دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
سنجش اهداف مدیریت حامیان مالی از تبلیغات تجاری در میادین ورزشی
نقش کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی بر حضور مجدد گردشگران با تأکید بر نقش میانجی تصویر مکان (مطالعه موردی پیست اسکی بین المللی پولادکف)
صفحه 35-62
تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمهتجربی
صفحه 63-88
مقایسۀ کیفیت زندگی و مهارتهای آمادگی جسمانی کاربران بازیهای ورزشی الکترونیکی و غیرالکترونیکی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر پایۀ دوازدهم)
صفحه 89-116
ساختاردهی عوامل مؤثر بر بهبود مرزگستری در فدراسیونهای ورزشی
صفحه 117-139
ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران
صفحه 140-169
اشتباهات رایج آماری و روش شناختی مقالات مدیریت ورزشی در نشریههای فارسی
صفحه 170-201
طراحی مدل پیشآیندها و پسآیندهای چابکی استراتژیک در کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی
صفحه 202-224
مدل بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع در وزارت ورزش و جوانان
صفحه 225-258
مارپله های توسعۀ پایدار از طریق ورزش در ایران
صفحه 259-287
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی خلاقیت و نوآوری در وزارت ورزش و جوانان ایران
صفحه 288-316
انتخابی از جنس میدانِ ورزش: تحلیل گزینههای پست وزارت ورزش و جوانان با روش مکتور
صفحه 317-350