دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
تحلیل استراتژیک ذینفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 17-34
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ))
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بهکارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمانهای ورزشی کشور
طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد
صفحه 83-104
روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم
صفحه 105-124
عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد
صفحه 125-146
تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران
صفحه 147-166
تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی
صفحه 167-184
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور
صفحه 185-208
طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانکها در صنعت ورزش
صفحه 209-232
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
صفحه 233-254
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
صفحه 255-280