دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نقش رسانههای جمعی در توسعـه ورزش قهرمـــانی و ارائــه الـــگو
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1402
تحلیلی بر توسعه فرانچایز در صنعت ورزش کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران: یک نظریه دادهبنیاد
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1403
طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران
دوره 15، شماره 80، مهر و آبان 1402، صفحه 237-266
توسعه و همگامسازی نرمافزارهای کاربردی ورزشی در دوران همهگیری ویروس کرونا از طریق بازیوارسازی
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 295-330
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 53-76
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 30-63
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 363-392
چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران
دوره 12، شماره 63، آذر و دی 1399، صفحه 261-280
میزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 111-134
طراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 221-250
طراحی مدل توسعة گردشگری ماجراجویانة ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 61-82
شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران
دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 121-140
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 105-124
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 165-186
شناسایی و مدلسازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعة رفتار شهروند سازمانی در سازمانهای ورزشی ایران
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 119-138
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 17-38
الگویابی توسعۀ ورزشهای بومی و محلی در کشور
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 33-48
آسیب شناسی راهبردی ورزش همگانی در ایران و ارائه راهکارهای توسعه بر اساس مدل SWOT
دوره 5، شماره 20، آذر و دی 1392، صفحه 221-228
راه کارهای توسعۀ منابع انسانی ورزش ژیمناستیک
دوره 5، شماره 19، مهر و آبان 1392، صفحه 81-92