آموزشوپرورششناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
ا
اثرات اقتصادی ورزشاثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
اثربخشیارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
ادارات ورزش و جواناننقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
ادباثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
ارتباطات سازمانیرابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
ارزش ادراکشدهمدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
ارزشیابی آموزشیارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
اولویتبندیشناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
اولویتبندیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
ایرانتحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
ب
بازارگراییمدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
بازاریابی پنهانارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
بازاریابی کمینحمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
بازاریابی ورزشیعوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
بازاریابی ورزشیشناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
بازاریابی ورزشیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
بازیکنمقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
بازیهای المپیکمؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
باشگاه ورزشیعوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
بخش خصوصیبررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
برنامه استراتژیکتدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
برندشناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
برندموقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
برندهای ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
بهرهوریرابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
تحلیل عاملی تأییدیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
تحلیل مسیرارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
تداعی برندبررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
تربیتبدنیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
تشخیص خطامقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
تعارض کار ـ خانوادهبررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
تعلق به باشگاهبررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
تعهد به برند ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
تعهد سازمانیرابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
تفویض اختیارارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
تقویت هویت ملی ـ دینیشناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
تکنیک دلفیتدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
تلویزیونتلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
تمرکزطراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
توانمند سازیارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
توسعهتلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
توسعۀ دانشپیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
توسعۀ فرهنگ سیاسیشناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
توسعۀ فرهنگیشناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
تولید ناخالص داخلیاثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
ج
جامجهانی فوتبالعوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
جانبازانتعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
جذب نوجوانانتعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
جو سازمانیرابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
چ
چابکی سازمانیاولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
چابکی سازمانیارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
ح
حامی مالیارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
حضور تماشاچیاناثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
حمایتحمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
خریدتأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
خرید اینترنتیشناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
خوشنامینقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
د
داراییهای برندبررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
دانشارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
داورمقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
دست دومموقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
ر
رسمیتطراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
رشتۀ تربیتبدنیارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
رضایتمندی نیازهای اساسیتعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
رفتار آتی مشتریانمدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
رفتار شهروندینقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
رفتار شهروندی سازمانیتأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
رفتار مثبتارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
رفتار مدنیاثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
سازمانارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
سازمانهای ورزشیشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
سازمانهای ورزشیرابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
سازمانهای ورزشیارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
سبک تفکر اجراییارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
سبک تفکر بیرونیارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
سبک تفکر درونیارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
سبک تفکر قانونگرایانهارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
سبک تفکر قضاییارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
سبک رهبرینقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
سبک هویتینقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
سرمایۀ اجتماعیمدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
سرمایۀ انسانیطراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
سرمایۀ انسانیارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
سرمایۀ رابطهایطراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
سرمایۀ ساختاریطراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
سرمایۀ فکریطراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
سطوح خردمؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
سطوح خرد و کلانتأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
سواتتحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
سواد فناوری اطلاعاتارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
سواد کامپیوترارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
صنعت ورزشطراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
ط
طبقهبندی مدیرانرابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
ظ
ظرفیت یادگیری سازمانیالگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
ظرفیت یادگیری فردیالگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
ع
عامل اجتماعیاثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
عامل امنیتیارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
عامل فیزیکی ـ محیطیاثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
عشق به برند ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
عملکردتحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
عملکردارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
عملکرد سازمانیپیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
عملکرد سازمانینقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
عملکرد ورزشیعوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
عوامل اجتماعیعوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
عوامل تسهیلکنندهطراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
فرایند تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
فرهنگ بازاربررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
فرهنگ سازمانیبررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
فرهنگ سازمانیاولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
فرهنگ سازمانینقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
فرهنگ سلسله مراتبیبررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
فرهنگ طایفهایبررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
فرهنگ موقتیبررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
فرهنگیارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
فرهنگیان ایرانتحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
فناوری اطلاعاتاولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
فوتبالتدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
فوتبالعوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
فوتبالتحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
فوتبالمقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
فوتبالشناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
ک
کارآفرینانطراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
کارآفرینی سازمانینقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
کارکناننقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانانارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
کالاهای ورزشیشناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
کالای ورزشیموقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
کپلندشناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
کسب دانشپیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
کمیتۀ ملی المپیک ایرانطراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
کیفیت آموزشیارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
کیفیت زندگی کاریرابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
گ
گزینش استعدادهاتدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
ل
لیگ برتر فوتبالحمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
لیگ برتر فوتبالنقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
لیگ برتر فوتبالبررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
لیگ برتر فوتبالاثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
لیگ برتر فوتبال ایرانشناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
لیگ برتر فوتبال ایرانارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
لیگ برتر هندبالنقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
م
متوسط و کلانمؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
محیط پرورش استعدادتحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
مدارس تکواندوتعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
مدل استعدادیابیتدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
مدلسازی معادلات ساختارینقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
مدلسازی معادلات ساختارینقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
مدلسازی معادلات ساختاریطراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
مدلهای چندسطحیتأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
مدیراننقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
مدیرانمدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
مدیران ورزشیرابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
مدیران ورزشیارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
مدیریت ارتباط با مشترینقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
مدیریت برندعوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
مدیریت پستمدرنتدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
مدیریت دانشطراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
مدیریت دانششناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
مدیریت دانشنقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
مدیریت دانششناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
معلولانتعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
معنویت اسلامیتأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
منابع انسانیاولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
منجیان غریقبررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
مهارت شنودیاثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
مهارت کلامیاثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
مهارتهای ارتباطیرابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
موانع اقتصادیبررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
موانع توسعهشناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
موانع توسعهارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
موانع سیاسی ـ حقوقیبررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
موانع فرهنگی ـ اجتماعیبررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
موانع مدیریتیبررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
موفقیتمؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
میزبانیتحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
ن
نظریۀ برخاسته از دادههاتلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
نگرشارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
نیازهای خودتعریفیبررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
نیروی انسانیارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
و
والیبالتدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
والیبال زنانارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
ورزشتحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
ورزش تعلیموتربیتیتدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ورزش حرفهایتدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ورزش دانشگاهیشناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
ورزش قهرمانیتدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ورزش قهرمانیشناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
ورزشکارتحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
ورزش هاکیتحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
ورزش همگانیتدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ورزش همگانیتلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
وزارت ورزشطراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
وزارت ورزش و جواناننقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
وزارت ورزش و جوانانطراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
وفادارینقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
وفاداریمدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
وفاداری به برند ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
ه
هزینههای ورزشیاثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
هوادارمقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
هواداراننقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
هوادارانارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
هواداران ورزشیشناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
هوش سازمانینقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
هوش فرهنگینقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
هوش فرهنگیرابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
هوش هیجانینقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
هویت اجتماعیرابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
هویت اجتماعی برندنقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
هویت سازمانیتأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
هویتیابی مشتری از برند ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]