آ
  • آمایش سرزمین آمایش سرزمین ورزش قهرمانی (با تأکید بر سه رشتۀ پرطرفدار فوتبال، والیبال و بسکتبال) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 87-102]
  • آینده نگاری آینده‌نگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
ا
  • استراتژی برد_ برد نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ سیاسی بر ادراک ‌کارکنان فدراسیون‌های ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
  • اقتصاد دانش ­ تدوین چارچوب ارزیابی اقتصاد دانش ­بنیان در سیستم ورزش ایران و تحلیل شکاف توسعه براساس آن [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 47-70]
  • اقتصاد زیرزمینی، فوتبال حرفه&zwnj شناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
  • المللی؛ بکارگیری؛ آموزش؛ توسعه؛ نگهداشت به‌کارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران: یک نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 43-64]
  • انتخاب استعداد طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
  • انتقال دانش طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین­المللی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 43-62]
  • ای، پول&zwnj شناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
ب
  • بازاریابی ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
  • بازاریابی ورزشی شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
  • باشگاه­ تدوین مدل ارتباط شبکه­ های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 119-138]
  • باشگاه­ بررسی کیفیت خدمات باشگاه­های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه­های ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 17-32]
  • باشگاه استقلال شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
  • باشگاه ورزشی ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
  • بسکتبال ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
  • بندی، کنترل جریان مالی شناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
  • بنیان، اقتصاد بنیان، نظام کارای ابداعات، حمایت نهادی، زیرساخت­ تبیین نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعۀ کسب‌وکارهای ورزشی برمبنای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 99-126]
  • بنیان، پایش توسعه تدوین چارچوب ارزیابی اقتصاد دانش ­بنیان در سیستم ورزش ایران و تحلیل شکاف توسعه براساس آن [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 47-70]
  • بنیان، صنعت ورزش، توسعه دانش&zwnj تدوین چارچوب ارزیابی اقتصاد دانش ­بنیان در سیستم ورزش ایران و تحلیل شکاف توسعه براساس آن [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 47-70]
پ
  • پایداری بازاریابی طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
  • پروژه­ کاربرد شبکه‌های عصبی مصنوعی در مدل‌سازی تأخیر پروژه‌های عمرانی ورزشی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 43-62]
  • پویایی ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
  • پیامدهای مهاجرت طراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
ت
  • تأمین مالی فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
  • تاکتیک تبلیغاتی شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
  • تبلیغات دهان به دهان ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
  • تبلیغات ویدئویی تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
  • تجاری­ پیش ران­های اثرگذار بر آیندة سرمایه ­گذاری در صنعت ورزش: آیا رشد اقتصادی اثرگذار است؟ [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 115-148]
  • تربیت مدیران تحلیل مفهومی جانشین ­پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل­ گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
  • ترویج شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
  • تعامل اجتماعی اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
  • تعهد سازمانی طراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
  • تفکر راهبردی ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
  • تمایلات رفتاری ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
  • تنیس روی میز طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
  • تهدید هویت شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
  • توانایی­ مدل پرورش مدیران ارشد ورزشی مبتنی بر شایستگی حرفه‌ای در ساختار سازمانی آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 63-90]
  • توسعه اجتماعی مدل چندسطحی عوامل تعیین­ کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
  • توسعه اجتماعی، برابری و عدالت، حمایت اجتماعی، رهبری اشتراکی، مداخلات اجتماعی برنامه­ مدل تبیین موانع و پیشران­های توسعۀ اجتماعی در برنامه­های سازمان­های ورزش برای توسعه و صلح (SDP) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 17-42]
  • توسعه ورزش آمایش سرزمین ورزش قهرمانی (با تأکید بر سه رشتۀ پرطرفدار فوتبال، والیبال و بسکتبال) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 87-102]
  • تیم‌های ورزشی شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
ث
  • ثروت‌آفرینی ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
ج
  • جغرافیا ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
چ
  • چندروشی مدل چندسطحی عوامل تعیین­ کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
ح
  • حامیان مالی فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
  • حفظ و نگهداری استعداد طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
  • حقوق ورزش تحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
  • حقوق ورزشی فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
  • حمایت ورزشی فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
خ
  • خدمات الکترونیکی در ورزش نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
  • خلاقیت و نوآوری، شبکه&zwnj شناسایی و مدل‌سازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
  • خودکارآمدی طراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
  • خوشایندی تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
د
  • داده بنیاد طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین­المللی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 43-62]
  • دانش&zwnj تبیین نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعۀ کسب‌وکارهای ورزشی برمبنای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 99-126]
  • دولت الکترونیک نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
ر
  • رهبری و مدیریت ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
