دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان
صفحه 65-98
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 295-322
تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران
صفحه 99-134
طراحی مدل تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: رویکرد کیفی
صفحه 37-64
تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران
صفحه 17-36
شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش
صفحه 135-166
شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیومهای فوتبال
صفحه 167-186
شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی کشور
صفحه 187-214
ارائه مدل زمینهای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها
صفحه 215-242
طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی
صفحه 243-266
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران
صفحه 267-294
طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیونهای ورزشی ایران
صفحه 323-347