افشاری، مصطفی تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
افشاری، مصطفی تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
الهی، علیرضا عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
الهی، علیرضا مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
الهی، علیرضا تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
امامی، مینا ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
امیری، زینب تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
اندام، رضا ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
ایرجی نقندر، رامین تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
ایرجی نقندر، رامین مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
ایزدی، بهزاد موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
ایزدی، بهزاد ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
ب
باسره، محمد تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
باقری، قدرت الله بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
بنار، نوشین ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
بیرامی ایگدر، جمال الدین نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
بیرامی ایگدر، جمال الدین رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
بیرامی ایگدر، جمال الدین نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
بیگمی، زهرا نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
پ
پدرام، میرمحسن مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
پناهی، حسین عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
پورسلطانی، حسین تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
پورسلطانی زرندی، حسین ارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
پورسلطانی زرندی، حسین تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]
ت
تاریوردی، احمد نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
تیپ، هادی اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
ج
جعفری، مهران تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
جلالی فراهانی، مجید طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
جوادی پور، محمد تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
ح
حاتمی، سعید نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
حاتمی، سعید رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
حسینی، سید عماد اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
حسینی، هلن تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
حمیدی، مهرزاد طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
حمیدی، مهرزاد شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
خ
خاوری خراسانی، لیلی طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
خبیری، محمد عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
خبیری، محمد حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
خبیری، محمد نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
خبیری، محمد تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
خداداده، سارا هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
خسروی زاده، اسفندیار تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
خلجی، حسن تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
د
دلدار، ابراهیم بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
دلدار، ابراهیم ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
دوانی، ام هانی شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
دوستداری، سجاد تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
دوستی، مرتضی تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
دولتیاری، اسماعیل تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]
ر
رادی، ادریس ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
راسخ، نازنین تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
رجائی، محمدهادی اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
رجبی، حسین شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
رجبی، حسین شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
رحمانی، بهروز تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]
رحمتی، محمد مهدی شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
رستگار، احمد ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
رسولی، مهدی عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]
رضایی حمید، فریبا اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
رضایی صوفی، مرتضی مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]
رضوی، سید محمد جواد شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
رمضانی نژاد، رحیم شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
ز
زارع، قاسم ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
زارعیان، حسین مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
زند، علیرضا نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
س
سبحانی، یزدان رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]
سجادی، سید حمید تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]
سجادی، سید نصرا.. شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
سجادی، سید نصرالله مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]
سجادی، سید نصرالله تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
سجادی، سیدنصرالله طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]
سرلاب، رقیه بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]
سلیمی، میترا ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]
سهرابی، زهرا رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
سیدعامری، میرحسن تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ش
شاقلی، ریحانه تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]
شتاب بوشهری، ناهید تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
شریفیان، اسماعیل شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
شریفیان، اسماعیل شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
شکاری، عاطفه تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]
شهپرتوفیق، آزیتا بررسی موانع خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]
شهپرتوفیق، آزیتا ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
شوهانی، محمدحسین نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
شیرانی، مهکامه الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
شیرعلیزاده، زهرا عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
ص
صادقی بروجردی، سعید موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
صادقی بروجردی، سعید ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]
صادقی نژاد، علی نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]
صالحی، نسیم ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]
صیف، محمد حسن ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
ط
طالبی، سعید ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]
طریقی، رسول شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
طریقی، رسول شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]
ظ
ظریفی، مجتبی ارتباط بین سبک تفکر و دامهای زمان مدیران هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]
ع
عابد لاتی، محمد شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]
عباسی، همایون بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
عباسیان، عبدالحسین نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]
عبدالملکی، حسین اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
عبدالملکی، حسین طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
عرب نرمی، بتول تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
عسکریان، فریبا بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]
عسکریان، فریبا عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]
عسگری، بهمن ارتباط حمایت سازمانی ادراکشده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]
علوی، سید مسلم هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]
علی پناهیان، نوش آفرین ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
علی عسگری، مجید نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
عمادی، مهدی تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
عیدی، حسین مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
عیدی، حسین بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
عیدی، حسین تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]
ف
فرخی، مجتبی تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
فرزان، فرزام تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]
فرزان، فرزام تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
فلاح، حمیدرضا شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
فلاحی، احمد حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
ق
قانع سنگ آتش، اسما طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
قربانی، محمدحسین طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
قربانی، محمدحسین طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزشوپرورش استانهای کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]
قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]
ک
کاشف، سید محمد تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]
کاظمی شیخ شبانی، سیده نسیبه بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
کریمی، حامد اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
کریمی، حامد طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]
کشتی دار، محمد ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
کلاشی، مازیار اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]
کلانی، امین نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
کمالی، فاطمه تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]
کوزه چیان، هاشم حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]
کوزه چیان، هاشم مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
کوزه چیان، هاشم ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
گ
گودرزی، محمود تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]
ل
لقمانی، محسن مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]
لقمانی، محسن بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]
محمدی شمس آبادی، امیر مسعود نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]
محمودی، احمد نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
مختاری دینانی، مریم پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
مروتی شریف آبادی، علی شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
مستحفظیان، مینا بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]
مشبکی اصفهانی، اصغر بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
منصور صادقی، منیژه ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]
منصوری، حسین موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]
مهدی پور، عبدالرحمن تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدلهای چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]
میرزازاده، زهراسادات اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]
میرغفوری، سیدحبیب الله شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
میریوسفی، سید جلیل شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
ن
نادری خورشیدی، علیرضا طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]
نادی، محمد علی رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]
نادی، محمدعلی الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]
ناصری، علی بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
نژادسجادی، سید احمد شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]
نصراصفهانی، علی تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]
نظری، رسول اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]
نظری، رسول رابطۀ بین مهارتهای ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقهبندی مدیران سازمانهای ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]
نظری، رسول ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]
نظریان مادوانی، عباس پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]
نعمتی، نعمت اله اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]
نقوی، سیدعلی شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]
نورایی، طهمورث شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]
نوربخش، پریوش نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]
نیک نهاد، صفورا نقش انواع سبکهای هویتی در شکلگیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]
و
وحدانی، محسن طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]
وفایی مقدم، علی تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیتهای ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]
ویسی، کورش ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]
هنری، حبیب مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]
هنری، حبیب نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]
هنری، حبیب نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]
هنری، حبیب تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]
ی
یاراحمدی، علی بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]
یوسفی، بهرام تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]