دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 11
مقاله پژوهشی
شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر ورود استارت آپهای ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از رویکرد امکانگرایانه
مطالعه کیفی فعالیتبدنی دختراننوجوان ایرانی از دیدگاه خودشان: با استفاده از الگوی پارادایمی
شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران
صفحه 93-120
شناسایی چالش ها و راهکارهای توسعه رشته والیبال زنان در ایران
صفحه 121-144
طراحی مدل پارادایمی چابکی استراتژیک مبتنی بر تاب آوری سازمانی در ورزش کشور در شرایط پاندمی کرونا
صفحه 145-168
تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران
صفحه 169-186
شناسایی پیشران های مؤثر بر آینده مشارکت زنان در عرصه ورزش در افق 1414
صفحه 187-212
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال
صفحه 213-238
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی ورزش هندبال در مدارس
صفحه 239-264
پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان ورزشی براساس تکنیک گروهی شبکه عصبی(GMDH)
صفحه 265-284