  • رویداد ورزشی طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین­المللی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 43-62]
  • ریزی آینده‌پژوهی منابع انسانی در صنعت ورزش ایران در افق 1410 [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 63-90]
  • ریزی­ مدل تبیین موانع و پیشران­های توسعۀ اجتماعی در برنامه­های سازمان­های ورزش برای توسعه و صلح (SDP) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 17-42]
ز
  • زنجیره ارزش طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
س
  • سازی، رشد اقتصادی، سرمایه­ پیش ران­های اثرگذار بر آیندة سرمایه ­گذاری در صنعت ورزش: آیا رشد اقتصادی اثرگذار است؟ [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 115-148]
  • سالمندی مدل چندسطحی عوامل تعیین­ کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
  • سالمندی فعال اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
  • سرمایه&zwnj ارائۀ الگوی تحلیلی سرمایه ­گذاری ورزش استان تهران [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 119-144]
  • سناریو آینده‌نگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
  • سن گرایی مدل چندسطحی عوامل تعیین­ کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
ش
  • شبکه سازی طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
  • شده مدل تبیین موانع و پیشران­های توسعۀ اجتماعی در برنامه­های سازمان­های ورزش برای توسعه و صلح (SDP) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 17-42]
  • شفافیت امور اداری-ورزشی نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
  • شفافیت برنامه طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
  • شفافیت قوانین و مقررات نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
  • شمول اجتماعی اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
  • شویی، شرط&zwnj شناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
ط
  • طراحی تبلیغ شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
ع
  • عدالت سازمانی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ سیاسی بر ادراک ‌کارکنان فدراسیون‌های ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
  • عدم تقارن فرونتال تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
  • عراق آینده‌نگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
  • علل مهاجرت طراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
  • علوم ورزشی، مراکز رشد، پارک­ راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده­ های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک­های علم و فناوری [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 33-62]
  • عملکرد کارکنان نقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
ف
  • فدراسیون نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ سیاسی بر ادراک ‌کارکنان فدراسیون‌های ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
  • فراترکیب فراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهش­های انجام‌شده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
  • فرهنگ‌سازمانی ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
  • فعالیت بدنی اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
  • فعالیت بدنی مدل چندسطحی عوامل تعیین­ کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
  • فعالیت مغزی تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ک
گ
ل
  • لیگ برتر فوتبال آینده‌نگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
م
  • محتوا شناسایی و سطح‌بندی تاکتیک‌های مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیام‌های تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
  • محله اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
  • محیط ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
  • مدیران زن تحلیل مفهومی جانشین ­پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل­ گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
  • مدیریت استعداد طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
  • مدیریت استعداد تحلیل مفهومی جانشین ­پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل­ گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
  • مدیریت تعارض نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ سیاسی بر ادراک ‌کارکنان فدراسیون‌های ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
  • مدیریت دانش طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین­المللی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 43-62]
  • مقررات ورزشی تحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
  • منابع انسانی بین&zwnj به‌کارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران: یک نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 43-64]
  • منابع مالی ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
  • مهاجرت مربیان طراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
  • مهاجرت ورزشکاران طراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
  • موانع حقوقی تحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
ن
و
  • ورزش تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
  • ورزش زنان تحلیل مفهومی جانشین ­پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل­ گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
  • ورزش زنان تحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
  • ورزش قهرمانی آمایش سرزمین ورزش قهرمانی (با تأکید بر سه رشتۀ پرطرفدار فوتبال، والیبال و بسکتبال) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 87-102]
  • وزارت ورزش و جوانان طراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
  • وضعیت حقوقی تحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
  • وکار، مشتری شناسایی و مدل‌سازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
ه
  • های اجتماعی، توسعۀ کسب&zwnj شناسایی و مدل‌سازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
  • های فناورانه تبیین نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعۀ کسب‌وکارهای ورزشی برمبنای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 99-126]
  • هم آفرینی طراحی الگوی هم‌آفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
  • هواداران فوتبال شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
  • هوش سیاسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ سیاسی بر ادراک ‌کارکنان فدراسیون‌های ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
  • هویت تیمی شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]