دوره و شماره: دوره 14، شماره 71 - شماره پیاپی 71، فروردین و اردیبهشت 1401 
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی

ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساخت‌گرا نظریه داده بنیاد

صفحه 17-46

https://doi.org/10.22089/smrj.2021.9682.3241

سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 303-338

https://doi.org/10.22089/smrj.2018.6278.2276

احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی