دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو
صفحه 17-46
مدل اثربخشی فعالیتهای بشردوستانة چهرههای ورزشی در شبکههای اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزلهزدگان غرب کشور)
صفحه 47-72
عوامل پیادهسازی رایانش ابری در سازمانهای ورزشی
صفحه 73-94
تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاههای فوتبال کشور درجهت عدم راستکرداری
صفحه 95-120
شناسایی و اولویتبندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران
صفحه 121-140
طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی
صفحه 141-164
نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباقپذیری مسیر شغلی کارکنان
صفحه 165-186
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزشوجوانان
صفحه 187-204
طراحی نقشة راهبردی شرکتهای تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبهبندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویتبندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس)
صفحه 205-226
تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازهگیری برندسازی رویدادهای ورزشی
صفحه 227-246
اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)
صفحه 247-266
اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیلکنندة مهارتهای ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران
صفحه 267-284