انتخاب استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]
ب
بازاریابی
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
بازاریابی ورزشی
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]
باشگاه های ورزشی
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]
باشگاههای ورزشی
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]
باشگاه ورزشی
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
بانوان
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]
بسکتبال
ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
پ
پارکهای علم و فناوری
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]
پویایی
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
ت
تبلیغات دهان به دهان
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
تبلیغات ویدئویی
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
تعامل اجتماعی
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
تعامل گرایی
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]
تفکر راهبردی
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
تمایلات رفتاری
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]
توسعه ورزشی
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]
ث
ثروتآفرینی
ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
ج
جانشین پروری ساختار گرایی
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]
جغرافیا
ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
ح
حفظ و نگهداری استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]
خ
خوداشتغالی
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]
خوشایندی
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ر
رهبری و مدیریت
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
س
سالمندی فعال
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
سروکوال
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]
ش
شمول اجتماعی
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
ع
عدم تقارن فرونتال
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
علوم ورزشی
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]
ف
فرهنگسازمانی
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
فضای مجازی
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]
فعالیت بدنی
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
فعالیت مغزی
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ک
کسب و کار
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]
کشف استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]
کیفیت خدمات
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]
م
محیط
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]
محله
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]
مدیریت استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]
مراکز رشد
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]
مشتریان
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]
منابع مالی
ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]
و
ورزش
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]
ورزش قهرمانی
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]
ه
هواداران فوتبال
شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]