازمانهای ورزشی
ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
-
سبک تفکر اجرایی
ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
-
سبک تفکر بیرونی
ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
-
سبک تفکر درونی
ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
-
سبک تفکر قانونگرایانه
ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
-
سبک تفکر قضایی
ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
-
سبک رهبری
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
-
سبک هویتی
نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
-
سرمایۀ اجتماعی
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
-
سرمایۀ انسانی
طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
-
سرمایۀ انسانی
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
سرمایۀ رابطهای
طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
-
سرمایۀ ساختاری
طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
-
سرمایۀ فکری
طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
-
سطوح خرد
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
-
سطوح خرد و کلان
تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
-
سوات
تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
-
سواد فناوری اطلاعات
ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
-
سواد کامپیوتر
ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
ش
-
شاخص
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]
-
شاخصهای استعدادیابی فوتبال
تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
-
شایستگی
طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
-
شرکتهای تولیدی ورزشی
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
-
شفافیت نقش
بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
ط
-
طبقهبندی مدیران
رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
ظ
-
ظرفیت یادگیری سازمانی
الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
-
ظرفیت یادگیری فردی
الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
ع
-
عامل اجتماعی
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
-
عامل امنیتی
ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
-
عامل فیزیکی ـ محیطی
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
-
عشق به برند ورزشی
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
-
عملکرد
تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
-
عملکرد
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]
-
عملکرد
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
-
عملکرد سازمانی
پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
-
عملکرد سازمانی
نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
-
عملکرد ورزشی
عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
-
عوامل اجتماعی
عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
-
عوامل تسهیلکننده
طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
ف
-
فدراسیون قایقرانی
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
-
فرهنگی
ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
-
فرهنگیان ایران
تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
-
فرهنگ بازار
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
-
فرهنگ سازمانی
اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
-
فرهنگ سازمانی
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
-
فرهنگ سلسله مراتبی
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
-
فرهنگ طایفهای
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
-
فرهنگ موقتی
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
-
فناوری اطلاعات
اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
-
فوتبال
تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
-
فوتبال
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
-
فوتبال
تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
-
فوتبال
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
-
فوتبال
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
ک
-
کارآفرینان
طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
-
کارآفرینی سازمانی
نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
-
کارکنان
نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
-
کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان
ارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
-
کالاهای ورزشی
بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]
-
کالاهای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
-
کالای ورزشی
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
-
کپلند
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
-
کسب دانش
پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
-
کیفیت آموزشی
ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
-
کیفیت زندگی کاری
رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
-
کمیتۀ ملی المپیک ایران
طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
گ
-
گزینش استعدادها
تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
ل
-
لیگ برتر فوتبال
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
-
لیگ برتر فوتبال
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
-
لیگ برتر فوتبال
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
-
لیگ برتر فوتبال
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
-
لیگ برتر هندبال
نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
م
-
متوسط و کلان
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
-
محیط پرورش استعداد
تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
-
مدارس تکواندو
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
-
مدیران
نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
-
مدیران
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
-
مدیران ورزشی
رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
-
مدیران ورزشی
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
-
مدیریت برند
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
-
مدیریت پستمدرن
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
-
مدیریت دانش
طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
-
مدیریت دانش
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
-
مدیریت دانش
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
-
مدیریت دانش
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
-
مدیریت کوانتومی
تحلیلی بر پیشبینی سازگاری شغلی براساس پیادهسازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]
-
مدل استعدادیابی
تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
-
مدلتعالی سازمانی
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
-
مدلهای چندسطحی
تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
-
مراکز تفریحی
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
-
مراکز تفریحی ورزشی آبی
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
-
مربی
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
-
مربیان شنا
بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
-
مربیگری
تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
-
میزبانی
تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
-
مشارکت ورزشی
تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
-
مشارکت ورزشی
تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
-
مشتری
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
-
مشتریان
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
-
معلم تربیتبدنی
الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
-
معلم تربیتبدنی
تحلیلی بر پیشبینی سازگاری شغلی براساس پیادهسازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]
-
معلولان
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
-
معنویت اسلامی
تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
-
منابع انسانی
اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
-
منجیان غریق
بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
-
مهارت شنودی
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
-
مهارت کلامی
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
-
مهارتهای ارتباطی
رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
-
موانع اقتصادی
بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
-
موانع توسعه
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
-
موانع توسعه
ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
-
موانع سیاسی ـ حقوقی
بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
-
موانع فرهنگی ـ اجتماعی
بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
-
موانع مدیریتی
بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
-
موفقیت
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
ن
-
نیازهای خودتعریفی
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
-
نیروی انسانی
ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
-
نظریۀ برخاسته از دادهها
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
-
نگرش
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
و
-
والیبال
تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
-
والیبال زنان
ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
-
ورزش
تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
-
ورزش تعلیموتربیتی
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
-
ورزش حرفهای
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
-
ورزش دانشگاهی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
-
ورزش قهرمانی
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
-
ورزش قهرمانی
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
-
ورزشکار
تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
-
ورزش هاکی
تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
-
ورزش همگانی
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
-
ورزش همگانی
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
-
وزارت ورزش
طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
-
وزارت ورزش و جوانان
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
-
وزارت ورزش و جوانان
طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
-
وفاداری
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
-
وفاداری
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
-
وفاداری به برند ورزشی
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
ه
-
هزینههای ورزشی
اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
-
هوادار
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
-
هواداران
نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
-
هواداران
ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
-
هواداران ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
-
هویتیابی مشتری از برند ورزشی
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
-
هویت اجتماعی
رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
-
هویت اجتماعی برند
نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
-
هویت سازمانی
تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
-
هوش سازمانی
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
-
هوش فرهنگی
نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
-
هوش فرهنگی
رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
-
هوش هیجانی
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]