دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 11
مقاله پژوهشی
بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی
صفحه 15-36
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
صفحه 37-58
بررسی عوامل موثر بر بروز بیانضباطی در کلاسهای تربیت بدنی مدارس از دیدگاه معلمان تربیت بدنی
صفحه 59-70
بررسی ارتباط بین کارکردهای اهتمام بر عوامل مدیریتی و حفظ نیروهای انسانی در وزارت ورزش و جوانان
صفحه 71-92
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران
صفحه 93-108
تحلیل عوامل انگیزشی داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی
صفحه 109-122
تحلیل میزان توسعهیافتگی شهرهای میزبان گردشگران ورزشی خارجی در کشور بر اساس عوامل جذب با استفاده از روش TAXONOMY
صفحه 123-146
ارتباط سلامت سازمانی با تعهد سازمانی و درک حمایت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی
صفحه 147-164
رابطه بین عوامل کارآفرینی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در اساتید تربیت بدنی
صفحه 165-180
تدوین مدل ارتباطی بین هوش هیجانی و سبک رهبری مدیران با تعهد سازمانی کارکنان در سازمان ورزش شهرداری تهران
صفحه 181-198
ارتباط انگاشت منابع قدرت مربیان با تعهد ورزشی بازیکنان و نقش تعدیلکننده سن و سابقه ورزشی
صفحه 201-216