دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = محسن اسمعیلی
تعداد مقالات: 11
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 359-386
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 53-76
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 184-213
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 109-130
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 85-102
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 59-82
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 67-88
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 133-154
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 81-102
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 147-166
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 37-58