دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی در مدلسازی تأخیر پروژه های عمرانی ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1402
تحلیلی بر توسعه فرانچایز در صنعت ورزش کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
الگوی توسعه گردشگری ورزشی سالمندان ایرانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403
هواداران نسل Z در صنعت ورزش: انتظارات و خواستهها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات
دوره 16، شماره 83، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 147-166
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 99-134
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 135-166
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 215-242
امکان سنجی طرح بانک زمان سلامتی براساس امور مرتبط با ورزش در سالمندان
دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 49-76
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران )
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 229-254
نقش دیپلماسی ورزشی در ارتقا تعاملات بینالمللی(نظریه داده بنیاد)
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 115-146
رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود وضعیت داوطلبان بازنشسته در ورزش ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیلشبکهای
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 339-362
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 217-240
تدوین الگوی برنامههای آموزشی در ورزش برای دستیابی به برابری جنسیتی و جلوگیری از خشونت علیه زنان
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 1-29
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 30-63
شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 171-196
الگوی نقش ورزش در تبیین دیپلماسی عمومی ایران
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 230-263
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 17-54
بررسی تأثیر بازیهای بومی و محلی بر افزایش در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 63-78
مطالعۀ عوامل مؤثر بر گرایش افراد به شرطبندی اینترنتی در ورزش و ارائة راهکار
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 33-56
چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران
دوره 12، شماره 63، آذر و دی 1399، صفحه 261-280
شناسایی و تحلیل ابعاد گرایش به خرافات در حوزة ورزش: رهیافت مبتنی بر نظریة دادهبنیاد
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 65-86
میزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 111-134
پارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 265-290
ارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 17-40