دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = رویداد ورزشی
تعداد مقالات: 9
طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در رویدادهای ورزشی بین المللی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 327-360
تحلیل مشارکت حامیان در رویدادهای ورزشی بر مبنای مدل ماتریس انگیزه حمایت مالی(مطالعه موردی: لیگ برترفوتبال ایران)
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 207-232
مطالعة موانع مؤثر بر شکلگیری لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 39-64
تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازهگیری برندسازی رویدادهای ورزشی
دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 227-246
تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 15-36
بررسی تأثیر تعامل اجتماعی و تبادل بین اعضای گروههای داوطلب بر مدیریت داوطلبی رویداد ورزشی (مطالعة موردی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان)
دوره 9، شماره 46، بهمن و اسفند 1396، صفحه 141-156
مقایسۀ کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال
دوره 7، شماره 29، خرداد و تیر 1394، صفحه 129-140
ارتباط هوش هیجانی و تعهد داوطلبان شرکت کننده در مسابقات آسیایی تیر و کمان
دوره 6، شماره 25، مهر و آبان 1393، صفحه 173-184