مقاله پژوهشی

چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ))

نوید مهتاب؛ فرزاد غفوری؛ سارا ورمقانی؛ مریم ورمقانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 تیر 1401

https://doi.org/10.22089/smrj.2022.11444.3501

تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی

ریحانه آجودان قرائی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ علی غنایی چمن آباد؛ احسان تهامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401

https://doi.org/10.22089/smrj.2023.12191.3631