ای، پول&zwnjشناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
ب
بازاریابیارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
بازاریابی ورزشیشناسایی و سطحبندی تاکتیکهای مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیامهای تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
باشگاه­تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 119-138]
باشگاه­بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 17-32]
باشگاه استقلالشناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
باشگاه ورزشیارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
بسکتبالارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
بندی، کنترل جریان مالیشناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
بنیان، پایش توسعهتدوین چارچوب ارزیابی اقتصاد دانش بنیان در سیستم ورزش ایران و تحلیل شکاف توسعه براساس آن [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 47-70]
بنیان، صنعت ورزش، توسعه دانش&zwnjتدوین چارچوب ارزیابی اقتصاد دانش بنیان در سیستم ورزش ایران و تحلیل شکاف توسعه براساس آن [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 47-70]
پ
پایداری بازاریابیطراحی الگویهمآفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران[دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
پویاییارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
پیامدهای مهاجرتطراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
ت
تأمین مالیفراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهشهای انجامشده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
تاکتیک تبلیغاتیشناسایی و سطحبندی تاکتیکهای مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیامهای تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
تبلیغات دهان به دهانارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
تبلیغات ویدئوییتحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
تجاری­پیش رانهای اثرگذار بر آیندة سرمایه گذاری در صنعت ورزش: آیا رشد اقتصادی اثرگذار است؟ [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 115-148]
تربیت مدیرانتحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
ترویجشناسایی و سطحبندی تاکتیکهای مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیامهای تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
تعامل اجتماعیاجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
تعهد سازمانیطراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
تفکر راهبردیارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
تمایلات رفتاریارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
تنیس روی میزطراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
تهدید هویتشناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
توانایی­مدل پرورش مدیران ارشد ورزشی مبتنی بر شایستگی حرفهای در ساختار سازمانی آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 63-90]
توسعه اجتماعیمدل چندسطحی عوامل تعیین کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
توسعه ورزشآمایش سرزمین ورزش قهرمانی (با تأکید بر سه رشتۀ پرطرفدار فوتبال، والیبال و بسکتبال) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 87-102]
تیمهای ورزشیشناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
ث
ثروتآفرینیارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
ج
جغرافیاارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
چ
چندروشیمدل چندسطحی عوامل تعیین کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
ح
حامیان مالیفراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهشهای انجامشده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
حفظ و نگهداری استعدادطراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 91-118]
حقوق ورزشتحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
حقوق ورزشیفراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهشهای انجامشده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
حمایت ورزشیفراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهشهای انجامشده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
خ
خدمات الکترونیکی در ورزشنقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
خلاقیت و نوآوری، شبکه&zwnjشناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
خودکارآمدیطراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
خوشایندیتحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
د
داده بنیادطراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بینالمللی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 43-62]
دانش&zwnjتبیین نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعۀ کسبوکارهای ورزشی برمبنای تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 99-126]
دولت الکترونیکنقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
ر
رهبری و مدیریتارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
ریزیآیندهپژوهی منابع انسانی در صنعت ورزش ایران در افق 1410 [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 63-90]
ریزی­مدل تبیین موانع و پیشرانهای توسعۀ اجتماعی در برنامههای سازمانهای ورزش برای توسعه و صلح (SDP) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 17-42]
ز
زنجیره ارزشطراحی الگویهمآفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران[دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
س
سازی، رشد اقتصادی، سرمایه­پیش رانهای اثرگذار بر آیندة سرمایه گذاری در صنعت ورزش: آیا رشد اقتصادی اثرگذار است؟ [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 115-148]
سالمندیمدل چندسطحی عوامل تعیین کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
سالمندی فعالاجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
سرمایه&zwnjارائۀ الگوی تحلیلی سرمایه گذاری ورزش استان تهران [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 119-144]
سناریوآیندهنگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
سن گراییمدل چندسطحی عوامل تعیین کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
ش
شبکه سازیطراحی الگویهمآفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران[دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
شدهمدل تبیین موانع و پیشرانهای توسعۀ اجتماعی در برنامههای سازمانهای ورزش برای توسعه و صلح (SDP) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 17-42]
شفافیت امور اداری-ورزشینقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
شفافیت برنامهطراحی الگویهمآفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران[دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
شفافیت قوانین و مقرراتنقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
شمول اجتماعیاجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
شویی، شرط&zwnjشناسایی راهکارهای گذر از اقتصاد زیرزمینی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 71-98]
ط
طراحی تبلیغشناسایی و سطحبندی تاکتیکهای مؤثر بر ارتقای اثربخشی محتوای پیامهای تبلیغاتی در میادین ورزشی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 17-42]
ع
عدالت سازمانینقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش سیاسی بر ادراک کارکنان فدراسیونهای ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
عدم تقارن فرونتالتحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
عراقآیندهنگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق) [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 63-84]
علل مهاجرتطراحی و آزمون مدل مهاجرت ورزشی در ایران [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 91-114]
علوم ورزشی، مراکز رشد، پارک­راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 33-62]
عملکرد کارکناننقش دولت الکترونیک در عملکرد کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قزوین با میانجی شفافیت سازمانی [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 127-146]
ف
فدراسیوننقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش سیاسی بر ادراک کارکنان فدراسیونهای ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
فراترکیبفراترکیب متغیرهای حقوقی پژوهشهای انجامشده در حوزة حمایت مالی صنعت ورزش ایران [دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 103-126]
فرهنگسازمانیارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
فعالیت بدنیاجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
فعالیت بدنیمدل چندسطحی عوامل تعیین کنندۀ شمولیت اجتماعی سالمندان در فعالیت بدنی [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 127-150]
فعالیت مغزیتحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ورزشتحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ورزش زنانتحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 84، 1403، صفحه 139-164]
ورزش زنانتحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
ورزش قهرمانیآمایش سرزمین ورزش قهرمانی (با تأکید بر سه رشتۀ پرطرفدار فوتبال، والیبال و بسکتبال) [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 87-102]
وزارت ورزش و جوانانطراحی مدل ارتباطی بین خودکارآمدی و تعهد سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 151-172]
وضعیت حقوقیتحلیل روابط و راهکارهای مرتبط با موانع حقوقی ورزش زنان [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 65-86]
وکار، مشتریشناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
ه
های اجتماعی، توسعۀ کسب&zwnjشناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 16، شماره 85، 1403، صفحه 17-42]
های فناورانهتبیین نقش فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعۀ کسبوکارهای ورزشی برمبنای تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین [دوره 16، شماره 87، 1403، صفحه 99-126]
هم آفرینیطراحی الگویهمآفرینی ارزش در اکوسیستم فوتبال بانوان ایران[دوره 16، شماره 86، 1403، صفحه 83-102]
هواداران فوتبالشناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]
هوش سیاسینقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش سیاسی بر ادراک کارکنان فدراسیونهای ورزشی منتخب از عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 88، 1403، صفحه 103-118]
هویت تیمیشناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]