دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بررسی تأمینمالی استارتآپهای ورزشی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ورزش قهرمانی و ارائه مدل
صفحه 33-64
طراحی مدل زمینهای خلاقیت پایدار در وزارت ورزش و جوانان
صفحه 65-94
شناسایی و اولویت بندی شاخص های مدل کسب و کار در آکادمی ملی ژیمناستیک
صفحه 95-132
مدل توسعۀ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 133-183
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی
صفحه 184-213
فراتحلیل مطالعات عوامل و موانع مؤثر بر حمایت از ورزش در ایران
صفحه 214-246
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا
صفحه 247-267
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت گلزنترین بازیکن فوتبال ملی جهان (علی دایی) با رویکرد زمینهای
صفحه 268-292
تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاههای آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده
صفحه 293-323
شناسایی پیامدهای کوید-19 بر ورزش ایران
صفحه 324-361
تحلیل تماتیک شناسایی علل موفقیت قهرمانان ورزشی بندر انزلی
صفحه 362-386