دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد
صفحه 17-46
فراتحلیل مطالعات عوامل مؤثر بر بروز فساد در سازمانهای ورزشی ایران
طراحی الگوی نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای ورزشی براساس رویکرد دادهبنیاد
صفحه 85-116
مقایسۀ روش های رگرسیون خطی و شبکۀ عصبی مصنوعی در تخمین قیمت بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران
صفحه 117-154
طراحی الگوی جاریسازی استراتژیهای فدراسیون فوتبال ایران با روش کارت امتیازی متوازن
صفحه 155-184
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی
صفحه 185-216
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود مالکیت فکری در ورزش
صفحه 217-240
تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزشهای سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش)
صفحه 241-274
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور
صفحه 275-302
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران
صفحه 303-338
شناسایی و اولویتبندی پیامدهای کووید 19 بر سازمانهای حامی صنعت ورزش با روش دلفی فازی (موردمطالعه برندهای حامی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران)
صفحه 339-356
اعتباریابی ابزار و ارایه مدل شخصیت برند رویدادهای بینالمللی:جامجهانی کشتی آزاد
صفحه 357-384