دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی
صفحه 17-42
بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیونهای ورزشی ایران
صفحه 43-56
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟
صفحه 57-72
پیشبینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
صفحه 73-92
شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
صفحه 93-112
الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیتبدنی
صفحه 113-130
اولویتبندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران
صفحه 131-146
مدلسازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک شده
صفحه 147-166
اثر مهارت ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمانهای ورزشی
صفحه 167-188
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی
صفحه 189-208
نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان
صفحه 209-226
رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهرهوری در سازمانهای ورزشی
صفحه 227-242