دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
بررسی عوامل موثر بر شفافیت سازمانی در فدراسیون فوتبال ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403
تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 113-132
شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 167-186
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران)
دوره 14، شماره 76، بهمن و اسفند 1401، صفحه 17-42
مدلسازی عوامل موثر در ارزیابی بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 14، شماره 76، بهمن و اسفند 1401، صفحه 221-250
شناسایی الزامات و اقدامات مدیریت سبز در راستای توسعه پایدار استادیوم های فوتبال ایران
دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 195-220
آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 307-338
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 17-46
شناسایی پیشران های نهادینهسازی فرهنگ مطلوب هواداری در فوتبال
دوره 13، شماره 70، بهمن و اسفند 1400، صفحه 125-155
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 133-183
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 184-213
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 233-254
تحلیل مشارکت حامیان در رویدادهای ورزشی بر مبنای مدل ماتریس انگیزه حمایت مالی(مطالعه موردی: لیگ برترفوتبال ایران)
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 207-232
پیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 217-236
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال)
دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 189-208
سنجش دانش داوران فوتبال از مسائل حقوقی مرتبط با حرفۀ داوری
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 37-50
تحلیل عوامل مؤثر بر وجود صندلیهای خالی در استادیومهای فوتبال با استفاده از روش TOPSIS
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 237-256
تحلیل اهمیت ـ عملکرد عوامل مؤثر بر تصمیم تماشای یک مسابقۀ فوتبال
دوره 9، شماره 42، خرداد و تیر 1396، صفحه 93-112
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند
دوره 9، شماره 41، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 15-36
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 123-138
تدوین شاخصهای استعدادیابی در رشتۀ فوتبال
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 17-32
مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 33-50
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 51-66
تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 119-136
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد
دوره 7، شماره 34، بهمن و اسفند 1394، صفحه 37-50