مقاله پژوهشی

شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی

فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ محمدحسین رضوی؛ حسن فارسیجانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مهر 1398

10.22089/smrj.2019.7271.2540

واکاوی نقش مسائل اجتماعی و فرهنگی در توسعه بکارگیری انرژی سبز در اماکن ورزشی (یک مطالعه آمیخته اکتشافی با روش فراترکیب)

سید احسان امیرحسینی؛ صمد گودرزی؛ مجید کیانی؛ روح الله عسگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آبان 1399

10.22089/smrj.2020.8941.3040

شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای کووید 19 بر سازمان‌های حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران)

رضا سپهوند؛ معصومه مومنی مفرد؛ ًصابر تقی پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آبان 1399

10.22089/smrj.2020.8981.3047

شناسایی عوامل موثر بر توسعه اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد اکوسیستمی

مریم فربد؛ علی محمد صفانیا؛ محمد رضا برومند؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 بهمن 1399

10.22089/smrj.2021.9289.3150

تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا

محمدحسن عبداللهی؛ حسین زارعیان؛ سجاد غلامی ترکسلویه؛ رویا بویری شمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1400

10.22089/smrj.2021.9942.3290

چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ))

نوید مهتاب؛ فرزاد غفوری؛ سارا ورمقانی؛ مریم ورمقانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 تیر 1401

10.22089/smrj.2022.11444.3501