دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی
صفحه 17-52
تعیین موانع و شیوه های توسعه ابعاد نظام حقوق ورزشی کشور
صفحه 53-72
چالش ها و استراتژی های ترویج ورزش سالمندان با استفاده از مدل بازاریابی راهبردی مبتنی بر هدف
صفحه 73-102
واکاوی میزان قدرت و منافع ذینفعان سیستم مدیریت استعداد در ورزش استان گیلان بر اساس ماتریس مندلو
صفحه 103-126
طراحی مدل توسعه ورزش تفریحی برمبنای فرهنگ قومی با رویکرد نظریه مبنایی
صفحه 127-162
طراحی مدل مدیریت سبز برای اماکن و تاسیسات ورزشی ایران
صفحه 163-188
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثردر مدیریت ضدبازاریابی داروهای دوپینگ در ورزش ایران
صفحه 189-218
ارائه و تبیین مدل مفهومی توسعه ظرفیتهای اقتصادی ورزش کشور
صفحه 219-248
بررسی آسیب های کرونا بر آمیخته بازاریابی در ورزش با تاکید بر توزیع و ترویج
صفحه 249-272
شناسایی و تحلیل پیشایندها و پیامدهای بروز بحران داوری در فوتبال حرفهای
صفحه 273-300
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی
صفحه 301-326
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال
صفحه 327-360