ا

  • ابریفام، پیمان طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]

  • احسانی، محمد اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]

  • اسمعیلی، محسن ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]

  • اکبری یزدی، حسین ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]

  • الماسی، سمانه راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]

  • الهی، علیرضا ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]

  • امینی دهقی، عاطفه تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل‌گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]

  • امینی روشن، زهرا تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]

ب

  • بادامی، رخساره تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل‌گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]

  • بهرامی، شهاب ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]

پ

  • پرویزی، ملیحه ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 83-100]

ج

  • جی بیکر، برادلی شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]

ح

  • حاجی، فاطمه تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]

  • حاجیانی، علی ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]

  • حمیدی، مهرزاد تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]

  • حمیدی فر، فاطمه ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]

خ

  • خانی زاده، سحر اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]

  • خورشیدی، عباس ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]

س

  • سجادی، سید نصرالله تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 195-214]

ش

ص

  • صادقی بروجردی، سعید شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]

ط

  • طالب پور، مهدی تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]

ع

  • عباسی، همایون راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]

  • عیدی، حسین راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]

  • عظیم زاده، سید مرتضی تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]

  • عفوری، فرزاد طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]

ف

  • فراهانی، ابوالفضل بررسی کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه‌های ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]

  • فرناندز، جرونیمو گارسیا راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]

  • فروغی، بهزاد راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 101-130]

ق

  • قشونی، مجید تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 147-166]

  • قمی، امید بررسی کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه‌های ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]

ک

  • کارگر، غلامعلی طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]

  • کشاورز، لقمان بررسی کیفیت خدمات باشگاه‌های ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاه‌های ورزشی شهر تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 17-32]

ل

  • لطفی، ایرج ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 33-50]

م

  • محمدیان، فریبا تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل‌گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]

  • محمودی، امیرحسین ارائه الگوی فرهنگ‌سازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 241-272]

  • محمودیان، عابد شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 51-82]

ن

  • نظری، رسول تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعامل‌گرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 215-240]

  • نوروزی سید حسینی، رسول اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]

ه

  • هنری، حبیب طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 167-194]

ی

  • یون، یونگ جین اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 16، شماره 83، 1403، صفحه 131-146]