دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1401
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف)
دوره 13، شماره 67، مرداد و شهریور 1400، صفحه 35-62
ارتباط بین کیفیت خدمات مجلات علمی- پژوهشی علوم ورزشی و رضایت مندی پژوهشگران با استفاده از تحلیل مسیر
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 91-110
پیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 217-236
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 181-198
ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 91-116
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 191-212
طراحی الگوی جامع کیفیت خدمات ارائهشده به تماشاگران لیگ برتر بسکتبال
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 209-224
طراحی مدل ساختاری تمایل به بازگشت تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال براساس اولویتبندی کیفیت خدمات و رضایتمندی
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 17-38
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها
دوره 7، شماره 34، بهمن و اسفند 1394، صفحه 91-112
ارائه الگوی کیفیت خدمات ادراکشده در خلق رفتار شهروندی
دوره 7، شماره 33، آذر و دی 1394، صفحه 33-46
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بر میزان رضایتمندی از خدمات باشگاه های بدن سازی شهر تهران
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 109-126
بررسی ابعاد کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 15-36
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 37-58