دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1401
طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1402
شناسایی و سطحبندی تاکتیکهای موثر بر ارتقاء اثربخشی محتوای پیامهای تبلیغاتی در میادین ورزشی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
تحلیل چارچوب ارزشگذاری اقتصادی در ورزش
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
ارائه الگوی تحلیلی سرمایه گذاری ورزش استان تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1403
الگوی توسعه گردشگری ورزشی سالمندان ایرانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403
هواداران نسل Z در صنعت ورزش: انتظارات و خواستهها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403
فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 55-86
طراحی و آزمون مدل تجارت اجتماعی در صنعت ورزش کشور
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 87-112
طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 133-152
تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران
دوره 15، شماره 81، آذر و دی 1402، صفحه 169-186
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس
دوره 15، شماره 81، آذر و دی 1402، صفحه 239-264
پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH)
دوره 15، شماره 81، آذر و دی 1402، صفحه 265-284
واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی
دوره 15، شماره 80، مهر و آبان 1402، صفحه 59-74
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 233-254
مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 47-76
طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 243-266
برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیتهای بینالمللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی
دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 223-258
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 17-52
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 189-218
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 219-248
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 171-202
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران )
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 229-254
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 17-46
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش)
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 241-274