دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
مطالعۀ پیشبرد اهداف مسئولیت اجتماعی شرکتی مبتنی بر پرتفوی حامیان مالی ورزشی
طراحی مدل کیفی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای دانشبنیان ورزشی
توسعه راهبردی باشگاهداری حرفهای در والیبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه والیبال پیام مشهد)
صفحه 77-112
ارائه الگوی بازاریابی استخرهای آبی در دوران پسا کرونا با رویکرد آیندهپژوهی
صفحه 113-148
بررسی نقش مزاج های چهارگانه مشتریان پوشاک ورزشی بر رفتار خرید آنی
صفحه 149-170
ارائه مدل ذهنی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران
صفحه 171-202
تدوین مدل شایستگیهای حرفهای داوران لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 203-228
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران )
صفحه 229-254
شناسایی و بررسی سوقدهندههای فعالیتبدنی زنانایرانی
صفحه 255-286
مفهومسازیهای استعاری در گفتمان ورزش فوتبال بر اساس رویکرد پیکره-بنیاد به تحلیل انتقادی استعاره
صفحه 287-314
اثر حافظه سازمانی بر مدیریت عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
صفحه 315-334
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی ایران
صفحه 335-362