دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = محسن اسمعیلی
تعداد مقالات: 12
ارائه الگوی تحلیلی سرمایه گذاری ورزش استان تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1403
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 359-386
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 53-76
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگی مدیران بازاریاب ورزشی با استفاده از رویکرد آمیختۀ اکتشافی
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 184-213
تعیین ویژگی های مسکات ملی ورزش ایران
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 109-130
تحلیل و کاربست عوامل مؤثر در توانمندیهای تحقیق و توسعه در پژوهشگاه علوم ورزشی
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 85-102
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 59-82
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 67-88
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 133-154
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رضایت کارکنان از کیفیت خدمات داخلی اماکن ورزشی آبی
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 81-102
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 147-166
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 37-58