دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
مقاله پژوهشی
1. بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی
صفحه 1-32
2. شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل
صفحه 33-64
3. طراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان
صفحه 65-94
4. شناسایی و اولویتبندی شاخصهای مدل کسبوکار در آکادمی ملی ژیمناستیک
صفحه 95-132
5. مدل توسعه هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 133-183
6. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی
صفحه 184-213
7. فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران
صفحه 214-246
8. تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا
صفحه 247-267
9. تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزن ترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینه ای
صفحه 268-292
10. تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف کننده
صفحه 293-323
11. شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران
صفحه 324-361
12. تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی
صفحه 362-386