دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران
دوره 13، شماره 70، بهمن و اسفند 1400، صفحه 1-45
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 203-225
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی»
دوره 12، شماره 59، فروردین و اردیبهشت 1399، صفحه 207-226
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران
دوره 11، شماره 54، خرداد و تیر 1398، صفحه 171-190
تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 177-194
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 155-174
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 39-60
تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش
دوره 8، شماره 37، مرداد و شهریور 1395، صفحه 17-34
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 51-66
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 137-162
رابطۀ علی باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات عام
دوره 7، شماره 30، مرداد و شهریور 1394، صفحه 203-224
اعتباریابی و رواسازی ابزار ارزیابی قابلیت های یادگیری سازمانی در فدراسیون های ورزشی ایران
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 147-164
پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان
دوره 6، شماره 24، مرداد و شهریور 1393، صفحه 59-74
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 35-52
مشکلات مربیان ورزش اراک و ارائۀ راهکارهای حل آنها
دوره 5، شماره 20، آذر و دی 1392، صفحه 173-184