دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نقش رسانههای جمعی در توسعـه ورزش قهرمـــانی و ارائــه الـــگو
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
شناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1402
شناسایی چالشهای توسعه ورزشهای الکترونیکی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403
تدوین مدل توسعه سواد اخلاقی در میان بازیکنان فوتبال حرفهای ایران
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 113-132
طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 247-260
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 255-280
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 135-166
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 287-314
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 239-266
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 17-54
ارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 17-40
تأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
تحلیل وضعیت شبکة رادیویی ورزش ایران از دیدگاه کارکنان و مدیران
دوره 11، شماره 57، آذر و دی 1398، صفحه 105-120
ارائة مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 11، شماره 57، آذر و دی 1398، صفحه 121-140
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 43-62
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 63-78
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند
دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 209-230
ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 137-160
تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 161-178
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 229-248
مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور)
دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 47-72
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی
دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 73-94
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه)
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 203-226
بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 37-58
شناسایی پستهای بازیکنان در ایجاد حمله: تحلیل شبکههای تیم ملی فوتبال ایران در جامجهانی 2014
دوره 9، شماره 46، بهمن و اسفند 1396، صفحه 91-104